וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס: "אנשי מנרסה התגרו בי, קיללו ותקפו אותי"

22.1.2020 / 15:10

מאמן הפועל חולון סיפק את גרסתו לאירועים הסוערים בספרד: "מתנצל אם עשיתי משהו לא בסדר, אבל אני צריך להגן על הקבוצה שלי". המנהל ניר אורון: "אחד מאנשי המועדון דחף אותי"

פלייר מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס מפוצץ מסיבת עיתונאים/אתר רשמי

הפועל חולון עזבה היום (רביעי) את מנרסה, כשהיא מאושרת מניצחון החוץ המרשים שהותיר אותה בחיים בליגת האלופות. אלא שבצל ההישג עומדת הסערה שפרצה בעקבות אירועי מסיבת העיתונאים שפוצץ המאמן סטפנוס דדאס, והודעת הספרדים כי בכוונתם להגיש נגדו תלונה בפיב"א בגין "איומים על בעלי המועדון ודובר הקבוצה".

בסרטון שהפיצה חולון, פירט דדאס את גרסתו המלאה לאירועים, שהחלו בתנועות שביצע לעבר האוהדים שקיללו אותו במשחק. "בדרכי החוצה מהמגרש, אנשים רבים תקפו אותי וקיללו אותי ביוונית ובספרדית. הלכתי לחדר ההלבשה וניסיתי להירגע. כעבור 20 דקות יצאתי, ועדיין חיכו לי שם והמשיכו להתגרות בי. ניסיתי לשכוח מזה ולהתעלם, והגעתי במצב רוח טוב למסיבת העיתונאים.

"דיברתי על מנרסה, שעושה עבודה מצוינת השנה בתקציב נמוך, ועל המאמן שלה שהוא אחד הטובים באירופה, ועל כך שאנחנו גאים בכך שניצחנו אותם. הפרובוקציה נמשכה. עיתונאי שאל מה קרה עם האוהדים, ואמרתי לו שזה לא נכון לפתוח בשאלה כזו, ושזה מעליב. יצאתי ממסיבת העיתונאים, ואנשים שאני לא מזהה המשיכו לתקוף אותי על מה שקרה לפני חצי שעה. אמרתי להם שזה מספיק, כי הרגשתי שיש שם לחץ מוגזם. הכל יכול לקרות במהלך המשחק, ורציתי להרגיע.

"אם עשיתי משהו לא בסדר, אני מתנצל. אני צריך קודם כל להגן על הקבוצה שלי, וזה מה שמנחה אותי. אני מאחל הצלחה למנרסה מעתה והלאה, ומקווה שהסיפור הזה יסתיים בקרוב".

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. ברני ארדוב
"אנשים רבים תקפו אותי וקיללו אותי ביוונית ובספרדית". דדאס/ברני ארדוב

גם מנהל הקבוצה, ניר אורון, סיפק את העדות מנקודת מבטו: "בסיום המשחק ניגש דובר מנרסה לחדר ההלבשה שלנו וביקש ממני שהמאמן ושחקן יגיעו למסיבת העיתונאים. לאורך כל ההליכה, הוא התגרה במאמן ואמר לו ש'אתה לא בסדר ולא צריך להגיב לקהל'. למרות שהמאמן התנצל ואמר שזה קרה תוך כדי האמוציות של המשחק, הדובר המשיך להתגרות ולדבר על זה. גם לאחר שעלינו לחדר מסיבת העיתונאים, עמדו אנשים מטעם המועדון והמשיכו להקניט ולצעוק לעברנו דברים.

"במהלך מסיבת העיתונאים, כאשר המאמן דיבר, קטע אותו דובר הקבוצה. כשעברו לשלב השאלות, השאלה הראשונה הייתה לגבי התקרית ולא לגבי המשחק. לאחר שהמאמן ענה והציע שבפעם הבאה ישאלו על המשחק, יצאנו מחדר מסיבת העיתונאים ודובר מנרסה הלך אחרינו והמשיך להתגרות ולהגיד דברים על המאמן. כמו כן, הוא החל לצעוק לעברי אמירות כמו 'איזה מאמן יש לך'.

"בשלב הזה סטפנוס צעק לעברו 'מספיק זה מספיק, אמרתי לך להפסיק עם זה, מה אתה עוד רוצה?'. מיד אחר כך הגיעו גורמים נוספים מטעם מנרסה ויצרו המולה, כאשר אני חוצץ ביניהם לבין המאמן, תוך כדי שאני מבקש מהדובר שלהם שינהג במקצועיות ולא ימשיך להתגרות. בשלב הזה אחד מאנשי המועדון נתן לי דחיפה קלה, בזמן שהוא צועק 'לכו מכאן' ואני נעמדתי מולם, פנים אל פנים, והשבתי לו: 'אל תגע בי, אני לא נגעתי בך, ותיזהר להניח עליי שוב יד'. מיד לאחר מכן דיווחתי למשקיף פיב"א על המקרה".

לפני חודשיים, כשמנרסה התארחה בחולון, מערכת היחסים בין הצדדים לבלבה. הקהל הישראלי העריך את הספרדים, שהופיעו למשחק על אף מתקפת הטילים שהייתה באותו יום ברחבי הארץ (כולל בעיר עצמה), מחא להם כפיים בהצגת השחקנים והעניק לאורחים זר פרחים. כעת לא נותר זכר מהיחסים הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully