וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "הקבוצה הייתה חסרת אנרגיות, זו בדרך כלל אשמת המאמן"

מאמן הפועל ירושלים נשמע מאוכזב אחרי ההפסד להפועל תל אביב: "הם רצו את המשחק יותר". קסטריטיס: "מצאתי שחקנים רעבים"

מאמן הפועל ירושלים, עודד קטש. ברני ארדוב
הדברים לא מתחברים לאחרונה. קטש/ברני ארדוב

דווקא אחרי שלושה הפסדים רצופים, וכשהיא רואה את תחתית הטבלה מקרוב, הפכה היום (שישי) הפועל תל אביב לקבוצה הראשונה שמנצחת בחוץ את הפועל ירושלים, 80:91. עודד קטש ושחקניו, פחות מ-48 שעות לאחר שהבטיחו את ראשות הבית בליגת האלופות, נראו אדישים וחסרי אנרגיה, וספגו הפסד ליגה שני ברציפות.

מאמנה החדש של הפועל תל אביב, יאניס קסטריטיס, שבסוף השבוע האחרון עוד ניצח בליגה היוונית עם היראקליס, נראה מרוצה. "זה ניצחון גדול וחשוב מאוד למועדון. הקבוצה עברה תקופה קשה, אבל השחקנים נלחמו והיו נחושים מאוד. מצאתי שחקנים רעבים שרוצים להצליח, וכל הקרדיט מגיע להם. הבנתי מהרגע הראשון שהם רוצים לתת מאה אחוזים, וזה חשוב מאוד. אין לנו זמן לעשות קסמים, והמבחן שלי הוא שנהיה עקביים ונמשיך לעבוד קשה. אני שמח שהגעתי לכאן, ושיש לי את האפשרות לראות דברים בצורה חדשה ורעננה".

תומר גינת, שהצטיין עם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים, כולל שלוש שלשות קריטיות ברבע האחרון, אמר: "הגענו לכאן בסיטואציה לא הכי טובה, עם מאמן חדש, אבל שינינו גישה, שמרנו יותר טוב ושיחקנו אחד בשביל השני. היינו אגרסיביים ושמרנו טוב לאורך רוב שלבי המשחק. תמיד יש אפקט ראשוני כשמגיע מאמן חדש, אבל נצטרך לדאוג שזה לא יהיה רק זה. אני מקווה שנמשיך ככה, ויש לנו עכשיו שבועיים לעבוד שה ולהתכונן למשחק הבא נגד הפועל חולון".

המאמן המפסיד, עודד קטש: "זה קצת סימבולי שההפסד הזה בא אחרי שהבטחנו את המקום הראשון בליגת האלופות. לא עשינו את הדברים נכון והפועל תל אביב רצתה את המשחק יותר מאיתנו, וניצחה בצדק. לא אהבתי את ההגנה והפעם גם לא את ההתקפה. מי שמנסה למצוא תירוצים יכול לדבר על הצפיפות למשחק מול בורגוס, אבל אני לא מתחבר לזה ויש רמת מחויבות מסוימת שאנחנו צריכים להציג. אף אחד לא היה מספיק אגרסיבי, כל הקבוצה הייתה חסרת אנרגיות ולא מספיק מרוכזת בהתקפה. ברוב המקרים, כשקבוצה מגיעה ככה, זה באשמת המאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully