וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנדרה קיין מתאמן בראשון לציון שתארח את הפועל באר שבע

3.2.2020 / 15:19

אקס מכבי תל אביב החל להתאמן בשורות הכתומים, שיקוו להמשיך את העונה הטובה שלהם נגד האדומים מהנגב (20:00, ספורט 5). מכבי חיפה ללא ג'יימס יאנג תצא למשחק חוץ נגד גלבוע/גליל

עריכה: ניר חן

בווידאו: התאריכים החשובים בליגת העל

משחקי המחזור ה-18 בליגת העל יינעלו מחר (שני), כשלאחר המחזור תצא ליגת העל לפגרת חצי גמר וגמר גביע המדינה. השלישית בטבלה, מכבי ראשון לציון, תקווה להמשיך את העונה הטובה שלה כשתארח את הלפני אחרונה הפועל באר שבע. גלבוע/גליל שנמצאת במאבקי הפלייאוף תארח את הפתעת העונה עד כה, מכבי חיפה.

שחקן מכבי ראשון לציון ג'ורדן סווינג. קובי אליהו
מחזיק בהצעה מאולם הגרמנית. ג'ורדן סווינג/קובי אליהו
דיאנדרה קיין, מכבי תל אביב חוגגת אליפות במסעדת 206. קובי אליהו
מתאמן עם הכתומים. דיאנדרה קיין/קובי אליהו

מכבי ראשון לציון - הפועל באר שבע (20:00, משולב בספורט 5)

הקבוצה של גיא גודס ידעה לצאת מתקופה פחות טובה בשבועות האחרונים עם ניצחונות גדולים בשני המחזורים האחרונים על הפועל אילת וגלבוע/גליל והם שוב פתחו פער על פני המקומות הרביעי והחמישי. בעיר היין רצים זו תקופה של חודש עם אותו הסגל, אך במועדון קיים חוסר שביעות רצון מסוים מתפקודו של ג'ורדן סווינג, שהחזיק בהצעה מאולם הגרמנית, אך בשלב זה לא עובר לשם. מי שהחל להתאמן עם הקבוצה הוא אקס מכבי תל אביב, דיאנדרה קיין, ששיחק תחת גודס בימיו של נבן ספאחיה, אך בין הצדדים אין משא ומתן בשלב זה.

הניצחונות המפתיעים של הפועל אילת, הפועל תל אביב ומכבי אשדוד שמים את הלחץ על הקבוצה של רמי הדר שלא עושה חיל העונה מחוץ לביתה. באר שבע רחוקה שלושה משחקים מהמקום שמוביל בסוף העונה לליגה הלאומית, ועוד מחכה לה משחק ביתי קריטי נגד אשדוד בקרוב, אך כדי להוריד מהם את הלחץ הם יהיו חייבים לדעת להשיג ניצחונות עד אז.

גרגורי ורגאס שחקן מכבי חיפה. דני מרון, מנהלת הליגה, אתר רשמי
גרגורי ורגאס שחקן מכבי חיפה/אתר רשמי, דני מרון, מנהלת הליגה

הפועל גלבוע/גליל - מכבי חיפה (19:45, משולב בספורט 5)

הקבוצה של ליאור ליובין הפתיעה בשבועות האחרונים את הפועל ירושלים ונס ציונה, אך בשבוע שעבר חזרה לסורה עם הפסד חוץ לראשון לציון כשברוב המשחק הפערים בין הקבוצות היו משמעותיים. בגלבוע מקווים לחזור למסלול הניצחונות באולמה הביתי, שם ניצחו העונה חמישה מתשעה משחקים, למרות שג'סטין טילמן ונתנאל ארצי ימשיכו להעדר.

מכבי חיפה ממשיכה להיות הפתעת העונה. הקבוצה של דניאל סאואנה רוכבת על גבי אולמה הביתי עם שבעה ניצחונות מתשעה משחקים, כולל חמישה ניצחונות רצופים ברוממה שהקפיצו אותם עד המקום הרביעי המחמיא. הבעיה של הירוקים הם משחקי החוץ - בשמונה משחקי חוץ העונה הצליחו השחקנים בירוק לנצח רק פעמיים, ואם לא יצליחו לשחזר את היכולת שמאפיינת אותם ברוממה, הם יתקשו לנצח בגן נר. מייקל בריסקר, שרושם 9 נקודות למשחק מאז הגיע לחיפה, יקווה להמשיך ביכולת הטובה שלו גם במשחקו הרביעי במועדון. ג'יימס יאנג עבר ביום שישי האחרון הליך כירורגי בבית החולים. השחקן ייעדר מספר ימים ולכן לא נרשם למשחק מחר. בתוך כך יחזור אריק אנדרסון למגרשים לאחר תקופת שיקום של קרוב ל-4 חודשים, ויירשם מחר לראשונה למשחק ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully