וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מדליה ביום השני בגרנד פרי תל אביב: לייבל הודחה בבית הניחומים

24.1.2020 / 15:02

אכזבה למשלחת הישראלית: אחרי המדליה של פליקר אמש, אף מתחרה לא שחזר את ההישג. שלוש ג'ודוקות הודחו בשמינית הגמר

הסיכוי של המשלחת הישראלית למדליה שנייה בגרנד פרי תל אביב נמוך. היום (שישי) עלו ישראלים רבים למזרן במטרה להשיג מדליה, אבל כמעט כולם הודחו בשלבים מוקדמים.

ארבע ג'ודוקות עלו לשמינית הגמר, שלוש מהן בקטגוריית המשקל של עד 63 ק"ג. ענבל שמש, מדליסטית הכסף מגרנד פרי תל אביב בשנה שעברה, ניצחה בקרב הראשון שלה את אגאתה דביטרי עם איפון בתוך ניקוד הזהב. לצערה הרב, בשמינית הגמר היא הפסידה לאלכסיה קאסטיוס הברזילאית עם שני ווזארי תוך 45 שניות.

שקד עמיחי פתחה את הופעותיה ברגל ימין כשגברה על לארקה אולסן עם ווזארי בתוך הזמן החוקי, אולם הודחה בקרב השני שלה אחרי שנכנעה לאיפון של באריוס הוונצואלית. פז לייבל, שגברה על האנה מרטין בווזארי, וניצחה למרות שספגה שני עונשים במהלך הקרב, נותרה התקווה היחידה למדליה. לייבל שמרה את התקווה בחיים גם בקרב השני, כשניצחה את אגאתה אוזדובה-בלאך הפולנייה באיפון. בקרב הבא הפסידה לייבל להאנה מרטין האמריקאית באיפון, ופספסה גם את ההזדמנות למדליה דרך בית הניחומים בו נוצחה בקרב הראשון.

קודם קודם לכן מאיה גושן, המתחרה בקטגוריית משקל של קל 70 ק"ג, סיפקה את ההפתעה הגדולה של היום מבחינת המשלחת הישראלית כשגברה על מריה פרז הפורטו-ריקנית, שמדורגת 10 בעולם. בסיבוב הבא פגשה את מייגן פלטשר האירית, המדורג 22 בעולם, והודחה באיפון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודחה מוקדם. ענבל שמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתחרים ישראלים נוספים

ירדן מאירסון (עד 70 ק"ג) פתחה את הסיבוב הראשון עם קרב דרמטי נגד אופיה קוגלן האוסטרלית. מאירסון ספגה ווזארי רגע לפני סיום הזמן החוקי של הקרב, אולם השופטים ביטלו זאת והישראלית ניצחה באיפון והשלימה 2:12 בניקוד הזהב. בסיבוב השני פגשה מאירסון את מרים בוטקרייט הגרמנייה, נכנעה לה באיפון וסיימה את התחרות בצורה מאכזבת.

יפתח בדש הצעיר המתחרה בקטגוריה של עד 81 ק"ג הודח באיפון אחרי 45 שניות על ידי השבדי רובין פאקאק. אוהד דן (עד 81 ק"ג) הודח גם כן, אחרי הפסד לטוני אספוסיטו האיטלקי באיפון שתי דקות לתוך הקרב.

בן טננבאום (עד 81 ק"ג) פתח את היום ברגל ימין כשניצח באיפון את אלאין אפרמיאן האורוגוואי, אולם הודח בסיבוב השני, אחרי שנכנע לאוזקי שרופידין בולטאבוייב בווזארי.

יונתן אלבז (עד 73 ק"ג) הודח בסיבוב הראשון עם הפסד למתיאס צ'יזק האוסטרי עם ווזארי. אורון גינר, מתחרה נוסף בקטגוריה, הודח בסיבוב הראשון אחרי הפסד לקנטו שימיזו היפני בניקוד זהב. גינר כבר רשם ווזארי, אולם הוא בוטל וספג ווזארי מהיפני שהכריע.

עידו לוין (עד 73 ק"ג) הפתיע עם ניצחון בסיבוב הראשון על מריו דירק ואן טיכלט, מדליסט ארד מאולימפיאדת ריו. לוין, שם אלמוני יחסית בג'ודו הישראלי, ביצע ווזארי אחרי דקה וחצי והשלים ניצחון מפתיע למרות שספג שני עונשים בדרך. בסיבוב השני הוא פגש עוד יריב איכותי, אלוף אירופה טומי מסיאס השבדי, והפעם נכנע לו באיפון אחרי שכבר הוביל עם ווזארי.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully