וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "החזרה שלי כאילו נלקחה מתסריט, אין מאושר ממני"

25.1.2020 / 17:12

קשר הפועל תל אביב חזר אחרי חודשיים וחצי וכבש ב-1:2 מול כפר סבא. קלינגר: "אי אפשר לא לתת את הנשמה כשרואים את הקהל הזה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב ניצחה הערב (שבת) 1:2 תשעה שחקנים של הפועל כפר סבא. אצל האדומים הייתה שמחה גדולה מהניצחון החמישי ברציפות וגם מחזרתו של מאור בוזגלו, ששיחק לראשונה אחרי מחלת הנשיקה שהשביתה אותו במשך חודשיים וחצי וגם כבש את שער הניצחון בדקה ה-61.

בכפר סבא היו טענות קשות על השיפוט אחרי שני האדומים של גרשון קופי (45) ונועם גמון (45+1) והמאמן אופיר חיים הורחק במחצית כשפרץ למגרש ובא בטענות כלפי השופט אלי חכמון.

מאור בוזגלו שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
כיף לראות אותו חוזר וגם כובש. בוזגלו/קובי אליהו
ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
יכול לחייך חיוך רחב. קלינגר/קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר אמר אחרי המשחק: "זה קשה מבחינה פסיכולוגית לשחק ב-1:1 מול תשעה שחקנים. ידענו שהם יסתגרו עם שמונה שחקנים וקשה לפרוץ את זה. מבחינה פסיכולוגית זה קשה ומעצבן וכולם נכנסו ללחץ. ניסינו להרגיע את השחקנים ולהגיד להם לשחק בסבלנות. הכי חשוב זה שהשגנו שלוש נקודות. לא נבהלנו גם אחרי שספגנו שער מוקדם. אלה משחקים שצריך לדעת לנצח בכוח, קבוצה שרוצה לרוץ קדימה צריכה לדעת לנצח בכוח. אני מסתכל רחוק רחוק ורואה את הפועל חיפה ביום שבת. אנחנו מחוברים לקרקע וזהירים וחושבים רק על המשחק הבא. השחקנים והיכולת שלהם זה מה שגורם לקבוצה להיראות טוב.

"כשהסתכלתי על הקיר האדום הזה אמרתי לעוזר שלי שלא יכול להיות ששחקן רואה את זה ולא עולה בטירוף למשחק. השחקנים נותנים את הנשמה והלב והחלק שלהם הוא העיקרי. נכון שאנחנו צריכים לנווט, להסביר, אבל בסוף בסוף זה השחקנים והקרדיט הוא שלהם. אם לא הייתי מאמין, לא הייתי מגיע לפה. הגעתי למועדון גדול כי זו הייתה הזדמנות בשבילי לחזור לאמן קבוצות גדולות. ההתחלה הייתה קשה ולא מבטיחה, אבל כשראיתי והתחלתי לפענח את השחקנים ראיתי שיש עם מי לעבוד. יש פה אחלה חבר'ה, רציניים מאוד". על חזרתו של בוזגלו אמר המאמן: "אני מכיר את מאור, אימנתי אותו ואני יודע שהוא כוח משמעותי. אמרתי שאת הדקות שלו הוא יקבל. הוא שחקן חכם מאוד וראינו את זה היום. אני שמח בשבילו על השער".

מאור בוזגלו: "לקחו את זה מאיזה תסריט. זה כיף גדול לחזור למגרש אחרי תקופה שאני לא יכול להגדיר במילים, לראות את הקבוצה מבחוץ ולהיות אאוטסיידר ושאין לך השפעה על כלום. זה היה קשה. גם לחזור, גם לעזור לקבוצה לנצח וגם לכבוש, אין מאושר ממני. כשאתה בלופ הזה, היינו בשפל גדול מאוד ובתחתית של התחתית. הצלחנו לא לאבד אופטימיות ואמונה. אני תמיד אמרתי לשחקנים שגם כשאנחנו למטה אפשר לעשות עונה חלומית. אנחנו חושבים על טווח ארוך. להיות בחוץ זה קשה, אבל גם למדתי הרבה דברים. למדתי איך צריך לשחק. היום בקבוצה מסודרת ומאורגנת קל יותר לשחק. אני בעד לחלום ולהאמין, אבל מצד שני צריך להיות עם רגליים על הקרקע ולעבוד קשה. אנחנו צריכים להקשיב לצוות המקצועי כי הם עושים עבודה מדהימה".

אופיר חיים מאמן הפועל כפר סבא עם בובקאר טראורה. קובי אליהו
לא הצליח לשלוט בעצבים. אופיר חיים/קובי אליהו

עוזר מאמן הפועל כפר סבא רביד גזל, שדיבר במקום אופיר חיים שהורחק אחרי גרשון קופי ונועם גמון, אמר: "קשה לחזור מהרחקה של שני שחקנים. אני גאה בצורה שבה השחקנים שיחקו במחצית השנייה, היה חסר לנו קצת מזל כדי להוציא נקודה. נצטרך לחפש נקודות במקום אחר. פתחנו את המשחק טוב, הובלנו 0:1, קיבלנו שער מטעות שלנו. אחרי זה קרה מה שקרה עם ההרחקות, אבל לא תשמעו ממני מילה על השופט. הוכחנו העונה שאנחנו יכולים לשחק נגד כל יריבה ואני מקווה שבמשחק הבא ניקח נקודות. אנחנו מחפשים חלוץ, אבל אנחנו כרגע יוצאים למלחמה עם מי שפה. נעודד את השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully