וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - ריאל מדריד: ספרופולוס "רוצה להוכיח", וויצ'יץ' חוגג את החתמת ווילבקין

29.1.2020 / 19:00

מאמן מכבי תל אביב לפני הקרב המסקרן: "צריכים להוכיח את עצמנו בכל משחק". וויצ'יץ' על החוזה החדש של ווילבקין: "זה הניצחון הכי גדול שלנו". ריאל מדריד רוצה להימנע מהרצף השלילי הכי ארוך זה 15 שנה, רנדולף חוזר

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: תגובות בתום ניצחונה של מכבי תל אביב על ברצלונה

העונה האירופית של מכבי תל אביב תימשך מחר (חמישי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) כשהצהובים יפגשו את ריאל מדריד במסגרת המחזור ה-22. מכבי מגיעה למשחק מהמקום החמישי בטבלה במאזן של 14 ניצחונות מול שבעה הפסדים, כשהיא עוד לא הפסידה העונה ביד אליהו ב-10 משחקים, ואילו ריאל מדורגת במקום השלישי עם 15 ניצחונות מול שישה הפסדים, אך הפסידה את שלושת משחקי היורוליג האחרונים שלה.

מכבי מגיעה למשחק בתום שבוע עמוס וגדוש. הוא החל עם הפסד חוץ מפתיע לבאיירן מינכן שמנע מהקבוצה להצמד למקום השני בטבלה, המשיך עם הניצחון האמוציונאלי בדרבי כשברקע מותו הטראגי של קובי בריאנט והמשיך היום עם חתימתו של סקוטי ווילבקין לשלוש עונות. בין הדברים הללו, רוצים במכבי לשמור על מאזן מושלם בבית ולעקוף את ריאל בטבלה.

אמארה סטודמאייר יעלה להופעת הבכורה שלו ביורוליג, כשהמאמן יאניס ספרופולוס ינסה לשלב בין דקות המשחק שלו לבין אלו של אות'לו האנטר וג'יילן ריינולדס שאמור להפגע משמעותית מהגעתו של שחקן ה-NBA לשעבר. יובל זוסמן הפצוע ייעדר, כמו גם טאריק בלאק שעדיין לא שב ארצה, והשחקנים שגמרו את העונה - נייט וולטרס, עומרי כספי וג'ון דיברתולומאו.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מצפה מקבוצתו לפתיחת משחק טובה יותר. יאניס ספרופולוס/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "אני אדבר בקצרה על סקוטי, כי מה שחשוב זה המשחק מחר - אני שמח מאוד שסקוטי האריך את החוזה. זו הייתה עדיפות ראשית של כולם במועדון להחתים אותו. סקוטי מאוד מרוצה כאן וזאת אחת הסיבות שהוא ממשיך. אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו כקבוצה בכל משחק, בכל שבוע, בכל חודש". על פתיחת המשחקים החלשה בתקופה האחרונה ביורוליג: "אנחנו צריכים לפתוח את המשחק יותר טוב ולשחק טוב מההתחלה ולא לאפשר ליריבות לפתוח עלינו פער שיהיה קשה לחזור".

על חשיבות המשחק מול ריאל מדריד: "כל משחק הוא חשוב וקריטי, אתם כל הזמן שואלים אותי את אותה שאלה, אבל התשובה לא משתנה - כל משחק הוא בפני עצמו. על אמארה סטודמאייר: "הצירוף של אמארה הוא חשוב מאוד. יש לנו עוד נשק מול ריאל מדריד, וזה יעזור לנו מאוד".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

המנהל המקצועי ניקולה וויצ'יץ' התייחס להחתמת ווילבקין: "כבר לפני עשור היו שחקנים שהצלחנו לשמור כמו דווין סמית' ועוד כמה החתמות, אבל אין ספק שאנחנו שמחים שהצלחנו לשמור את סקוטי לשלוש שנים נוספות. קודם החתמנו את המאמן ואחריו את סקוטי, השחקן המוביל שלנו. זה היה חשוב עבורנו וכעת אנחנו נמשיך כי יש לנו חבורה נהדרת של שחקנים שאנחנו ננסה להשאיר גם אותם, אנחנו עדיין לא בפברואר כך שהתחלנו בזמן.

"פילדלפיה (הקבוצה שדיברה על הפרוסס, התהליך, א"ש) שמחה שהם לא בתל אביב. אתם לא רואים את התהליך אלא רק את התוצאה הסופית. זה משהו שהתחלנו לפני שלוש שנים, אני באופן אישי לא מאמין בדברים שקורים בן רגע, ואם אנחנו רוצים יציבות אז אנחנו צריכים לבנות אותה עם הזמן ולהקיף את עצמך בהנהלה ובשחקנים נהדרים וזה מה שאנחנו עושים. אני מאוד שמח שהצלחנו לשמור את השחקנים - לאור המצב באירופה של המועדונים עם התקציבים הגדולים שלהם. הצלחנו לייצר את האווירה עבור השחקנים כך שהם רוצים להישאר עבור פחות כסף ולהמשיך להתחרות, זה הניצחון הכי גדול שלנו שהצלחנו להביא שחקנים כאלו".

שחקן מכבי תל אביב אמארה סטודמאייר. לירון מולדובן
"הצירוף של אמארה הוא חשוב מאוד". אמארה סטודמאייר/לירון מולדובן

כאמור, ריאל מדריד מגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים, שלפניהם ניצחה הקבוצה 13 משחקי יורוליג ברציפות. הבלאנקוס מנסים להימנע מהרצף הכי גרוע שלהם באירופה זה 15 שנה. הקבוצה של פאבלו לאסו נאלצה להסתדר בשבועות האחרונים עם סדרה של פציעות כשהמשמעותית ביותר שבהן היא זאת של אנתוני רנדולף שרושם העונה ביורוליג 13 נקודות ו-4.3 ריבאונדים בממוצע למשחק. רנדולף היה אמור לחזור למשחק היורוליג בשבוע שעבר נגד אנדולו אפס, אך נעדר ממנו לבסוף ולא שיחק גם במשחק הליגה נגד מנרסה. עם זאת, מחר הוא צפוי לשחק, כך אמר היום לאסו.

זה יהיה משחק היורוליג ה-27 בין הקבוצות, כשהמאזן בכל הזמנים עומד על 10:16 לטובת ריאל. מכבי ניצחה ב-6 מ-11 משחקי הבית שלה נגד הבלאנקוס, אך הקבוצה מספרד ניצחה את ארבעת המשחקים האחרונים, כולל 85:86 בסיבוב הראשון במדריד בזכות שלשת ניצחון של ג'ייסי קארול.

סלאח מג'רי לא ישחק בגלל סיבות פוליטיות (נמנע להגיע לישראל), וגם פיליפה רייס לא המריא. מאמן הקבוצה פאבלו לאסו: "זו הייתה הפעם הראשונה העונה שהתאמנו עם כל השחקנים", אמר לאסו, "שחקנים מתבאסים להיות פצועים, אבל המאמן יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully