וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין טוען: בכלל לא היתה התלבטות. אייסי, כהן ודיברתולומאו הבאים בתור

30.1.2020 / 8:19

אחרי שהאריך את חוזהו, כוכב מכבי תל אביב מסביר למה ההחלטה להישאר היתה קלה, ובקבוצה מנסים לסגור עם שחקנים נוספים. האנטר בטוח: פחות טוב לפגוש את ריאל אחרי רצף הפסדים

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס. אפטר: אביחי ברוך

מכבי תל אביב תפגוש הערב (חמישי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) את ריאל מדריד במסגרת המחזור ה-22 ביורוליג, בתקווה לחזור לנצח אחרי ההפסד לנועלת הטבלה באיירן מינכן בשבוע שעבר. זה יהיה המפגש ה-60 בהיסטוריה בין הקבוצות, שנפגשו הכי הרבה פעמים במסגרת גביעי אירופה השונים, ולכבוד המשחק הגיעה עם הבלאנקוס משלחת מכובדת של שחקני עבר ביניהם וויין ברבנדר האגדי ושחקנים נוספים.

במכבי הבהירו אמש כי למרות המצב בטבלה והידיעה שהפסד ראשון בבית העונה, ושני ברציפות, עשוי להיות מכריע למאבק על יתרון הביתיות, הם לא מוצאים במשחק הזה חשיבות מיוחדת. "זה עוד משחק שבו אנחנו יודעים מה צריך לעשות. בפעם הקודמת הפסדנו להם בנקודה אחת בגלל שלשה של ג'ייסי קארול, כך שאני חושב שבשלב הזה למדנו מהטעויות שלנו מהמשחק הקודם ונקווה שלא נחזור עליהן", אמר אותלו האנטר, אקס ריאל, לפני המשחק. "התחלנו לאט את המשחקים הקודמים, כך שאנחנו פשוט צריכים להרים את הקצב ולהיות ממוקדים. מבחינה מנטלית אנחנו צריכים לבוא בגישה שאנחנו יכולים לנצח את המשחק הזה. אם כולם יגיעו בגישה הזו ויעשו את העבודה שלהם נהיה בסדר".

סקוטי ווילבקין, שהאריך אמש את חוזהו לשלוש שנים, נזכר בהפסד הדרמטי במדריד ואמר: "אין ספק שאנחנו מרגישים שהייתה לנו הזדמנות לנצח במדריד, אבל בסופו של דבר לא הצלחנו ואפשר לייחס חלק מזה לעובדה שהיינו קבוצה חדשה. החילוף שעשינו על קארול - אפשרנו לקלעי הכי טוב באירופה זריקה פנויה, אבל אנחנו רוצים לתקן. עדיין לא הפסדנו בבית ואנחנו מנסים לשמור על רצף הניצחונות שלנו בחיים. נקווה שזה ייתן לנו יתרון בטבלה. אנחנו פשוט מנסים לשלוט במה שאנחנו יכולים, לשמור טוב, להגביל את ריבאונד ההתקפה של היריבה. אם נעשה את כל הדברים האלה, נהיה במצב טוב".

שחקן מכבי תל אביב בכדורסל סקוטי ווילבקין. דני מרון
לא היו התלבטויות. ווילבקין/דני מרון

ריאל מגיעה למשחק עם רצף של שלושה הפסדי יורוליג. רק כדי לסבר את האוזן - היא מעולם לא הפסידה ארבעה משחקי יורוליג רצופים תחת פאבלו לאסו. ריאל הגיעה לתל אביב ללא סאלח מג'רי ופליפה רייס אך עם אנתוני רנדולף שחוזר אחרי מספר משחקים בהם נעדר. "מכבי קבוצה טובה יותר משנים קודמות", אמר לאסו לקראת המשחק, "יש להם אנרגיה הגנתית וכולם שם אתלטים. אנחנו צריכים לעשות את הדברים טוב יותר, היה לנו שבוע רע במוסקבה, ושיחקנו טוב נגד אפס והם ניצחו אותנו. זה בעבר, אנחנו צריכים להיות תחרותיים במשך 40 דקות".

האנטר התייחס לעובדה שריאל מגיעה ברצף של הפסדים: "האמת היא שלא אכפת לי. למעשה זה קשה יותר לשחק נגד קבוצה שמגיעה לאחר רצף של הפסדים, כי ריאל תגיע במטרה לתת כל מה שיש לה, ואם קבוצה מגיעה לאחר רצף של ניצחונות אז התחושות רגועות יותר. בכל מקרה, זו ללא ספק קבוצה שמאוד קשה לשחק נגדה".

עוד בוואלה!

מכבי ת"א - ריאל מדריד: ספרופולוס "רוצה להוכיח", וויצ'יץ' חוגג את החתמת ווילבקין

לכתבה המלאה
סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב עם אות'לו האנטר. דני מרון
מלא מחמאות. האנטר עם ווילבקין/דני מרון

כאמור, אמש הודיעה הקבוצה על הארכת חוזהו של ווילבקין לשלוש עונות נוספות. החוזה מוערך ב-5.5 מיליון דולר לשלוש עונות, כשבמועדון הכחישו אמש כי לשחקן יש אופציית יציאה ל-NBA בין העונה השנייה לשלישית, למרות שסיפרו כי אם תגיע ההצעה החלומית עבור ווילבקין בתקופה הזאת, סביר להניח כי לא יעמדו בדרכו - בתמורה לפיצוי הנכון, כמובן.

חוזהו של ווילבקין נסגר עוד בסוף השבוע שעבר. המנהל המקצועי של הצהובים ניקולה וויצ'יץ' המריא לבלגרד לסדרה שנייה של פגישות עם סוכנו הסרבי של השחקן מישקו רזנטוביץ', ביום ראשון סגרו השניים את הפרטים, אחרי שהמגעים החלו לפני שבועיים בשבוע בו אירחה מכבי את מילאנו וברצלונה, ועד ליום שלישי בבוקר החליפו הצדדים טיוטות עד לחתימה הסופית על החוזה.

ווילבקין נראה שמח אמש באימון. "למען האמת זו לא הייתה החלטה קשה, אני ואשתי רצינו להישאר כאן ופשוט קיווינו להצעה הנכונה ולמרבה המזל ההצעה הראשונה שקיבלנו הייתה הצעה טובה ורציתי ממש לחתום. שמחתי שהשלמנו את העסקה ושאפשר להתקדם הלאה", סיפר הגארד, "יש הרבה דברים שאני אוהב כאן, האוהדים הם אחד הדברים הכי טובים, האווירה במגרש הביתי, השחקנים שיש לנו כעת, צוות האימון, העיר ומזג האוויר שהוא מצוין. השילוב של כל אלו הופך את זה לחוויה נהדרת".

על המוטיבציה שיש לו כעת לזכות בתואר ביורוליג אמר ווילבקין: "הייתה לי מוטיבציה לפני החוזה, כך שאני לא יודע אם יש מוטיבציה מיוחדת עכשיו, אבל אין ספק שהידיעה שאני אהיה כאן לשלוש שנים נוספות הופכת את הדברים לאמיתיים יותר ומיוחדים יותר, כי אני יודע שזה יהיה הבית שלי לשנים הקרובות".

שחקני מכבי תל אביב ג'ייק כהן, קווינסי אייסי. לירון מולדובן
הבאים בתור. ג'ייק כהן וקווינסי אייסי/לירון מולדובן

אותלו האנטר, שמחזיק בעצמו באופציה לעונה נוספת בצהוב הוסיף על ווילבקין: "אתם רואים עד כמה סקוטי חשוב לקבוצה הזו, אני לא צריך לענות על השאלה הזו. המנהיגות שלו על ומחוצה למגרש זה פשוט מדהים ואני שמח עבורו".

הצהובים לא מתכוונים לנוח בהכנות לקראת העונות הבאות ובקבוצה מקווים לסגור בתקופה הקרובה את הארכת חוזיהם של שלושת השחקנים שלא מחזיקים בחוזה לעונה הבאה - קווינסי אייסי, ג'ון דיברתולומאו וג'ייק כהן. עם שני הראשונים החלה מכבי במגעים להארכת החוזה, וגם עם כהן צפויים להיכנס למשא ומתן בקרוב.

seperator

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully