וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "אנחנו מחפשים את הכימיה ואת הקצב שלנו"

30.1.2020 / 23:23

מאמן מכבי תל אביב הודה שהשינויים בסגל מקשים על החיבור: "זה לא קל, אמארה לא מכיר 80 אחוז מהטקטיקה". ווילבקין אופטימי ("יש לנו הרבה ביטחון בעצמנו"), לאסו מחמיא לקמפאצו: "הוא היה גדול"

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
נפילת מתח של הצהובים. ספרופולוס/דני מרון

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) הפסד יורוליג שני ברציפות, כשלאחר המפלה המפתיעה במינכן בשבוע שעבר הגיע הפסד בית ראשון העונה - 81:77 לריאל מדריד. הצהובים היו במשחק למשך חלקים ארוכים שלו, אולם לא הצליחו לסגור עניין במאני טיים וכעת מצפים להם שלושה משחקים בשישה ימים: בשבת יתארחו באילת, ברביעי יארחו את חימקי מוסקבה ובשישי הבא יתארחו אצל פנרבחצ'ה. אמארה סטודמאייר מיהר בסיום המשחק לכיוון שדה התעופה וימריא הלילה למיאמי לאירוע אישי. שחקן הפנים לא ישחק נגד הפועל אילת במוצאי שבת ויחזור בתחילת השבוע הבא לישראל.

"נלחמנו חזק מאוד", אמר יאניס ספרופולוס בסיום. "הרבע השלישי היה מכריע, היינו קצת לחוצים בהתקפה, לא בדיוק ידענו מה לעשות וקלענו רק 11 נקודות. גם בהגנה לא היינו טובים. בגלל ההחטאות בהתפקה היינו צריכים להיות יותר קשוחים בהגנה, זה לא קרה והם השיגו יתרון. ניסינו לחזור עד הסיום, הורדנו ל-2, לנקודה, וזה לא הספיק. הם היו מרוכזים בעונשין ולא נתנו לנו צ'אנס להוציא מהמשחק הזה יותר, ולרוע מזלנו הפסדנו".

"אין קבוצה בלתי מנוצחת, למרות שיד אליהו הוא אולם ביתי חזק, עם קהל נפלא כמו שיש לנו, אבל יש לנו קבוצה חדשה והמשחק הזה ייתן לנו כוח להמשך", הוסיף המאמן. "אמרתי כל הזמן שאנחנו יכולים עוד להשתפר, ובכל מאבק גדול שלנו הניסיון שלנו עולה. בסיבוב הראשון נגד ריאל היו לנו את וולטרס, כספי ובלאק וזה לא קל להכניס שחקנים חדשים לסגל ושכולם ישחקו בשיתוף פעולה וכימיה, אנחנו מחפשים את הכימיה שלנו ואת הקצב שלנו".

על אמארה סטודמאייר, ששיחק 2 דקות בלבד בהופעת הבכורה שלו במפעל, אמר היווני: "אמארה רק ארבעה ימים איתנו, הוא עשה שני אימונים ומשחק אחד, ולרמה הזאת הוא לא מכיר 80 אחוז מהטקטיקה, הוא ילמד וישחק יותר".

סקוטי ווילבקין, היחיד שתפקד אצל הצהובים, סיכם: "היו לנו יותר מדי התקפות רעות, איבודים, חלק מהם שלי ברגעים מכריעים. אנחנו צריכים להיכנס בצורה טובה יותר לשטף ההתקפי. אנחנו עדיין במצב טוב לקראת ההמשך. נמשיך לעבוד, נמשיך לנסות לשלב את השחקנים החדשים ונשתפר. יש לנו הרבה ביטחון בעצמנו".

שחקני מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט, סקוטי ווילבקין. דני מרון
אכזבה. ווילבקין ובריאנט/דני מרון

מנגד, אמר פבלו לאסו במסיבת העיתונאים: "זה היה משחק קשה מאוד, אני חושב שהעבודה שלנו הייתה טובה מאוד במחצית הראשונה אבל סבלנו מריבאונד ההגנה. במחצית השנייה שלטנו בריבאונד ההגנה ושלטנו במשחק. ידענו שמכבי יכולים לחזור, הם משחקים עם הרבה ביטחון ואנרגיה, יש להם עונה נהדרת".

על אנתוני ראנדולף, שהצטיין אחרי חמישה משחקים בחוץ, אמר המאמן המנצח: "אנחנו יודעים שאנתוני שחקן חשוב מאוד בשבילנו, הוא מאפשר לנו לרווח את המשחק. אחרי כמעט חודש שהוא היה בחוץ, הוא היה חסר לנו. האנרגיה שהוא מביא לנו היא חשובה מאוד. הוא נותן לנו עומק, הוא וטריי מחלקים את הדקות ביניהם, וצריכים להיות איתנו סבלניים וכשהוא משחק ככה, הוא חשוב לנו מאוד".

על פקונדו קמפאצו, שהכריע את המשחק במאני טיים, אמר המאמן: "פאקו משחק באירופה כבר 6 שנים, הוא כבר זכה באליפות אירופה, הוא למד מיוי וסרחיו רודריגס, שיחק במורסיה, התקדם, וחזר לכאן. הוא שולט בקבוצה, הוא מכיר אותי טוב יותר ואני מכיר אותו טוב יותר. הוא חשוב לנו מאוד. איתו ועם יוי, יש לנו תחושה שיש שחקן עם לב שייתן לנו את ה-100 אחוז. היה לו משחק גדול היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully