וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הקבוצה תעמוד לדין על הקריאות הגזעניות מול עירוני קרית שמונה

28.1.2020 / 9:24

תובע ההתאחדות החליט להעמיד לדין את הקבוצה מבירת הנגב: "כ-20 אוהדים נהמו לג'יימס ומרקוס דיניז". איתן שמואלביץ' ישפוט במשחק בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב

צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי תל אביב על מ.ס. אשדוד

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד לדין את הפועל באר שבע בעקבות הקריאות הגזעניות שהשמיעו חלק מאוהדיה לשניים משחקני עירוני קרית שמונה במשחק בין הקבוצות.

על פי דו"ח השיפוט, "כ-20 אוהדים נהמו לג'יימס ומרקוס דיניז". עוד צוין כי "בטרם פתיחת המחצית ביקשנו מהכרוז לבקש שהקריאות ייפסקו, אך בדקה ה-69 הן שוב נשמעו מצד אוהדי הפועל באר שבע".

השופט איתן שמואלביץ'. דני מרון
ינהל את ההתמודדות המסקרנת. שמואלביץ'/דני מרון

איתן שמואלביץ' ישפוט מחר (רביעי, 20:15, ספורט 5) במשחק המסקרן בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב שזכה בסיבוב הראשון לסופרלטיביים ואפילו נקרא משחק העונה ואילו כעת יש פער עצום בין שתי הקבוצות. מי שיהיה על עמדת ה-VAR הוא דניאל בר נתן.

באיגוד השופטים לא יכלו לבחור באוראל גרינפלד, רועי ריינשרייבר או דוד פוקסמן מאחר שהם בקורס של אופ"א לאורך כל השבוע. בתחילה היתה מחשבה לתת את המשחק לגל לייבוביץ', אבל הוא לא רשם משחק טוב בין מכבי נתניה להפועל חדרה שלשום ופעמיים נאלץ לקבל את החלטות ה-VAR.

יחד עם זה נראה כי הוועדה המקצועית של איגוד השופטים תגבה את ההחלטות הדרמטיות שהתקבלו באותו משחק על ידי ה-VAR (פסילת השער של יונס מלדה והענקת פנדל למכבי נתניה אחרי עבירה של אוסטין אג'ידה על אלמוג כהן), מכיוון ששלום בן אברהם יהיה גם מחר במשחק בין עירוני קרית שמונה להפועל רעננה על עמדת ה-VAR של גל לייבוביץ', ממש כפי שהיה במשחק שלשום בין מכבי נתניה להפועל חדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully