וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני סכנין ניצחה 0:1 את הפועל ראשון לציון, קטמון חזרה לנצח

שער של בהג'את בשיר בדקה ה-36 סידר לאדומים ניצחון יקר, הירושלמים צימקו את הפער לחמש אחרי 0:2 בעפולה. אשקלון קופחה

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על ירדן שועה

מכבי פתח תקוה נראית בדרך הבטוחה לליגת העל בזכות פער דו-ספרתי של נקודות מהמקום השלישי. הפועל ראשון לציון לא הצליחה להגדיל את הפער שלה והוא אף צומק משמעותית אחרי שהפסידה 1:0 לבני סכנין בעוד הפועל קטמון ניצחה 0:2 את הפועל עפולה. אחי נצרת ניצחה 0:1 את הפועל אשקלון בגלל טעות שיפוט אומללה. הפועל רמת גן סיימה ב-1:1 ביתי מול הפועל נוף הגליל. הפועל פתח תקוה שוב הפסידה, 2:1 בבית למ.ס. כפר קאסם.

שחקני בני סכנין. דני מרון
ניצחון שמחזיר אותם לעניינים. שחקני בני סכנין חוגגים/דני מרון

בני סכנין - הפועל ראשון לציון 0:1

אחרי שפתח את הקדנציה שלו עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, ראה מנחם קורצקי את קבוצתו מפסידה ומאבדת שלוש נקודות יתרון מהפועל קטמון, שניצחה במקביל. הקבוצה של אלדד שביט, מנגד, המשיכה במגמת השיפור שלה וצימקה את הפער מראשון לציון לשבע נקודות. בהג'את בשיר הרים את אצטדיון דוחא עם שער יפה מאוד בדקה ה-36, שסידר 0:1 לסכנין. מתן פלג הותיר את האורחת בעשרה שחקנים אחרי שספג כרטיס אדום בדקה ה-80.

וויליאם אגאדה שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
שם סוף לבצורת. וויליאם אגאדה/ברני ארדוב

הפועל עפולה - הפועל קטמון 2:0

הקבוצה של זיו אריה הצליחה להתאושש אחרי שני הפסדים ברציפות כשגברה על נועלת הטבלה, לה זה היה משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון. בזכות הניצחון, הירושלמים צימקו את הפער מראשון לציון לחמש נקודות. וויליאם אגדה העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-16. קטמון כבשה את השני בדקה ה-76 אחרי שגוני נאור נותר חופשי לחלוטין ברחבה בקרן ובעט בקלות מקרוב פנימה את ה-0:2.

דניאל שוורצבוים שחקן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
חזר לכחול של הפועל פתח תקוה וגם זה לא הועיל לה. דניאל שוורצבוים/קובי אליהו

הפועל פתח תקוה - מ.ס. כפר קאסם 2:1

הקבוצה של עמיר נוסבאום לא הצליחה להתאושש מהרביעייה הכואבת בדרבי וספגה הפסד נוסף, שמסבך אותה מאוד במאבק על מקום בפלייאוף העליון. ירדן כהן כבש ראשון לזכות כפר קאסם וקבע 0:1 מהנקודה הלבנה בדקה ה-14, אבל עומר בוארון מחק את היתרון הזה בדקה ה-26. ירדן כהן כבש גם את השני של האורחת עם בעיטה בעזרת רגל שמאל מצד ימין לפינה הרחוקה וקבע 1:2.

ישראל ראש שחקן הפועל רמת גן מחמיץ פנדל. לילך וייס רוזנברג
הדהירה של הפועל רמת גן נעצרה. ישראל ראש/לילך וייס רוזנברג

הפועל רמת גן - הפועל נוף הגליל 1:1

שתי הקבוצות שנאבקות על מקום בפלייאוף העליון נפרדו ללא הכרעה. אוהד רבינוביץ' כבש שער נהדר עם בעיטה חזקה למשקוף ופנימה בדקה ה-45, קובי מור איזן בדקה ה-56.

מאמן הפועל אום אל פאחם ניר ברקוביץ'. דני מרון
בוזורגי והחלטת שיפוט רעה סידרו לו ניצחון ענק. ניר ברקוביץ'/דני מרון

מכבי אחי נצרת - הפועל אשקלון 0:1

ניצחון קריטי במיוחד של המארחת, שנהנתה משער שהיה צריך להיפסל בשל נבדל. הפועל אשקלון נותרה עם 12 נקודות בלבד, תשע מאחי נצרת עצמה, שעלתה זמנית למקום ממנו מבטיחים הישארות בליגה, ונראית בדרך לליגה א'. הקבוצה של ניר ברקוביץ' עלתה ל-0:1 חשוב מאוד בדקה ה-78 משער של מי אם לא אלון בוזורגי כששחקני אשקלון מתלוננים לשופט על נבדל, שאכן היה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully