וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשר אלון רתח: "בשביל מה יש VAR? ריבונו של עולם, אנחנו שכונה"

בעלי הפועל רעננה היה נסער אחרי התיקו נגד הפועל חיפה: "השוער שלהם בעט כדור על שחקן באמצע התקפה. איך זה לא אדום ופנדל?"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות אחרי הניצחון של הפועל תל אביב על הפועל כפר סבא

בעלי הפועל רעננה, אשר אלון, היה מאוד נסער הערב (שבת) בתום ה-2:2 של קבוצתו בחוץ נגד הפועל חיפה. הסיבה הייתה שבאחת ההתקפות האחרונות של המשחק, יואב תומר רץ למתפרצת ושוער הפועל חיפה, יסמין בוריץ', בעט לעברו כדור.

"באמצע ההתקפה השוער של הפועל חיפה לקח כדור ובעט על יואב את הכדור", אמר אלון הנסער, "זה לא אדום? אני לא מבין איפה כל השופטים בישראל, מה קורה פה, מה קורה פה?! באמצע התקפה מתפרצת השוער של הפועל חיפה בעט כדור אחר לעבר שחקן. באמצע התקפה! זו לא עבירה? אם זה לא פנדל ואדום אז בשביל מה יש VAR ובשביל מה יש שופטי VAR".

הכדור שפגע בוריץ' לא פגע בתומר, ההתקפה נמשכה ובסיומה לירן ליאני שרק לפנדל בטענה לעבירה על אור דסה. בשלב הזה שופטי ה-VAR התערבו והשופט צפה שוב במהלך ושינה את ההחלטה שלו. אלון הודה ש"לא היה פנדל", אבל הוסיף על המקרה של בוריץ': "כמה אפשר לסבול? אני לא פועל לביטול VAR, אבל צריך לשנות את הנוהל של מי שיושב שם. איך השופטים לא רואים דבר כזה, ריבונו של עולם. אם זו הייתה קבוצה אחרת השופטים בטח היו רואים את זה. ה-VAR פה לא עובד נכון. זה שכונה, תסתכלו איך אנחנו נראים".

מאמן רעננה, ניסו אביטן, היה מאוכזב מאוד אחרי שקבוצתו שמטה יתרון 0:2: "כשהובלנו היינו צריכים להבקיע עוד שני שערים, ואז ספגנו שער טפשי - שוב ממצב נייח. אנחנו יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו, זרקנו לפח שתי נקודות. חיזוק? למהר להחתים שחקנים לא נכונים זה מהלך לא נכון. אנחנו
מחפשים שחקני הכרעה שישדרגו אותנו".

מאמן הפועל רעננה, ניסו אביטן, לצד עוזרו גל כהן. לילך וייס רוזנברג
"זרקנו לפח שתי נקודות". אביטן/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully