וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' מציג: כך נקמתי ברן בן שמעון על שניצח אותי בטניס

26.1.2020 / 7:08

אחרי הניצחון על אשדוד, מאמן מכבי תל אביב סיפר בהלצה נדירה על ההיכרות עם המאמן היריב. השחקנים מרוצים מהנתון "הפסיכי", עטר מגשש את דרכו החוצה, דור פרץ מתקרב לחזרה, בלקמן ירוויח דקות?

צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: חביב אוחיון צועד לראשונה מאז הפציעה

עיקרי הדברים

- אחרי 18 משחקים מתוך 20 ללא ספיגה, במכבי תל אביב מודים: "זה נתון פסיכי"

- איביץ' ורב"ש הכירו במרכז הטניס ברמת השרון. הישראלי ניצח בכל המפגשים עד אתמול

- עטר מרים ידיים ומגשש את דרכו החוצה. איביץ' מבהיר: "מי שלא מרוצה, שיבוא לדבר איתנו"

- בקבוצה מתלבטים לגבי חיזוק. במקביל: דור פרץ מתקרב לקאמבק. נבלקמן רוצה דקות משחק

- אנדרה ז'ראלדש מתכונן לדרבי הפורטוגלי נגד באר שבע ושולח מסר: "רוצה להישאר כאן"

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
איביץ'/דני מרון

1. במכבי תל אביב מרוצים מעוד משחק ללא ספיגה. איביץ' נקם ברב"ש

במכבי תל אביב יצאו מהניצחון 0:2 על אשדוד מרוצים מבלומפילד, אחרי ששוב הצליחו לגבור בצורה חלקה על קבוצה שהגיעה להתגונן רוב הזמן ולנסות לגנוב משהו בהתקפה מתפרצת, כמו הפועל חדרה בשבת שעברה . המאמן ולאדן איביץ' חשש ממ.ס. אשדוד מאחר שהיא סחטה תיקו מול מכבי חיפה בחוץ וגם מפני שהוא מכיר את מאמנה רן בן שמעון כמי שאימן את נבחרת קפריסין וכמי שמשחק מולו טניס מדי פעם ברמת השרון.

בן שמעון שהגיע לא פעם לארץ לחופשות שהיו לו מנבחרת קפריסין פגש פעם אחת את איביץ' במרכז הטניס ברמת השרון והשניים החלו לשחק אחד נגד השני. בטניס רב"ש מנצח את איביץ', אבל בבלומפילד אמש הסרבי לא התקשה מול מאמן אשדוד. מעבר לעובדה שמכבי תל אביב אספה עוד שלוש נקודות, בקבוצה מתמוגגים מכך שזה כבר משחק מספר 18 מתוך 20 העונה בליגה בו מכבי תל אביב מסיימת בלי לספוג שער. "זה נתון פסיכי", אמרו אמש שחקנים בקבוצה. "הלוואי שיישאר כך ושרק נגדיל את מספר המשחקים בהם אנחנו לא סופגים".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
נקם על כר הדשא. איביץ' עם בן שמעון ברקע/דני מרון

2. עטר בדרך החוצה. איביץ' שולח מסר למי שלא משחק

ולאדן איביץ' שוב הלביש אתמול את אותם 18 השחקנים הקבועים שלו. אלירן עטר ששוב לא נספר, כבר מרים ידיים ומחפש את דרכו החוצה לבית"ר ירושלים, אבל זה בתנאי שיקבל חוזה לעונה וחצי לפחות.

מאמן מכבי תל אביב התייחס אמש לסוגיית הסגל וההרכבים הקבועים שלו: "שום שחקן במכבי תל אביב לא יכול להתלונן שהוא לא קיבל דקות משחק או שהוא לא שיחק בכלל", אמר איביץ'. "אני לא חושב שיש עוד קבוצה ששיתפה 23 שחקנים שלה מתחילת העונה. אני משוכנע שאין קבוצה כזו שנתנה כל כך הרבה צ'אנסים כמו שאנחנו נתנו. בטוח שיש שחקנים שמרגישים שהם שיחקו פחות, כי בתפקיד שלהם משחקים שחקנים טובים יותר. זה נורמלי בכדורגל וזה טבעי. כל שחקן במכבי תל אביב יודע שאם הוא לא מרוצה ממעמדו ומהדקות שלו, אנחנו חופשיים לדבר על כך וננסה למצוא לזה פתרון. במשך שנה וחצי שאני מאמן את מכבי תל אביב, הוכחתי שאני מאמין בשחקנים של מכבי תל אביב והשתמשתי בכולם. יש לנו היום רק משחק אחד בשבוע אחרי שעפנו מהגביע".

אלירן עטר, מכבי תל אביב מאוכזב. דני מרון
בדרך לבית"ר? אלירן עטר/דני מרון

3. גביע המדינה? "הייתי מעלה שוב את אותו הרכב"

ואם כבר לעניין הגביע וההדחה, איביץ' לא מצטער על כך שלא העלה מול אום אל פאחם את ההרכב הראשון שלו. "אני לא מצטער לרגע על ההרכב שהעליתי מול אום אל פאחם ואם המשחק היה נערך מחר, הייתי מעלה שוב את אותו הרכב. אמרתי כמה פעמים שמי שלא יכול לנצח קבוצה מליגה שנייה, לא יכול להיות שחקן מכבי תל אביב".

בעניין הזה איביץ' הדגיש: "אני לא מפיל אחריות על השחקנים. אני אחראי על מה שקרה שם. השחקנים שהפסידו לאום אל פאחם, ניצחו קבוצות הרבה יותר טובות בליגת העל. הם עשו את זה כמה וכמה פעמים, כך שלא הייתי צריך לחשוש לתת להם לשחק מול קבוצה מהליגה השנייה".

שחקני מכבי תל אביב, מתן חוזז, דור פרץ, מאור קנדיל. קובי אליהו
החיזוק של ינואר יגיע מבפנים? דור פרץ, במרכז/קובי אליהו

4. סימני שאלה גדולים בנוגע לחיזוק מבחוץ

במכבי תל אביב עדיין לא בטוחים אם יצרפו שחקנים בחלון ההעברות הזה. "קשה מאוד למצוא שחקן טוב שיכול להגיע עכשיו ולהוסיף לנו", אמר אמש איביץ'. "אבל אם נצליח למצוא אחד כזה, ננסה להביא אותו". בינתיים מתכוונים במכבי תל אביב להמשיך ולהתמקד בחזרה של דור פרץ למגרשים וכן ברצון של ניק בלקמן לשוב לסגל ולהיות שחקן תורם לקבוצה.

אנדרה ז'ראלדש שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
רוצה להישאר. ז'ראלדש/דני מרון

5. ז'ראלדש והזיכרונות מוידיגאל

אנדרה ז'ראלדש התאקלם מצוין במכבי תל אביב והשכיח את חסרונו של אלי דסה. המגן הימני הפורטוגלי הצהיר אמש שהוא רוצה להישאר במכבי תל אביב אפילו אם ישראל היא עדיין לא פורטוגל, וגם הפתיע כשסיפר שיש לו זיכרונות טובים מליטו וידיגאל שהיה מאמנו לפני שש שנים בבלננשש. על המפגש שמצפה לו ביום רביעי מול הפורטוגלים של הפועל באר שבע מיגל ויטור וז'וזואה, אמר ז'ראלדש: "המשחק הוא לא ביני לבינם, אלא בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע. עם מיגל נפגשתי פעם אחת מחוץ למגרש כאן בארץ ועם ז'וזואה יש לי מאזן שוויוני כי בעבר הוא ניצח אותי ואני ניצחתי אותו כולל כאן בבלומפילד במשחק הקודם בינינו. אני חושב ששחקנים מפורטוגל יכולים לשדרג את הכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully