וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקרמנטו תתאים לדני אבדיה, הוא יזכה לשחק שם כבר מהרגע הראשון"

ב-Bleacher Report האמריקאי כתבו בהרחבה על כוכב מכבי תל אביב: "אבדיה יוסיף הרבה לקינגס, בטח אם דיארון פוקס ומרווין בייגלי יהיו כשירים"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס. אפטר: אביחי ברוך

הציפיות מדני אבדיה, כוכבה הצעיר בן ה-19 של מכבי תל אביב, גבוהות למדי. הפורוורד שהוביל את נבחרת העתודה של ישראל לשתי זכיות רצופות באליפות אירופה נכנס לפנקסים של לא מעט מהסקאוטים מה-NBA, ועל פי כל התחזיות הוא צפוי להיבחר באחד מעשרת המקומות הראשונים בדראפט הקרוב בליגה הטובה בעולם, זאת למרות שהוא עדיין מתקשה לעתים במשחקיו בשורות הצהובים, בטח במסגרת היורוליג.

אף על פי שעד עתה רשם משחקים סולידיים למדי, אבדיה נמצא עדיין במקום גבוה בתחזיות לדראפט הקרוב בליגה הטובה בעולם. הלילה (בין שישי לשבת) ג'ונתן וסרמן, סקאוט NBA ואחד מהכותבים הראשיים של Bleacher Report הנחשב, כתב טור על עשרת השחקנים שיובילו את הדראפט הקרוב ולאיזו קבוצה לדעתו כל אחד מהם מתאים.

"דני אבדיה לא זוכה לדקות רבות ביורוליג", כתב וסרמן. "אבל כשהוא משחק, הוא בעיקר עושה זאת בכנפיים ובפינות. בליגה הישראלית הוא זוכה לתפקיד גדול יותר, וליותר דקות, בהן הוא קולע 10.9 נקודות למשחק ב-54.8 אחוז, ומעמיד ממוצע של 35.6 מחוץ לקשת. לטעמי, הוא צריך לשחק ב-NBA ברגע שיגיע, והמקום הכי נכון לעשות זאת יהיה סקרמנטו, שם הוא יוכל לשחק מהרגע הראשון".

"סקרמנטו אמורה להיות קבוצה חזקה בהרבה בעונה הבאה, כל עוד דיארון פוקס ומרווין בבייגלי יהיו כשירים", הוסיף וסרמן. "החלק של אבדיה אמנם לא יהיה עיקרי, אבל הוא בהחלט יוכל להשתלב ולאפשר לבוגדן בוגדנוביץ' לקבל מנוחה בחלק מהדקות. לטעמי, הלחץ שיופעל על אבדיה בקינגס לא יהיה גדול, וזה יכול לעבוד מצוין עבורו. בנוסף, הרוטציה של סקרמנטו תתרחב, ואבדיה יוסיף עוד ורסטיליות, יכולת לנהל משחק וכמובן את אחוזי הקליעה המצוינים שלו, מהם זכינו להתרשם באליפויות אירופה השונות, במהלכן גם הפגין יכולות מסירה נהדרות".

שחקני סקרמנטו קינגס חוגגים עם נמניה בייליצה. GettyImages
בקרוב גם עם אבדיה? שחקני סקרמנטו חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully