וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה הפתיעה את הפועל ירושלים עם 87:95

האדומים עלו מפוזרים למשחק ברוממה ונחלו הפסד ליגה שלישי העונה. גרגורי ורגאס (15 ו-14 אס') הצטיין. ערב נהדר של סולימאן בריימו (27) לא עזר לקטש

גרגורי ורגאס שחקן מכבי חיפה. דני מרון, מנהלת הליגה, אתר רשמי
עוד ניצחון בית לירוקים. גרגורי ורגאס/אתר רשמי, דני מרון, מנהלת הליגה

מכבי חיפה שבה הערב (ראשון) לנצח בליגה לאחר שהפתיעה את הפועל ירושלים וגברה עליה 87:95. האורחת לא היתה מרוכזת בפתיחה, איבדה 22 כדורים ועל אף שכבר צעדה ביתרון 76:81 ספגרה ריצת 2:14 בדקות הסיום וירדה מנוצחת בפעם השלישית העונה בליגה. הירוקים עלו למשחק ללא רומן סורקין הפצוע אך קיבלו עוד משחק נהדר מרכזם הותיק גרגורי ורגאס עם 15 נקודות ו-14 אס', כשיונתן מור (15) ומייקל בריסקר (9) עלו מצויין מהספסל וסייעו לקבוצתם להשיג את ניצחונם התשיעי העונה.

קלעו לחיפה: ג'יימס יאנג 18 נקודות ו-7 ריב', גרגורי ורגאס (14 אס'), סקוט סאגס ויונתן מור (6 ריב') 15 כ"א, נסטור קולמנרס 12 ו-9 ריב', ווילי וורקמן ומייקל בריסקר 10 כ"א, גיל אמיתי (11:32) שותף ולא קלע

קלעו לירושלים: סולימאן בריימו (15 מ-16 מהקו) 27, טיישון תומאס (9 ריב') ועידן זלמנסון (7 ריב') 14 כ"א, ג'יימס פלדין (8 אס') ושלווין מאק 10 כ"א, בר טימור 5, ג'ון הולנד (25:27) ונמרוד לוי (13:46) שותפו ולא קלעו

סולימאן בריימו שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
להט בשורות האורחת, אך לא מנע הפסד. סולימאן בריימו/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת פתחה טוב יותר את המשחק, הראתה אגרסיביות והתלהבות ועלתה ל-9:14 בהובלת גרגורי ורגאס וג'יימס יאנג המצויינים. ירושלים חזרה ואף עלתה ליתרון בעזרת דקות טובות של סולימאן בריימו. סיום חזק של מכבי חיפה העניק לה את היתרון בסיום הרבע הראשון, 17:20.

רבע 2:

האורחת, שהרבתה לאבד ברבע הראשון, המשיכה להיות מפוזרת וראתה כיצד הירוקים מעלים את יתרונם לשש הפרש. בר טימור עלה טוב מהספסל של קטש ועזר לקבוצתו להשיב עליה את היתרון. דאגה נרשמה על ספסל מכבי חיפה לאחר שג'יימס יאנג חסם בצורה נהדרת את ג'יימס פלדין, אך נחת לא טוב וירד מהפרקט בתמיכת חבריו. ירושלים ניצלה זאת כדי לסיים חזק את הרבע השני ולרדת למחצית ביתרון 40:44.

עוד בוואלה! ספורט

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה את עירוני נס ציונה 78:87

לכתבה המלאה
ג'יימס יאנג שחקן מכבי חיפה מול גולן גוט שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
שוב סיים כקלע המוביל של מכבי חיפה. ג'יימס יאנג/ברני ארדוב

רבע 3:

האוהדים הירוקים נשמו לרווחה כשג'יימס יאנג עלה בחמישיית הירוקים במחצית השנייה, ונראה כי הפציעה שלו אינה חמורה. בדומה לרבע השני, גם ברבע זה ירושלים פתחה כשהיא לא מרוכזת ואיפשרה לחיפה למחוק את היתרון של האורחיים ולהחזיר לעצמה את היתרון. ירושלים חזרה להוליך בזכות דקות טובות של עידן זלמנסון, אך סיום חזק של המארחת, והיא ירדה לקראת הרבע המכריע ביתרון 60:63.

רבע 4:

מכבי חיפה הגדילה מעט את יתרונה בפתיחת הרבע, אך האורחת שוב חזרה ושוב נטלה את ההובלה בעזרת בריימו, זלמנסון ותומאס ששלטו בריבאונד ברבע האחרון ודאגו להעלות את ירושלים ליתרון 76:81, 3:24 דקות לסיום. דניאל סאואנה חזר לחמישייה החזקה שלו שפתחה את המשחק וקבוצתו רצה 2:14 וסגרה ניצחון מפתיע, 87:95 לחיפה בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully