וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה לריאל מדריד 81:77 ביד אליהו

הצהובים נכנעו לראשונה העונה ביד אליהו, כשהצליחו לחזור מפיגור בן 10 נקודות ברבע האחרון אך לא יותר. ווילבקין היחיד שתפקד (21), אף שחקן אחר לא קלע בספרות כפולות. טבארס שלט בצבע עם 11 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 חסימות

שחקני מכבי תל אביב ג'יילן ריינולדס, קווינסי אייסי, סקוטי ווילבקין. דני מרון
ערב לא פשוט בהיכל/דני מרון

מכבי תל אביב נפרדה הערב (חמישי) ממאזן הבית המושלם שלה ביורוליג, כשאחרי עשרה ניצחונות רצופים ביד אליהו הגיע הפסד 81:77 לריאל מדריד. הצהובים עומדים כעת על מאזן של 8:15, עדיין במקום החמישי, אולם הטופ 4 עלול לברוח עם תום המחזור ה-22. בשבוע הבא זה לא ייעשה קל יותר: בשבת תתארח האלופה הישראלית באילת, ברביעי תארח את חימקי מוסקבה, ויומיים לאחר מכן תצא למשחק חוץ מול פנרבחצ'ה.

אחרי רבע ראשון צמוד, עלתה המארחת ליתרון בן 8 נקודות ברבע השני, בעיקר בזכות דקות מצוינות של דני אבדיה. אלא שהבלאנקוס חזרו במהרה והשיגו מרווח ביטחון משלהם ברבע השלישי, בזמן שווילבקין ירד לספסל בשל פציעה. כוכב מכבי תל אביב אמנם חזר ואיתו גם הגיע הקאמבק, אבל הקבוצה של פבלו לאסו ידעה לשמור על היתרון עד הסיום ולקטוע רצף של שלושה הפסדי יורוליג, בעיקר בזכות וולטר טבארס הענק שעשה ככל העולה על רוחו בצבע (11 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 חסימות).

להוציא את ווילבקין ואת הדקות הטובות של אבדיה ברבע השני, אף שחקן צהוב לא התעלה על עצמו הערב, או אפילו הגיע לספרות כפולות . אמארה סטודמאייר הסתפק בשתי דקות בלבד בהופעת הבכורה שלו ביורוליג, ובערב של 45% ל-2, 37% מחוץ לקשת וכמעט אותה כמות איבודים (17) ואסיסטים (18), קשה מאוד לנצח. יותר מכל, יעידו על כך ההבדלים במדד - 56 למכבי תל אביב, 105 לריאל מדריד.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מול פקונדו קמפאסו שחקן ריאל מדריד. דני מרון
היחיד שתפקד. ווילבקין מול קמפאצו/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין (4 מ-10 לשלוש) ו-5 איבודים, קווינסי אייסי 9, טיילר דורסי 9, אות'לו האנטר 8 ו-6 ריבאונדים (4 מ-10 לשתיים), ג'ייק כהן 8, דני אבדיה 7, אלייז'ה בריאנט 5, ג'יילן ריינולדס 4, אמארה סטודמאייר 2, אנג'לו קלויארו 2, ארון ג'קסון 2. סנדי כהן (00:42 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו לריאל מדריד: אנתוני רנדולף 19 נקודות ו-7 ריבאונדים, פביאן קוזר 12, טריי תומפקינס 12, וולטר טבארס 11, 10 ריבאונדים, 5 חסימות ו-5 איבודים, פקונדו קמפאצו 11, 8 אסיסטים ו-4 חטיפות, ג'רפי טיילור 5, סרחיו יוי 5, גבריאל דק 4, ג'ורדן מיקי 2 ו-2 חסימות. רודי פרננדס (16:37 דקות) וג'ייסי קארול (00:42) שותפו, אך לא קלעו.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
לא מהערבים המשובחים של הקבוצה שלו העונה. ספרופולוס/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

לאחר דקת מחיאות כפיים לזכרו של קובי בריאנט, ובזבוז 24 השניות הראשונות ולאחר מכן 8 השניות הבאות (מספרי הגופיות של הבלאק ממבה), המשחק יצא לדרך. הצהובים עלו בחמישייה עם סקוטי ווילבקין, אלייז'ה בריאנט, אנג'לו קלויארו, קווינסי אייסי ואותלו האנטר, כשמנגד פקונדו קמפאצו, פביאן קוזר, גבריאל דק, אנתוני ראנדולף ו-וולטר טבארס. וולבקין פתח את המשחק עם שתי שלשות רצופות, ראנדולף בלט בצד השני ועם 11 נקודות השווה ל-13:13. קוזר הצטרף אליו, הצהובים איבדו יותר מדי כדורים (שישה ברבע הראשון), ובסיום הרבע הוליכה ריאל 19:21.

וולטר טבארס שחקן ריאל מדריד חוסם את ג'יילן ריינולדס שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
טבארס חוסם את ריינולדס בטבעת/דני מרון

רבע 2:

דני אבדיה קם היטב מהספסל וסייע לצהובים לצאת לריצת 0:8 בדרך ל-21:27. שלשה של הכישרון הצעיר קבעה 28:36, אולם המומנטום הצהוב נקטע וטריי תומפקינס הוריד ל-36:34. אמארה סטודמאייר קם מהספסל לדקות בכורה ביורוליג, קלע נקודות ראשונות ובסיום המחצית 36:38 לצהובים, שקיבלו 8 נקודות מווילבקין ו-7 מאבדיה. ראנדולף הוביל מנגד עם 13, במחצית בה איבדו שתי הקבוצות 19 כדורים במשותף (ריאל 10, מכבי תל אביב 9).

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. דני מרון
דאג לריצה ברבע השני, היה מאוכזב בסיום. אבדיה/דני מרון

רבע 3:

ווילבקין נפצע וירד לקבל טיפול בספסל, משם ראה את קוזר מעניק ללבנים יתרון 42:48. ראנדולף צלף שלשה והפער צמח ל-44:54, ווילבקין חזר, טבארס המשיך לשלוט בצבע וסיפק חסימה חמישית, ובסיום רבע שלישי של 11:21 מצד ריאל עמד יתרונה על 49:57.

ג'יילן ריינולדס שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
עלה מהספסל וסיפק דקות טובות. ריינולדס/דני מרון

רבע 4:

ג'ייק כהן צלף שתי שלשות וצימק ל-59:58 בלבד, שמונה דקות לסיום. סרחיו יוי לקח אחריות מנגד והשיב את הבלאנקוס ל-58:66, ווילבקין צלף את השלשה הרביעית שלו ואחת נוספת של אייסי הורידה ל-66:64. דורסי החטיא זריקה שיכולה היתה להשוות את התוצאה ומנגד שלשה גדולה של קמפאצו הקפיצה את ריאל ל-67:74. דורסי עוד הספיק לצמק ל-77:75, 17 שניות לסיום, אולם קמפאצו ותומפקינס דייקו מהקו וסגרו עניין. זה נגמר ב-77:81 לריאל מדריד.

אות'לו האנטר שחקן מכבי תל אביב נחסם על ידי וולטר טבארס שחקן ריאל מדריד. דני מרון
טבארס חוסם את האנטר/דני מרון
פביאן קוזר שחקן ריאל מדריד מול טיילר דורסי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מאנשי המפתח של ריאל. קוזר/דני מרון
אמארה סטודמאייר שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
דקות ונקודות בכורה ביורוליג. סטודמאייר/דני מרון
טקס לזכרו של קובי בריאנט לפני המשחק בין מכבי תל אביב לבין ריאל מדריד. דני מרון
המחווה לקובי בריאנט/דני מרון
הנעליים של אמארה סטודמאייר, מחווה לזכרו של קובי בריאנט. דני מרון
אמארה עלה עם נעליים מיוחדות לזכרו של קובי בריאנט/דני מרון
טקס לזכרו של קובי בריאנט לפני המשחק בין מכבי תל אביב לבין ריאל מדריד. דני מרון
זוכרים את קובי ורוברט ארצ'יבלד/דני מרון
טקס לזכרו של קובי בריאנט לפני המשחק בין מכבי תל אביב לבין ריאל מדריד. דני מרון
זוכרים את קובי ורוברט ארצ'יבלד/דני מרון
אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
אלירן עטר הגיע לראות את האחות מהכדורסל/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully