וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שיר צדק יחזור לראשונה לסגל, קלטינס וספורי ייעדרו

28.1.2020 / 19:00

לבקשתו של אבוקסיס, הבלם יישב לראשונה על הספסל מול מכבי תל אביב (ד', 20:15). גם לואי טהא הפצוע ייעדר, שון גולדברג עשוי לפתוח כבלם בצד שמאל. ריקן ושכטר עשויים לפתוח במקום מיכה ואופואדו

מחזור 21הסתיים29/01/2020
הפועל באר שבע
  • זריהן (67)
1:1
  • (52) אופואדו
מכבי תל אביב
עריכת וידאו: ניר חן

הפועל באר שבע

הפועל באר שבע משלימה את הכנותיה לקראת המשחק המסקרן מול מכבי תל אביב ביום רביעי (20:15). מי שישוב לראשונה העונה לסגל הקבוצה יהיה שיר צדק. הבלם הוותיק, אותו ביקש יוסי אבוקסיס להחזיר לפעילות מלאה בקבוצה, לא אמור לפתוח אלא לשבת על הספסל וזאת למרות שבבאר שבע שוקלים לעלות עם שלושה בלמים.

מהמשחק ייעדרו דוד קלטינס המוצהב ורמזי ספורי הפצוע. גם לואי טהא הפצוע ימשיך להיעדר. במידה שאבוקסיס יעלה שלושה בלמים, עשוי שון גולדברג לפתוח כבלם צד שמאל או שדווקא בן ביטון ישחק כבלם צד ימין ואור דדיה יפתח על הקו. באימון תורגל גם קו ארבעה שחקני הגנה, כך שנראה שאבוקסיס עדיין לא החליט באיזו שיטה לשחק. תומר יוספי מועמד לפתוח בקישור לצד מרואן קבהא וז'וזואה.

החלוץ האקוודורי וולטר צ'אלה עלה כמועמד להגיע כחיזוק לקבוצה, אך ככל הנראה לא יגיע. צ'אלה, 27, משחק באוניברסידאד קאטוליקה הצ'ליאנית וכבש העונה 2 שערים בלבד ב-28 הופעות.

הרכב משוער: ארנסט שטקוס, בן ביטון, עמית ביטון, מיגל ויטור, שון גולדברג, אורן ביטון, מרואן קבהא, תומר יוספי, ז'וזואה, ניב זריהן, בן שהר.

שיר צדק, שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
חוזר לסגל לראשונה העונה. שיר צדק/ברני ארדוב

מכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' שוב מתלבט בנוגע לאותם שחקנים ואותן עמדות לקראת המשחק מחר מול הפועל באר שבע. גם בשל העובדה שהקבוצה שיחקה רק לפני שלושה ימים מול מ. ס. אשדוד, עשוי איביץ' להעלות בהרכב את אבי ריקן ואיתי שכטר במקום דור מיכה וצ'יקו אופואדו אם כי מיכה שיחק טוב מול אשדוד ואופואדו תמיד טוב בכל מה שקשור ללחץ על הבלמים, אלמנט שאיביץ' מאוד אוהב.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ז'ראלדש, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, אייל גולסה, אבי ריקן (מיכה), עומר אצילי, יונתן כהן, צ'יקו אופואדו (שכטר).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
עשוי לפתוח במקום דור מיכה. אבי ריקן/דני מרון

טריוויה

* 113 משחקי ליגה היו בין הקבוצות, כשמכבי תל אביב מובילה 26:55 בניצחונות ועוד 32 משחקים לא הוכרעו.

* ששת המפגשים האחרונים היו בשליטת הצהובים, שניצחו ארבע פעמים על האפס ועוד פעמיים סיימו בתיקו. בארבעת העימותים האחרונים, הפועל באר שבע לא מצאה את הרשת.

* לפני המפגש הקודם ביניהן, לשתי הקבוצות היו 17 נקודות והפועל באר שבע הייתה בפסגה בזכות הפרש שערים. מכבי תל אביב ניצחה 0:2, ומאז היא הוסיפה למאזנה עוד 33 נקודות ואילו הקבוצה מבירת הנגב רק עוד 16.

* הפועל באר שבע היא הקבוצה היחידה ללא תיקו ביתי העונה (שבעה ניצחונות לעומת שלושה הפסדים) וצברה הכי הרבה נקודות כמארחת.

* מכבי תל אביב היא היחידה עם מאזן חוץ מושלם העונה וסך הכול סופרת 31 משחקי חוץ ללא הפסד בליגת העל, מאז שבית"ר ירושלים ניצחה אותה 2:3 בטדי באפריל 2018. האם שיא הליגה הזה ימשיך להתארך?

* ולאדן איביץ' עדיין ללא הפסד אחרי חמישה משחקים מול הפועל באר שבע (שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו) אבל את הפסד הליגה היחיד שלו כמאמן בליגת העל רשם מול יוסי אבוקסיס, שגם ניצח אותו בגביע בעונה שעברה.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: טרנר
קהל: 13193

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully