וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב גברה על הפועל תל אביב 74:84

הצהובים נותרו מושלמים בליגת העל, בעוד האורחת רשמה הפסד שלישי רצוף. 11 נקודות לאמארה סטודמאייר בבכורה. לטאביוס ווליאמס (23) בלט באדום

שחקן מכבי תל אביב אמארה סטודמאייר. לירון מולדובן
בכורה מוצלחת בצהוב. סטודמאייר/לירון מולדובן

מכבי תל אביב התאוששה הערב (ראשון) מהפסד היורוליג ביום חמישי האחרון כשגברה 74:84 על הפועל תל אביב בדרבי ונותרה מושלמת בליגת העל. שבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל הצהובים, אשר בשורותיהם ערך אמארה סטודמאייר הופעת בכורה אותה סיים עם 11 נקודות. האדומים עלו עם מאמנם הזמני ברק לדרר (הופעת בכורה כמאמן בליגת העל) והצליחו להישאר קרובים למארחת במשך המחצית הראשונה, אך השחקנים של ספרופולוס לחצו על הדוושה וברחו לפער דו ספרתי, ממנו הפועל לא הצליחה לחזור. לפני העלייה לרבע המכריע נערכה מחווה מאולתרת לזכרו של קובי בריאנט, אשר הידיעה על מותו הטרגי התקבלה במהלך המשחק, כשהקהל בהיכל מחה כפיים לזכרו של אגדת ה-NBA.

קלעו למכבי תל אביב: אותלו האנטר (5 ריב'), קוונסי אייסי (9 ריב') ואלייז'ה בריאנט (5 ריב') 12 כ"א, סקוטי ווילבקין (6 ריב'), דני אבדיה, טיילר דורסי ואמארה סטודמאייר 11 כ"א, ג'ייק כהן (6 אס', 5 ריב') ודורי סהר 2 כ"א

קלעו להפועל תל אביב: לטאביוס וויליאמס 23 ו-14 ריב', ג'ורדן המילטון 13, תומר גינת 12 ו-11 ריב', ים מדר 10, חואקין שוכמן 5, אלישי כדיר 2

שחקן הפועל תל אביב מארק ליונס מול שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. לירון מולדובן
הפסד שלישי ברציפות לאדומים. מארק ליונס מול סקוטי ווילבקין/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1:

דני אבדיה עלה בחמישיית המארחת וקלע חמש נקודות מהירות. מכבי תל אביב הלכה פנימה לאותלו האנטר שעשה בצבע כרצונו והצהובים עלו ל-8:19 קליל. לטאביוס וויליאמס נכנס לעניינים אצל הפועל, כששלשה של מארק ליונס הורידה את ההפרש לשש בלבד. 15:20 למכבי בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

הפועל תל אביב הורידה את ההפרש של מכבי עד למינוס ארבע, אך הצהובים חזרו להפרש תשע בעזרת סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי. אמארה סטודמאייר עלה לדקות ראשונות בצהוב וקלע מהקו נקודות ראשונות במדים של מכבי תל אביב. המארחת עלתה כבר ליתרון 10, אך האורחת הורידה שוב לחד ספרתי. 38:46 למכבי תל אביב במחצית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מכבי תל אביב בכדורסל אמארה סטודמאייר. לירון מולדובן
מכבי עם ניצחון נוסף בדרבי. אותלו האנטר/לירון מולדובן

רבע 3:

על רקע ידיעת מותו של קובי בריאנט ההלם החל לחלחל ליושבי ההיכל, כשהרגשות הקשים ניכרו על השחקנים, הצוות המקצועי וגם האוהדים. הפועל תל אביב ניסתה להישאר צמודה, אך מכבי תל אביב ברחה לקראת סיום הרבע והוליכה בסופו 49:65.

רבע 4:

הרבע האחרון היה ברובו גארבג' טיים אשר במהלכו שיפרו שחקני שתי הקבוצות את מספריהם. בסיום השלימה מכבי תל אביב ניצחון נוסף בליגה, וסגרה את הדרבי עם 74:84.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully