וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה 51:72 את מכבי אשדוד, 10 נקודות לשלווין מאק בבכורה

לאחר רבע ראשון צמוד השחקנים של עודד קטש ברחו לפער דו ספרתי וגמרו את המשחק. אשדוד קבעה שיא עונה שלילי בנקודות וקבעה שפל של כל הזמנים בקליעות ל-2

טיישון תומאס שחקן הפועל ירושלים. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
ירושלים חזרה לנצח בליגה. טיישון תומאס/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

לאחר שהציגה הגנה חלשה בשני משחקיה האחרונים בליגה ובליגת האלופות, התאוששה הערב (ראשון) הפועל ירושלים מהפסד הליגה הראשון שספגה בשבוע שעבר בגן נר והביסה ללא קושי 51:72 את נועלת הטבלה מכבי אשדוד. האורחת היתה במשחק ברבע הראשון שהסתיים ב-18:18, אך קלעה 7 נקודות בלבד ברבע השני, אותו הפסידה ב-12 הפרש, וראתה את השחקנים של עודד קטש בורחים ל-20 הפרש ברבע השלישי, ולמעשה גמרו את המשחק. שלווין מאק קלע 10 נקודות להן הוסיף 4 ריב' ו-2 אס' בהופעת בכורה במדי מחזיקת הגביע, כשיחד איתו קלעו עוד ארבעה שחקנים ירושלמים בספרות כפולות. אשדוד לעומת זאת, רשמה מספר שיאים שליליים כשהשוותה את שפל כל הזמנים של המועדון בנקודות כשקלעה רק 51, כשבנוסף קלעה נועלת הטבלה שישה סלים בלבד ל-2 נקודות, שפל כל הזמנים מאז החלו למדוד סטטיסטיקה בליגה.

קלעו להפועל ירושלים: סולימאן בריימו 12 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3 חסימות, תמיר בלאט 11, שלווין מאק 10, עידן זלמנסון 10 ו-6 ריבאונדים, טיישון תומאס 8, בר טימור 7 ו-5 אסיסטים, ג'יימס פלדין 7, נמרוד לוי 5, דביר רינגוולד 2. דניאל רוזנבאום (12:16 דקות), כריס סמית' (07:20) וג'ון הולאנד (19:22) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו למכבי אשדוד: פול סטול 11 נקודות, צוף בן משה 9, אלייז'ה ג'ונסון 9 ו-5 ריבאונדים, עודד ברנדווין 9, אלכס צ'וברביץ' 7 ו-6 ריבאונדים, אייק אופייבו 5, תומר לוינסון 1 ו-5 ריבאונדים. סטו דגלאס (19:47 דקות), עמית עבו (12:11), ג'וש פרואינד (11:43) וכרמל בוכמן (03:36) שותפו, אך לא קלעו.

שחקן מכבי אשדוד פול סטול. לירון מולדובן
אשדוד השוותה שיא מועדון שלילי בנקודות. פול סטול/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1:

האורחת פתחה את המשחק עם 0:5 מהיר אך ירושלים התאפסה וענתה בריצת 0:11. שלווין מאק עלה לבכורה במדי המארחת 3:16 לסיום הרבע הראשון וקלע שלשת בכורה בקבוצתו החדשה. ירושלים לא היתה מספיק מרוכזת בהתקפה כדי לפתוח פער ואשדוד ניצלה זאת כדי לקבוע 18:18 בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

השחקנים של קטש התקשו להשיג סל בפתיחת הרבע וראו את פול סטול קובר עוד שלשה ממרחק ומעלה את אשדוד ליתרון. שלווין מאק שם סוף ליותר מחמש דקות ללא סל בצד של האורחת עם חדירה נאה עד לטבעת. המארחת השתלטה על המשחק ככל שהדקות נקפו, כשאשדוד מתקשה לייצר משהו בהתקפה מלבד מהלכי יחיד של פול סטול. 25:37 להפועל ירושלים במחצית.

שחקן הפועל ירושלים סולימאן בראימו. ברני ארדוב
המארחת סגרה עניין ברבע השלישי. סולימאן בריימו/ברני ארדוב

רבע 3:

ירושלמים פתחה את הרבע השלישי בבליץ וההפרש חצה כבר את קו ה-20 הפרש. האורחת ניסתה ללחוץ אך נראה הריצה המקומית הוציאה את הרוח מהמפרשים של השחקנים של בראד גרינברג שהרבו לאבד והחטיאו ללא הפסקה מעבר לקשת, מה שיצר התקפות מתפרצות בצד השני. בסיום רבע חד צדדי הוליכה המארחת 36:56.

רבע 4:

הרבע הרביעי היה גארבג' טיים ארוך אשר במהלכו נקבעו כמה שיאים שליליים מצדה של האורחת, שהשוותה את שפל המועדון כשקלעה רק 51 נקודות, ובנוסף קבעה שיא שלילי במספר הסלים שקלעה מטווח ה-2, שסיימה עם 6 בלבד - המספר הנמוך ביותר מאז החלו למדוד סטטיסטיקה בליגה. 51:72 קליל להפועל ירושלים בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully