וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' וברדה גרסת אשדוד: אוואט ולוי יעבדו כצוות

19.1.2020 / 8:13

באשדוד רוצים לאמץ את המודל של נתניה כשהשניים יעבדו כצוות מאמנים. אנדי הרצוג בא לצפות במוחמד כנעאן, שנכנס רק לדקות האחרונות

טור דיעה דוד רוזנטל על מכבי תל אביב/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

מ.ס. אשדוד לקראת אימוץ תבנית הצוות המקצועי של מכבי נתניה. הציוות של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה צפוי לעבוד גם באשדוד, כאשר רוני אוואט ואלי לוי יעבדו יחד כצמד מאמנים. אוואט ישוב היום לפעילות מלאה, אבל בשלב הראשון הוא ימשיך לתת ללוי להיות דומיננטי כאשר בהמשך השניים צפויים לעבוד יחד בשיתוף פעולה.

במ.ס. אשדוד מספרים כי בין השניים קייימת מערכת יחסית טובה מאוד וכי הם בקשר טלפוני כמה פעמים ביום. אוואט מקבל את זה שלוי הביא לקבוצה כמה פרמטרים שהיו חסרים לה ולוי, שמכבד מאוד את אוואט ודאג לשמור על כבודו בכל ראיון שנערך עימו, עם שימת דגש לכך שהקבוצה היא של אוואט ושהוא רק מחליף, יודע שגם בשבילו זו קפיצת מדרגה להיות חלק מצוות אימון קבוע בליגת העל. משה אוחיון ימשיך להיות עוזר מאמן כל עוד הוא ירצה בכך.

אלי לוי מאמן זמני מ.ס. אשדוד עם מוחמד כנעאן. לירון מולדובן
יעבוד כמאמן לצידו של רוני אוואט. אלי לוי עם מוחמד כנעאן/לירון מולדובן

לראשונה אתמול החלו באשדוד לדבר על האפשרות לסיים את העונה הסדירה עם מקום בפלייאוף העליון. במועדון עדיין לא מצהירים זאת, אבל בין השחקנים והאנשים במועדון ניתן היה לשמוע אתמול דיבורים על כך שהקבוצה יכולה לעשות את זה.

באשדוד היו מרוצים מהציוות של ניר ברדע ודודי תירם כצמד הבלמים והבלם האוגנדי טימותי אוואני, שנעדר אתמול עקב פציעה, עשוי לחזור להרכב נגד מכבי תל אביב דווקא לעמדת הקשר האחורי. מי שהרשים אתמול היה יעקב בריהון שקנה לעצמו את חולצת ההרכב למשחק מול מכבי תל אביב. מי שהיה מאוכזב הוא מוחמד כנעאן שנכנס רק לדקות האחרונות, וזאת מכיוון שמאמן הנבחרת אנדי הרצוג בא לצפות בו. "רציתי לראות את מוחמד כנעאן", סיפר הרצוג כשהגיע לאצטדיון בנתניה מאוחר יותר. "חבל שהוא לא שיחק יותר דקות. הוא מאוד מעניין אותי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully