וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום לפני 27 שנה, קיבלנו את "20 השניות הגרועות בתולדות הכדורגל"

משחק הגביע האנגלי בין מנצ'סטר סיטי ו-QPR אמנם הוליד שלושה שערים, אבל הוא ייזכר לנצח בזכות רצף אירועים הרבה פחות נוצץ

צילום מסך

"20 השניות הגרועות בתולדות הכדורגל" - כך נהוג לכנות את רצף האירועים המופרך בין קווינס פארק ריינג'רס ומנצ'סטר סיטי, שהתרחש לפני 27 שנה בדיוק.

זה קרה ב-23 בינואר 1993, כששתי הקבוצות נפגשו במסגרת הגביע האנגלי. סיטי, כמובן, לא היתה האימפריה שהיא היום וסיימה את העונה ההיא - עונת הבכורה של הפרמיירליג - במקום התשיעי, ובאותו ערב הצליחה להפתיע את QPR העדיפה (שסיימה את העונה במקום החמישי) עם 1:2.

אבל הסיפור הגדול מן הסתם לא היה שלושת השערים שהובקעו במשחק ההוא, אלא הקטע הבא, שזכה ללמעלה מ-13 צפיות בטוויטר לאורך השנים:

באתר האיטלקי "אולטימו אומו" הגדילו לעשות וסיפקו לא פחות מ-25 סיבות לכך שמדובר במהלך הגדול בכל הזמנים. קומדיית הטעויות המפוארת הזו החלה עם כדור קרן, בה קצת קשה להבין איזו קבוצה תוקפת ואיזו מנסה לעשות הגנה. ואז שחקן הסיטיזנס סטיב מקמהן השתלט על הכדור ושלח כדור עומק מצוין - אם רק היה מתקיף לשער הנכון. במקום זאת, סידר לבראדלי אלן הזדמנות מצוינת, אולם שחקן QPR לא הצליח לנצל את האסיסט היפה, או את היציאה הרעה של שוער סיטי טוני קוטון.

משם והלאה היה זה מופת של איבודים, החמצות (כולל אחת איומה של חלוץ נבחרת אנגליה לס פרדיננד), ניסיונות לא מוצלחים להרחיק או להבקיע, וכל זאת על רקע ערימת חול ממש בסמוך לשער של סיטי. הכי רחוק מהפריימרליג שאנחנו מכירים היום.

עוד בוואלה!

אוהד הכדורגל שנתפס בוגד ב"מצלמת הנשיקות" מתוודה ומאשים בסקסיזם

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully