וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ניו אורלינס כעס: למה השחקנים לא מוסרים לזאיון וויליאמסון?

הפליקנס נעצרו מול יוסטון, ג'נטרי אמר: "אי אפשר שזאיון לא ייגע בכדור ארבע דקות, חייבים לתת לו את הכדור המזורגג". יוסטון מחפשת טרייד על קלינט קאפלה

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

האם הרוקטס בדרך לעוד טרייד שישנה את פני הקבוצה? אדריאן ווג'נורובסקי מ-ESPN מדווח שיוסטון מנהלת שיחות עם מספר קבוצות על אפשרויות שונות לטרייד ועסקאות חליפין על קלינט קאפלה, סנטר הקבוצה - כולל עם מספר קבוצות מהמזרח. הרוקטס מנסים לייצר טרייד שיכלול שלוש קבוצות שיאפשר להם לשחרר את קאפלה וללקט מעט נכסים ואפשרויות דראפט בניסיון לצרף "שחקן כנף".

הרוקטס מחזיקים במאזן 18:31 והם במקום החמישי במערב. קאפלה, 25, שרושם ממוצעים של 13.9 נקודות ו-13.8 ריבאונדים למשחק, נחשב לנכס הכי טוב של יוסטון לטרייד, לאור המחיר שלו והעובדה שהוא חתום לעוד שלוש שנים תחת חוזה שבו ירוויח בין 15 ל-18 מיליון דולר. אטלנטה הוזכרה בדיווח כמועמדת לצרפו, כשההוקס רוצים גם את סטיבן אדאמס מאוקלהומה סיטי.

קלינט קאפלה, יוסטון רוקטס מאוכזב. AP
בדרך החוצה? קאפלה/AP

אתמול ג'ימס הארדן חזר לעצמו אחרי שבועיים רצופים (!) שבהם לא קלע 40 נקודות, וארבעה משחקים רצופים שבהם לא הגיע ל-30. אתמול, בניצחון הרוקטס 109:117 על ניו אורלינס, הוא קלע 26 כבר במחצית הראשונה, ואומנם נרגע קצת בשנייה, אבל עדיין הצליח לסיים עם עם 40 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. "ג'יימס הוא ג'יימס", אמר מאמן הרוקטס מיק ד'אנטוני, "אז אפשר פשוט לזנוח הצדה את כל שאר הדברים, כי נראה שהוא חזר".

מאמן ניו אורלינס אמר אחרי המשחק שהוא לא מבין למה למה זאיון וויליאמסון לא קיבל מספיק את הכדור. זאיון סיים עם 21 נקודות ו-10 ריבאונדים, אבל אלווין ג'נטרי ממש לא אהב את העובדה שהוא לא קיבל את הכדור ולא היה מספיק מעורב ברבע הרביעי, שבו הפליקנס נכנעו 25:16 ורשמו הפסד ראשון אחרי שלושה משחקים.

"אי אפשר שבמשך ארבע דקות רצופות זאיון לא ייגע בכדור, וזו אשמתי", אמר ג'נטרי, "זה משהו שאני חייב לוודא שלא יקרה יותר אף פעם". ג'נטרי נשאל אם אולי זה בגלל שהקבוצה לא רגילה עדיין לשחקן ששיחק העונה רק שישה משחקים. "לא", ענה המאמן, "אתם חייבים לתת לו את הכדור המזורגג. אם לא, אין שום סיבה שיהיה במשחק. וזה לא יקרה. יש לו יתרון, ואנחלנו צריכים למצוא את הדרכים לתת לו את הכדור למטה. אני לא קונה את את זה שעדיין מנסים לשחק יחד. חייבים שייגע יותר ברבע האחרון".

עוד בוואלה!

הארדן ויוסטון עצרו את זאיון, יאניס כיכב בניצחון מילווקי, ניצחון 11 רצוף לטורונטו

לכתבה המלאה
זאיון וויליאמסון, ניו אורלינס פליקנס, מול פי ג'יי טאקר, יוסטון רוקטס. AP
בכל הדקות שלו על המגרש העונה, הפליקנס לא ספגו יותר נקודות מהיריבה. וויליאמסון/AP

גם מאמן יוסטון ד'אנטוני החמיא לזאיון. "אפשר לראות את זה, הוא מאוד אתלטי", אמר, "הוא שחקן נהדר, הוא הולך להיות שחקן נהדר. חשבתי שהוא תחת מגבלת דקות אבל הוא שיחק 17 במחצית הראשונה, ואמרתי 'מההה?'". זאיון עד עתה מעמיד ממוצע של 19.5 נקודות ו-8.5 ריבאונדים למשחק עם 61.5 אחוז מהשדה. בכל הדקות שלו על המגרש העונה, הפליקנס לא ספגו יותר נקודות מהיריבה.

ג'נטרי יודע שאם ניו אורלינס רוצה להגיע לפלייאוף (היא במרחק 4.5 משחקים מהמקום השמיני), היא חייבת את זאיון יותר פעיל. "אנחנו שולטים בגורל שלנו", אמר, "אנחנו חייבים להבין את זה, ולגרד את מה שאנחנו יכולים כדי לתת לנו את ההזדמנות לנצח".

זאיון וויליאמסון, דריק פייבורס, ניו אורלינס פליקנס. AP
גם ד'אנטוני התרשם. זאיון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully