וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה צירפה את השוער היהודי ג'ו קוזמינסקי: "חלמתי לשחק באירופה"

21.1.2020 / 23:11

השוער בן ה-26 מגיע כמושאל מצ'רלסטון באטרי האמריקאית: "זה אולי לא סביר, אבל אוכל לשחק נגד רונאלדו". דיווח: חיפה תשפר את ההצעה על האשק למיליון יורו

אתר רשמי

בווידאו: ג'ו קוזמנסקי עם הצלת העונה ב-USL

אחרי ההצלחה עם ג'וש כהן, מכבי חיפה בחרה לצרף שוער יהודי-אמריקאי נוסף: ג'ו קוזמינסקי. השוער בן ה-26 מגיע מקבוצת צ'רלסטון באטרי מליגת ה-USL בארה"ב וצפוי לנחות בישראלי בימים הקרובים לאחר שסיכם את תנאיו. קוזמינסקי יעבור בדיקות רפואיות ובכפוף אליהן יוחתם בקבוצה באמצעות סוכנו, איתמר קינן. הירוקים סיכמו עם צ'רלסטון על השאלתו ואפשרות רכישתו.

קוזמינסקי שיחק בצ'רלסטון מאז מרץ 2017 ורשם בה 58 הופעות (כולל שלוש בפלייאוף). הוא ספג 63 שערים בליגת ה-USL ושמר על שער נקי ב-20 משחקים, כולל הצלת השנה ב-USL. לפני כן שיחק באוניברסיטת אלבמה שבברמינגהם בין השנים 2012 ל-2016. הוא הגיע אחרי שהיה באקדמיה של קולורדו ראפידס מליגת ה-MLS, לא שיחק בעונתו הראשונה במכללות, ערך את הבכורה ב-2013 ובשנה לאחר מכן כבר פתח בכל 20 המשחקים. גם בעונה הבאה המשיך לשחק וב-2016 הפך לקפטן.

השוער הוא המצטרף הראשון של מכבי חיפה בינואר ויתפוס אצל הירוקים את מקומו של גיא חיימוב הפצוע, שלמעשה סיים את העונה. גיל אופק יחזור לעמדת השוער השלישי.

ג'ו קוזמינסקי במדי צ'רלסטון באטרי. אתר רשמי צ'רלסטון באטרי, אתר רשמי
ג'ו קוזמינסקי/אתר רשמי, אתר רשמי צ'רלסטון באטרי

צ'רלסטון באטרי הודיעה רשמית על הסיכום עם מכבי חיפה והשוער אמר לאתר המועדון: "זה חלום. מגיל צעיר רציתי לשחק באירופה ועכשיו קיבלתי את ההזדמנות לעשות את זה. זה אולי לא סביר, אבל במצב מסוים אני אוכל לשחק נגד כריסטיאנו רונאלדו (בליגת האלופות)".

הבעלים רוב סלבטורה בירך: "אנחנו נרגשים מאוד עבור ג'ו. הוא בהחלט הרוויח את ההזדמנות הזו ויהיה נכס אמיתי עבור מכבי חיפה, על המגרש ומחוצה לו. אלו זמנים מרגשים עבור ג'ו ובאטרי, ואנחנו מצפים לראותו משחק בישראל".

בצ'כיה טוענים בינתיים כי מכבי חיפה מוכנה לשפר את הצעתה על מרטין האשק ל-25 מיליון קרונות (כמיליון יורו) ובסכום כזה מוכנה ספרטה פראג לדון בביצוע עסקה, אחרי שהצעה נמוכה יותר הורדה מהר מאוד מהשולחן. הקשר ההתקפי בן ה-24 כבש חמישה שערי ליגה ובישל עוד ארבעה ב-16 משחקי ליגה, בחצי העונה הטובה בקריירה שלו.

המגן/בלם שי בן דוד, שכבר עבר בדיקות רפואיות לקראת חתימה בטראפני מהליגה השנייה באיטליה, צפוי לחזור לארץ לאחר שבמועדון הוחלט שלא להחתימו, כך על פי דיווחים בתקשורת המקומית.

(עדכון ראשון: 17:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully