וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסכם המצמרר של קובי בריאנט ואשתו נחשף, ג'רי ווסט: "לא רוצה להופיע יותר על הלוגו"

בארה"ב מדווחים שהשניים סיכמו ביניהם שאם אחד יטוס במסוק, השני יישאר על הקרקע. ווסט, שמופיע על הלוגו של ה-NBA, חשף: "מנעתי מקובי לחתום בקליפרס". וגם: המחווה בטקס האוסקר, שאקיל אוניל שוב בוכה, קווין דוראנט זוכר והמחווה של אר. ג'יי בארט

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: אוהדי לוס אנג'לס לייקרס במחווה לקובי בריאנט

המחוות המרגשות לקובי בריאנט, שנספה בתאונת מסוק טרגית ביחד עם בתו ג'יג'י, ממשיכות לצוץ בכל רחבי העולם, ובארצות הברית בפרט. מלבד קבוצות ה-NBA שדאגו להנציח את הבלאק ממבה לפני משחקיהן הלילה, גם אנשי ספורט רבים, פוליטיקאים ושלל סלבריטאים הביעו את רגשותיהם אחרי מותו הטראגי של אחד משחקני הכדורסל הגדולים בכל הזמנים. לאורך היום נלווה אתכם עם כל העדכונים והמחוות לזכרה של האגדה.

קובי בריאנט דיאנג'לו ראסל לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
למד ממנו המון. ראסל עם קובי/GettyImages

13:06 - "בתור רוקי לא הסתכלתי על קובי כקובי, הייתי שחקן צעיר שרוצה ללמוד משחקן ותיק", אמר דיאנג'לו ראסל, שהעביר את עונת הרוקי שלו בלייקרס עם הממבה. "זכיתי לראות אותו בפעולה, ראיתי אותו מדבר עם אנשים. איך אנשים דיברו אליו והעריצו אותו. זה היה מוזר ומיוחד. לעתים זה הרגיש כאילו הוא לא אדם רגיל, הוא היה שונה ומיוחד. היו לו רעיונות אחרים. היה מטורף להיות איתו באותה קבוצה. היינו מדברים על המון דברים, על מהלכים ספציפיים, על המשחק, על חלומות. בתור ילד כל כך צעיר, לא תמיד הבנתי הכול והיום יש דברים שחוזרים אליי. לעולם לא אשכח את כל הטיפים והמילים החמות שהוא נתן לי"

11:30 - ב-10 בפברואר ייערך בארצות הברית טקס האוסקר הפופולרי. על פי דיווחים שונים בארצות הברית, במהלך הטקס תיערך מחווה מיוחדת לקובי, שזכה באוסקר בשנת 2018 על סרט האנימציה הקצר שהפיק, "Dear Basketball".

9:19 - "בתור אבא, אני חושב על הרגעים האחרונים של קובי עם בתו", אמר דריימונד גרין. "הוא היה אבא מדהים, וכואב לחשוב על זה. קורע לב לחשוב על הסיטואציה הזו. אבל לפחות הוא היה איתה ברגעים האחרונים, הוא בטח אמר לה שהכול בסדר והרגיע אותה. בתור אבא, אתה לא יכול להיות לחוץ, אלא לשדר רוגע, וזה בטוח מה שקובי עשה ברגעים האחרונים. אני יודע איך הוא הלך לעולמו, הוא בטח החזיק את בתו הכי חזק שהוא יכול ופשוט הרגיע אותה. כזה היה קובי".

8:04 - חברו הקרוב של קובי בריאנט, שאקיל אוניל, שהיה שותף ביחד איתו לאחת התקופות היפות של לוס אנג'לס לייקרס, לא מפסיק לבכות. אתמול הוא דיבר בפודקאסט שלו על האסון והלילה התארח בפאנל שכלל כמה שחקני עבר ופרשנים. "לא רציתי להאמין לבשורה, אבל אז הגיעו עוד ועוד טלפונים", אמר שאקיל בדמעות. "כבר הרבה זמן שלא הרגשתי כאב כזה. איבדתי במהלך השנים אבא, שתי סבתות, אחות ועכשיו גם אח קטן. השמות שלנו יהיו נצורים יחד בדפי ההיסטוריה בגלל מה שעשינו".

אוניל מקפיץ את אוהדי הלייקרס מחוץ לסטייפלס סנטר

7:57 - אחרי שמועות רבות ובקשות של שחקנים ברחבי הליגה על כך שקובי יופיע מעתה ואילך על הלוגו המפורסם של ה-NBA, ג'רי ווסט, מגדולי הכדורסלנים בכל הזמנים, שמופיע על הלוגו המפורסם של הליגה הטובה בעולם, הודיע: "לא רוצה להופיע יותר על הלוגו של הליגה". בינתיים, ברחבי הרשת למעלה מ-1.5 מיליון גולשים חתמו על עצומה לשינוי הלוגו של ה-NBA.

בנוסף חשף ווסט, האיש שהביא את בריאנט ללייקרס, כי השחקן שנספה בתאונה הקטלנית שקל מעבר ליריבה העירונית לוס אנג'לס קליפרס: "לא סיפרתי זאת מעולם לאיש, אבל הוא התכוון לחתום שם. אמרתי לו שהוא לא יכול לשחק תחת הבעלים הנוראי הזה, דונלד סטרלינג".

7:41 - הרוקי הקנדי של ניו יורק ניקס, אר. ג'יי בארט, שזכה לכינוי "מייפל ממבה", ביקש שמעתה לא יקראו לו כך יותר: "ממבה יש רק אחד", הוא אמר.

שרידי המסוק של קובי בריאנט. AP
ההסכם המצמרר של קובי ואשתו נחשף/AP

7:21 - בארצות הברית מדווחים שבריאנט ואשתו ונסה סיכמו ביניהם שאם אחד מהם יטוס במסוק הפרטי, השני יישאר על הקרקע. "ההסכם הזה מראה איזה איש משפחה היה קובי", נכתב בדיווח.

6:41 - "מדובר בטרגדיה אמיתית", אמר קווין דוראנט על מותו של בריאנט. "לכל אחד מהשחקנים בליגה היה קשר מסוים לקובי, גם אם הוא לא פגש אותו באופן אישי. כילד, גדלתי עליו. היה מדהים לראות אותו משחק. אני מרגיש שהוא היה קרוב אליי לאורך כל החיים. ראיתי אותו משתפר וגדל כשחקן ובסופו של דבר פורש כמלך. זה כואב נורא, אבל החיים ממשיכים. רבים טוענים שהם לא הכירו אותו, אבל היי, כמה חלקים מקובי ראיתם? ווינר אמיתי, ראפר, אבא, בעל, בן אדם רגיש ועוד. משמח אותי שנולדתי בזמן כדי לראות אותו משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully