וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: ליון ניצחה 1:2 את ניס ותפגוש את מארסיי ברבע הגמר

חוסם עוואר הכריע בפנדל בדקה ה-93 וסידר מפגש חם בשלב הבא. פ.ס.ז' תצא לדיז'ון, ראן אצל בלפור מהליגה הרביעית וסנט אטיין באפינאל

עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: יורגן קלופ מדבר על הפגרה בפרמיירליג

הגרלת רבע גמר הגביע הצרפתי נערכה הערב (חמישי) עוד לפני משחק שמינית הגמר האחרון, בו ליון ניצחה 1:2 בחוץ את ניס אחרי דרמה גדולה בסיום. הפרס של המנצחת הוא משחק בית חם מול מארסיי בשלב הבא, בעוד האלופה פריס סן ז'רמן תתארח אצל דיז'ון, מחזיקת הגביע ראן אצל בלפור המפתיעה מהליגה הרביעית וגם סנט אטיין תבקר אצל קבוצת החובבים של אפינאל.

חוסם עוואר שחקן ליון חוגג שער (משמאל) ולצדו לוקא טוזאר. רויטרס
חוסם עוואר שחקן ליון חוגג שער (משמאל) ולצדו לוקא טוזאר/רויטרס

ליון, כאמור, הייתה המצטרפת האחרונה לשמונה העולות. הקבוצה שהניפה את הגביע חמש פעמים בעבר (האחרונה ב-2012) מקווה לציין את שנת ה-70 להיווסדה עם כרטיס לגמר ועשתה צעד בכיוון על חשבון הקבוצה של פטריק ויירה. ה-3-4-3 של רודי גרסיה הניב פירות כבר בדקה ה-15, כשמקסוול קורנה המתופקד כשחקן הקו השמאלי מצא ברחבה את מוסא דמבלה, שהוריד בעזרת החזה וירה פנימה. ניס הייתה טובה יותר לאחר מכן, אבל השוער הרומני צ'יפריאן טטרושאנו שמר על שער נקי, עד שאדם אונאס עבר בקלות את יואכים אנדראסן ובעט נהדר בשמאל אל הרשת בדקה ה-89. הולכים להארכה? לא אם זה תלוי בדאנטה.

הבלם הברזילאי הוותיק, הקפטן של ניס, החליט לגלוש בתוספת הזמן לרגליו של קארל טוקו אקמבי המחליף, שכבש היה מחוץ למגרש כשהעביר את כדור הרוחב בתוך הרחבה. השופט פרנק שניידר הצביע על הנקודה הלבנה וחוסם עוואר, שנכנס גם הוא רק בדקה ה-84, לקח אחריות והכריע את המפגש עם בעיטה שטוחה ימינה.

מוסא דמבלה שחקן ליון בועט מול דאנטה שחקן ניס. רויטרס
הרס לניס את הסיכוי. דאנטה מול מוסא דמבלה/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • ליון
  • ניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully