וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.1: טאדיץ' במו"מ חשאי עם ברצלונה, ברונו פרננדש בדרך ליונייטד

הקטלאנים מנסים להחתים את כוכב אייאקס אחרי שהמו"מ על רודריגו כשל, יונייטד תשלם 55 מיליון יורו על קשר ספורטינג, אריקסן באינטר

עריכת וידאו: ניר חן

העברות

* מתיאו פוליטאנו הושאל מאינטר לנאפולי, שתוכל לרכוש אותו בקיץ תמורת 25 מיליון יורו.

* פלמנגו מימשה את אופציית הרכישה של "גביגול" ורכשה את החלוץ מאינטר תמורת 17 מיליון יורו עם חוזה עד 2024.


* פרננדיניו, הקשר האחורי הברזילאי של מנצ'סטר סיטי, האריך את חוזהו בעונה אחת עד קיץ 2021.

* טוטנהאם אישרה שכריסטיאן אריקסן עזב אותה וחתם ל-4.5 שנים באינטר תמורת 20 מיליון יורו. בנוסף, הקבוצה מימשה את אופציית הרכישה של ג'ובאני לו סלסו מריאל בטיס והוא חתם על חוזה חדש במועדון עד 2025.

* אחרי שלא שיחק מסוף העונה שעברה, חאתם בן ארפה חתם היום (שלישי) בריאל ויאדוליד. הצרפתי בן ה-32 חתם עד תום העונה וינסה להחזיר את הקריירה למסלול.

* אנריק גאייגו הושאל מחטאפה לאוסאסונה אחרי חצי עונה כושלת בקבוצה ממדריד. החלוץ בן ה-33 נרכש בקיץ מהואסקה תמורת 6 מיליון יורו, אבל שותף ב-5 משחקי ליגה בלבד ולא כבש.

שמועות

* באנגליה משוכנעים: ברונו פרננדש כוכב ספורטינג ליסבון נמצא על סף חתימה במנצ'סטר יונייטד. סכום העסקה צפוי להגיע ל-55 מיליון יורו ועוד 25 מיליון יורו על בונוסים.

* ג'אנלוקה די מארציו העיתונאי האיטלקי הנחשב מדווח שברצלונה מגעים חשאיים עם דושאן טאדיץ'. על פי הדיווח סוכנו של כוכב אייאקס ימריא מחר לספרד כדי לקדם את העסקה, שתואץ בעקבות הכישלון במו"מ עם ולנסיה לגבי רודריגו.

* מונאקו סיכמה עם שטרסבורג על רכישתו של הקשר יוסוף פופאנה תמורת 15 מיליון יורו. פופאנה צפוי לחתום על חוזה לארבע וחצי עונות במועדון מהנסיכות.

* בספרד טוענים שמקסי גומס חלוץ ולנסיה נמצא ברשימת הקניות של סולשיאר ומנצ'סטר יונייטד.

* בחלק מכלי התקשורת באנגליה טוענים הבוקר שמנצ'סטר יונייטד עשויה להחזיר את אלכסיס סאנצ'ס מההשאלה באינטר ולתת לו הזדמנות נוספת. השדים האדומים ספגו מהלומה עם פציעתו של מרוס רשפורד והם מתקשים לצרף חלוץ חדש. ייתכן שדווקא הצ'יליאני המושמץ ייכנס בסופו של דבר לנעליו של האנגלי.

* ב"טלחרף" ההולנדי מדווחים שהושג סיכום בין טוטנהאם לפ.ס.וו איינדהובן בנוגע לסטיבן ברחוויין, שצפוי לעבור לבירת אנגליה תמורת 30 מיליון יורו.

* ווסטהאם קרובה להשלים את רכישתו של תומאש סוצ'ק, מכוכבי הקמפיין המרשים של סלביה פראג בליגת האלופות. הפטישים ישלמו 20 מיליון יורו בתמורה לקשר בן ה-24. סוצ'ק כבש העונה 12 שערים ב-26 הופעות, כולל מול אינטר ובורוסיה דורטמונד בליגת האלופות. סלביה כבר הודיעה שהשחקן עצמו קיבל אישור לטוס ללונדון כדי לסגור את תנאיו ולעבור בדיקות רפואיות.

* רודריגו הולך ומתקרב לברצלונה. החלוץ הספרדי צפוי להימכר מוולנסיה, שדורשת תמורתו 60 מיליון יורו ולא מוכנה לרדת מהסכום או לקבל שחקנים בעסקה שתפחית מעלות המכירה.

* ב"סקיי" טוענים שאדינסון קבאני ככל הנראה לא יצטרף לצ'לסי כי הוא מעוניין לשחק אצל דייגו סימאונה באתלטיקו מדריד. פריס סן ז'רמן דורשת 15 מיליון יורו עבור החלוץ האורוגוואי, שמסיים את החוזה שלו בתום העונה ומרוויח כעת סכום עתק של 360 אלף ליש"ט לשבוע.

* אינטר קרובה מאוד להשלים את עסקת כריסטיאן אריקסן וצפויה להודיע על כך עוד היום. במקביל הנראזורי ממשיכים לפעול כדי לנסות לצרף את אוליבייה ז'ירו אחרי שבעבר דווח שוויתרו עליו. אנטוניו קונטה ניסה להביא את פרננדו יורנטה בהשאלה מנאפולי, אבל אחרי שזה קרס, הוא חזר לאופציית ז'ירו שקרוב לסכם את תנאיו לשנתיים וחצי.

* לבורוסיה דורטמונד נותרו עוד ארבעה ימים על מנת לסגור את עסקת העברתו של אמרה ג'אן מיובנטוס. הגברת הזקנה לא מוכנה לשום מתווה עסקה פרט למכירה ולא להשאלה כלשהי, בעוד הגרמנים מתעקשים על השאלה עם אפשרות לרכישה. על פי הדיווח באיטליה, יובה לחוצה להשלים עסקה כיוון שהיא עצמה רוצה לצרף את איבן ראקיטיץ' מברצלונה.

אוליבייה ז'ירו שחקן צ'לסי. GettyImages
אז כן יעבור לאינטר בסוף? ז'ירו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully