וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין האריך את חוזהו בשלוש שנים

29.1.2020 / 11:41

הגארד, שרושם העונה ממוצע של 16.3 נקודות למשחק ביורוליג, ירוויח 5.5 מיליון דולר לכל התקופה ויחזיק בסעיף יציאה ל-NBA בין העונה השנייה לשלישית.ווילבקין: "יד אליהו זה בית עבורי ואני רעב להצלחה". ספרופולוס: "אחת מהעדיפויות הראשונות שלנו היתה לשמור אותו במשפחה"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס. אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: התגובות לאחר הניצחון של מכבי תל אביב על ברצלונה

מכבי תל אביב החתימה היום (רביעי) את סקוטי ווילבקין לשלוש העונות הקרובות. השחקן, שהחזיק בחוזה לעונה הבאה עם אופציית יציאה שלו בסכום גבוה, החל במגעים עם הקבוצה בשבועות האחרונים עם הגעתו של סוכנו הסרבי מישקו רזנטוביץ' לארץ. בסופו של דבר הצליחו הצהובים להאריך את חוזהו עד לתום עונת 2022/3, כאשר הוא ירוויח 5.5 מיליון דולר לכל התקופה עם סעיף יציאה ל-NBA בין העונה השנייה לשלישית.

הגארד המצוין, שפתח את עונתו השנייה במועדון הצהוב, נחשב לאחד הסקוררים הגדולים ביורוליג העונה והוא רושם ממוצעים של 16.3 נקודות למשחק ו-3.5 אסיסטים. בליגת העל רושם ווילבקין ממוצעים של 14 נקודות ו-5.2 אסיסטים למשחק. החשיבות של ווילבקין בקבוצה גדלה עוד יותר בעקבות מכת הפציעות בחלק האחורי שכוללת את ג'ון דיברתולומאו ונייט וולטרס.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב בכדורסל. דני מרון
נשאר בצהוב. ווילבקין/דני מרון

"אני שמח מאוד ללבוש את החולצה הצהובה לשלוש שנים נוספות", אמר סקוטי ווילבקין לאחר החתימה לאתר הרשמי של המועדון. "יד אליהו זה בית עבורי ואני רעב להצלחה ולתארים עם מכבי. אני רוצה להודות להנהלה, למאמן ולאוהדים על החיבוק החם. יאללה מכבי!".

"אחת מהעדיפויות הראשונות של הבעלים, ההנהלה ושלי כמאמן מכבי תל אביב היא לשמור את סקוטי ווילבקין במשפחה", הבהיר יאניס ספרופולוס באתר הרשמי. "אני ממש שמח שסקוטי ימשיך להיות שחקן מוביל בסגל שלנו ועם יכולותיו יעזור לעמוד ביעדים שלנו. אני מרוצה מאוד שנמשיך לעבוד יחד כדי לפתח את המשחק ולצמוח בתור קבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully