וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: יאניס קסטריטיס חתם עד לסיום העונה

27.1.2020 / 18:05

המאמן היווני, שסיים את דרכו בהירקליס, יחליף את אריאל בית הלחמי, ינחת בשלישי ויערוך את הבכורה שלו בשישי נגד הפועל ירושלים

עריכה: ניר חן

הפועל תל אביב הודיעה הערב (שני) על מינויו של המאמן היווני יאניס קסטריטיס כמאמן הקבוצה עד לסיום העונה והוא יחליף את אריאל בית הלחמי שפוטר מתפקידו לפני יותר משבוע. קטסריטיס צפוי לנחות מחר בצהריים בישראל ולעמוד על הקווים במשחק החוץ של האדומים ביום שישי הקרוב נגד הפועל ירושלים (13:30, שידור ישיר בספורט 5).

קסטריטיס יהיה המאמן היווני השלישי העונה בליגת העל, אחרי יאניס ספרופולוס ממכבי תל אביב וסטפנוס דדאס מהפועל חולון. הוא בן 37, ואת קריירת האימון שלו החל ב-2005 במחלקת הנוער של אפולון פטראס. בעונה שעברה החליף את פנאיוטיס יאנאקיס האגדי באריס סלוניקי, והעונה נשאר בעיר ועבר להיראקליס.

בשבוע האחרון נקלע קסטריטיס לסערה בקבוצה, כשהמשבר הכלכלי השורר בה הביא לעיכוב במשכורות והוא היה מעוניין לעזוב. היראקליס, שבעבר הופיעה בסופרוליג ובשורותיה גדל דימיטריס דיאמנטידיס, חזרה העונה לליגה הראשונה ביוון ובמאזנה כעת שבעה ניצחונות לעומת עשרה הפסדים.

"תודתנו הגדולה לברק לדרר, שתפקד יחד עם עומר בילנסקי בצורה נהדרת במהלך כל השבוע החולף - והוכיח שיש לו עתיד גדול לפניו", נכתב בהודעת האדומים שניצחו שישה משחקים מ-17 עד כה העונה בליגה.

מאמן הפועל תל אביב יאניס קסטריטיס. אתר רשמי
המאמן היווני השלישי בליגת העל. קסטריטיס/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully