וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס עלתה לחצי גמר הגביע האיטלקי עם 1:3 על רומא, רונאלדו שוב כבש

רונאלדו עם השביעי שלו ב-2020 (26), בנטאקור (38) ובונוצ'י (45) חגגו, עצמי לבופון. צרפת: פ.ס.ז' בגמר הגביע עם 0:3 על ראיקוביץ' וריימס

עריכת וידאו: ניר חן

הדומיננטיות של יובנטוס באיטליה עדיין לא באמת ניתנת לערעור. הערב (רביעי) הגברת הזקנה הוכיחה זאת שוב, כשגברה 1:3 על רומא בטורינו במסגרת רבע גמר הגביע האיטלקי, במשחק שהיה עוד מפגן כוח מצידה.

הביאנקונרי, שניצחו את הג'אלורוסי 1:2 בליגה רק לפני עשרה ימים, עשו לעצמם חיים קלים. כריסטיאנו רונאלדו כבש את שערו השביעי בארבעה משחקים מתחילת 2020 כשניצל בישול נאה של גונסאלו היגואין בדקה ה-26, ועד השריקה למחצית הבליץ נמשך עם שני שערים נוספים: האחד של רודריגו בנטאקור בדקה ה-38, והשני של לאונרדו בונוצ'י בדקה ה-47, רגע לפני הירידה להפסקה.

רומא עוד הצליחה לצמק ל-3:1 בזכות שער עצמי נדיר של ג'אנלואיג'י בופון, אבל ניצחון יובנטוס לא באמת היה מוטל בספק אפילו לרגע אחד.

כריסטיאנו רונאלדו שחקנה של יובנטוס. GettyImages
שבעה שערים בארבעה משחקים מאז תחילת 2020. רונאלדו/GettyImages

בצרפת, דילגה פריס סן ז'רמן לגמר הגביע עם ניצחון 0:3 על ריימס של פרדראג ראיקוביץ', שספג שלישייה לראשונה העונה. ניימאר וקיליאן אמבפה דווקא לא הצליחו להכניע את אקס מכבי תל אביב, אבל הראשון בישל למרקיניוס בדקה התשיעית, ושער עצמי של קונאן לומנדה (31) ושער נוסף של ניאנזו קוואסי בן ה-18 גררו תבוסה.

עוד בוואלה!

גביע המלך: צמד של גריזמן סידר לברצלונה 1:2 דרמטי על איביזה

לכתבה המלאה
שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר עם פאבלו סראביה ומרקיניוס. GettyImages
הקבוצה הראשונה שמכניעה את ראיקוביץ' שלוש פעמים העונה. שחקני פ.ס.ז' חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully