וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכוס מוריס האשים את שחקן ממפיס ש"יש לו נטיות נשיות", ומיהר להתנצל

הרוחות סערו על הפרקט בניו יורק, וכללו הערות מיזוגניות: "הוא רך, זה משחק של גברים". וגם: ג'ה מוראנט טוען שלא היו מים חמים במקלחות במדיסון סקוור גארדן: "לא קולט את זה"

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

הרוחות התלהטו הלילה (בין רביעי לחמישי) במשחק בין ניו יורק לממפיס, כאשר הגארד של הניקס אלפריד פייטון דחף בעוצמה את ג'יי קראודר מהגריזליס והדף אותו לשורה הראשונה של הגארדן. זה קרה כשהגריזליס הוליכו 106:124, והמשחק היה גמור, כשבדקה האחרונה קראודר חטף כדור וזרק שלשה, ומיד זכה לתגובה נזעמת מפייטון. שחקני שתי הקבוצות החלו להתעמת על הפרקט, ובסיום התקרית הורחקו קראודר ומרכוס מוריס. פייטון קיבל טכנית שנייה, והורחק גם הוא. הגריזליס גברו 106:127 על הניקס ורשו ניצחון רביעי ברציפות.

אבל הסערה נמשכה גם אחרי שריקת הסיום. מרכוס מוריס המשיך להקניט את קראודר "הלא מקצועי", וסיפק כמה התבטאויות לא הולמות. "הוא משחק בצורה שונה", אמר מוריס, "על המגרש יש לו המון נטיות נשיות, עם הפלופינג ואיך שהוא זורק את הראש שלו לאחור כל המשחק. זה משחק של גברים, ופשוט נמאס לך מזה. ואז כשאתה לוקח צעד אחורה וזורק שלשה... כדי לעשות דווקא... זה לא מקצועי. הוא רך. המשחק שלו רך. הוא מאוד נשי".

אחרי ההערות האלה, מוריס התנצל בטוויטר. "אני מתנצל על השימוש במונח 'נטיות נשיות'. יש לי כבוד גדול לנשים ולכל מה שהן מייצגות. זו הייתה תגובה בלהט הרגע, ולא רציתי לייצר תחושה של חוסר כבוד לנשים. שוב, אני מתנצל".

פייטון, מנגד, לא מתחרט על הדחיפה, ואמר שהיה עושה את זה שוב. "הזריקה שלו הייתה חסרת כבוד", אמר, "אני מתעקש על זה. הייתי עושה את זה שוב. וזה לא משנה מי לקח את הזריקה. אל תתנהג בכזה חוסר כבוד למשחק".

מאמן ממפיס טיילור ג'נקינס, שבמהלך הניסיון שלו להפריד בין השחקנים נדחף על ידי אחד משחקני הניקס, החמיא לשופטים שהשתלטו מהר על המהומה. "זה יכול היה להיות הרבה יותר גרוע", אמר.

אגב, כדי להוסיף עוד מתיחות ודרמה לפרשה - כוכב הגריזליס ג'ה מוראנט טען שבסיום לא היו מים חמים במקלחות של האורחים במדיסון סקוור גארדן, ושזרם המים היה חלש ו"שירדו בקושי שלוש טיפות". "זה משהו שאני לא מצליח לקלוט", אמר, "כבר עשיתי מקלחת קרה בעבר, אבל לפחות היה לי לחץ מים". אגב, בלי קשר, אוהדי הניקס קראו גם היום לבעלים ג'יימס דולאן "תמכור את הקבוצה".

עוד בוואלה!

אולדיפו חזר וכפה הארכה, יוסטון שוב הפסידה, שלושה מורחקים בניו יורק

לכתבה המלאה
אלפריד פייטון, ניו יורק ניקס, מול ג'יי קראודר, ממפיס גריזליס. GettyImages
עצבים בגארדן. פייטון וקראודר/GettyImages
מרכוס מוריס, ניו יורק ניקס, מתקוטט עם ג'יי קראודר, ממפיס גריזליס. GettyImages
מרכוס מוריס נאלץ להתנצל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully