וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: קאמבק ענק לפדרר בדרך למפגש עם דג'וקוביץ' בחצי הגמר

השוויצרי הציל שבע נקודות משחק (!) של טניס סנדגרן וניצח 3:6, 6:2, 6:2, 6:7 (8), 3:6. נולה הביס את ראוניץ', גם בארטי וקנין עלו

רויטרס

הישורת האחרונה של טורניר אוסטרליה הפתוחה 2020 כבר כאן והלילה (בין שני לשלישי) נפתח שלב רבע הגמר. אשלי בארטי וסופיה קנין ניצחו באופן חלק והן ייפגשו בחצי הגמר. מיד לאחר מכן הגיע הדובדבן על הקצפת; משחק בלתי נשכח בו רוג'ר פדרר רשם קאמבק נדיר בדרך לניצחון על טניס סנדגרן בחמש מערכות. את היום סגר הניצחון של נובאק דג'וקוביץ' על מילוש ראוניץ'.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
משחק בלתי נשכח. פדרר/GettyImages

רוג'ר פדרר (3) - טניס סנדגרן 3:6, 6:2, 6:2, 6:7 (8), 3:6

איזו דרמה ברבע הגמר הראשון של הגברים. סנדגרן המדורג 100 בעולם כמעט הפך לסיפור הסינדרלה הגדול, אבל בסופו של מאבק איתנים נותר לכלוכית. האמריקאי האנרגטי עמד שבע פעמים בפני הניצחון הגדול בקריירה שלו, ובכולן בעט בדלי. השוויצרי האגדי מנגד, עדיין רחוק מאוד משיאו ומזכייה במלבורן, אבל בהחלט כתב פרק מרתק נוסף בסיפור הקריירה הגדולה.

סנדגרן חזר מפיגור ועלה ל-1:2 במערכות אחרי שני סטים בהם שלט לחלוטין בקצב. עם המומנטום הזה הוא נכנס למערכה הרביעית, בו השיג לא פחות משבע נקודות משחק; שלוש במצב של 4:5, וארבע בשובר השוויון. אבל פדרר שלפרקים ארוכים נראה עייף והתקשה להתמודד עם האגרסיביות של היריב, חזר בגדול, כולל כמה נקודות לפנתיאון. אחרי ששב מהמתים והצליח לנצח 8:10 בשובר השוויון במערכה הרביעית, הכל השתנה.

סנדגרן ניהל דין ודברים עם השופטת בכניסה למערכה השנייה, נראה כעוס ואיבד ריכוז וקור רוח. פדרר המנוסה שכבר ראה דבר או שניים, ניצל את זה ובמצב של 2:3, שבר את חבטות ההגשה של יריבו בפעם הראשונה מאז המערכה הראשונה. סנדגרן המשיך להיות עצבני ולהתווכח עם השופטת ולבסוף הפסיד 6:3 ובמשחק כולו.

עוד בוואלה!

אוסטרליה: נדאל ניצח את קיריוס, יפגוש את תים ברבע הגמר

לכתבה המלאה
טניס סנדגרן, טניסאי אמריקאי. רויטרס
האנרגיות לא הספיקו. סנדגרן/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' (2) - מילוש ראוניץ' (32) 4:6, 3:6, 6:7 (1)

ראוניץ' שדורג בשיאו במקום השלישי בעולם והגיע לגמר ווימבלדון ב-2016 אמנם רשם קאמבק מרשים לתודעה בטורניר הנוכחי, אבל נובאק דג'וקוביץ' נמצא בליגה אחרת מסטפנוס ציציפאס ומארין צ'יליץ' שהפסידו לקנדי. הסרבי היה עדיף בהרבה, עלתה ל-0:10 במאזן המפגשים בין השניים ושיפר את הפרש המערכות שעומד עכשיו על 2:24. הקנדי חבט 18 איסיים וניסה לשמור בקנאות על משחקוני ההגשה שלו, אבל נשבר פעמיים וזה כל מה שדג'וקוביץ' היה צריך.

אשלי בארטי, טניסאית אוסטרלית. רויטרס
בינתיים היא בדרך הנכונה. בארטי/רויטרס

אשלי בארטי (1) - פטרה קביטובה (7) 6:7 (6), 2:6

בארטי רוצה להיות האוסטרלית הראשונה שזוכה באליפות אוסטרליה (גברים ונשים) מאז מארק אדמונדסון עשה את זה ב-1977 ובינתיים היא בכיוון הנכון. קביטובה אמנם הגיעה למשחק עם יתרון 2:4 על האוסטרלית וכשהזיכרון מרבע הגמר בשנה שעברה עדיין מהדהד (1:6, 4:6 לצ'כית), אבל זה היה היום של בארטי. אש נהנתה מתמיכה הקהל הביתי, שמרה על קור רוח בנקודות החשובות והשלימה את העבודה כדי להפוך לאוסטרלית הראשונה בחצי הגמר מאז וונדי טרנבול ב-1984.

סופיה קנין, טניסאית אמריקאית. רויטרס
חצי גמר גרנד סלאם ראשון. קנין/רויטרס

סופיה קנין (14) - אונס ג'אבור 4:6, 4:6

הטורניר המצוין של האמריקאית בת ה-21 נמשך וכעת היא הגיעה לפסגה חדשה: חצי גמר ראשון בגרנד סלאם. קנין שברה את הטוניסאית בשלב מוקדם כדי לנצח במערכה הראשונה ובסט השני שברה פעמיים כדי להשלים ניצחון. ג'אבור אמנם יצרה הד גדול בזכות היותה הטניסאית הערבייה הראשונה ברבע גמר גרנד סלאם, אבל הלילה היא נראתה עצבנית ולא מרוכזת והמסע שלה תם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully