וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מחזורים לסיום שלב הבתים: מפת הסיכויים של הפועל ירושלים והפועל חולון

23.1.2020 / 6:30

האדומים הבטיחו את יתרון הביתיות בשמינית הגמר, וניצחון אחד בלבד יספיק להם כדי להבטיח את ראשות בית ב'. הסגולים קיבלו עזרה מחברים, ויכולים להתחיל לחלום על קאמבק לא צפוי ואולי גם על דרבי ישראלי בסדרה

פלייר מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס מפוצץ מסיבת עיתונאים/אתר רשמי

שתי הנציגות הישראליות בליגת האלופות השלימו מחזור שלישי ברציפות בלא הפסד, ולקראת הישורת האחרונה קיבלו חדשות מעודדות גם ממגרשים מקבילים. המשמעות: כל אחת מהן תגיע למחזורי הסיום כשמטרותיה בהישג יד.

המטרות המדוברות שונות בתכלית זו מזו. הפועל ירושלים הבטיחה כבר את העלייה לשמינית הגמר, והודות להפסדה השלישי ברציפות של א.א.ק אתונה, אמש (רביעי) בבורגוס, היא זקוקה לעוד ניצחון אחד בלבד כדי לסגור באופן הרמטי גם את המקום הראשון בבית ב'. המשמעות היא שהאדומים ייהנו מהביתיות בשתי סדרות הנוקאאוט, ואם יעברו אותן, יארחו גם את הפיינל פור בארנה.

ירושלים תארח בשבוע הבא את סן פאבלו, ובמחזור הנעילה תצא למשחק חוץ באנטוורפן, נגד היריבה הבלגית שכבר הודחה למעשה מהמפעל.

שלווין מאק שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
במצב טוב. שלווין מאק מהפועל ירושלים חוגג/ברני ארדוב

מצבה של הפועל חולון מורכב יותר, והיעד שלה צנוע בהרבה: היא מנסה להשלים קאמבק מפתיע כדי לתפוס את הכרטיס האחרון לשלב הבא. מה שנראה עד לפני שבועיים כמו סיכוי קלוש עד אפסי, הפך ריאלי יותר בזכות הניצחון המפתיע של הסגולים במנרסה, וקיבל רוח גבית מתבוסתה הביתית של פילו אוסטנד לטורק טלקום אנקרה.

חולון (מאזן 6:6) נצמדה לאוסטנד (6:6) בקרב על המקום הרביעי, אבל הבלגים מחזיקים ביתרון עליה במאזן הפנימי, ולכן הם אלה שעולים נכון לעכשיו לשמינית הגמר. יש לה סיכוי לעבור גם את מנרסה (5:7), הודות לניצחון הכפול עליה, והנקודה המעניינת היא שהספרדים יתארחו בשבוע הבא באוסטנד.

כדי להישאר במרוץ, ולא להגיע למשחק הנעילה הביתי נגד לייטקאבליס פוניבז' במצב סבוך מדי, סטפנוס דדאס ושחקניו יצטרכו להפתיע במחזור הקרוב בססארי. הקבוצה האיטלקית, שהפכה בשנים האחרונות לסוס השחור שלהם, הבטיחה את מקומה בשלב הבא, אבל נאבקת עם אנקרה על ראשות הבית.

אגב, אם שתי הקבוצות הישראליות יעמדו במשימתן - כשירושלים תסיים ראשונה וחולון רביעית - הן עשויות להיפגש לסדרה פיקנטית ומרתקת של הטוב משלושה בשמינית הגמר.

עוד בוואלה!

אוהדי הפועל ירושלים מחו נגד אמארה, עודד קטש: "המעבר שלו לא מיוחד"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חולון, מרכוס פוסטר. לירון מולדובן
זה ייגמר בדרבי ישראלי? מרכוס פוסטר/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully