וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי לוי התגאה: "זה 0:1 גדול". קובי רפואה הודה: "המצב גרוע"

18.1.2020 / 17:02

מאמן מ.ס. אשדוד בירך את שחקניו: "הבינו את המצב, אנחנו מאושרים". מאמן עירוני קרית שמונה אחרי ההפסד: "צריכים להבין שאנחנו נלחמים על החיים"

בווידאו: דוד רוזנטל בטור דעה על הפועל באר שבע

שמחה גדולה במ.ס. אשדוד היום (שבת) לאחר הניצחון החשוב 0:1 על עירוני קרית שמונה ופתיחת פער של שש נקודות מהקו האדום. למרות החמצות רבות, נגיחה אחת של ניר ברדע עשתה את ההבדל עבור המארחת והותירה את קרית שמונה מסובכת בתחתית עם 12 הפסדים ב-19 מחזורים עד כה.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. לירון מולדובן
שלוש נקודות חשובות. שחקני מ.ס. אשדוד בסיום/לירון מולדובן

"0:1 גדול - זה בדיוק מה שהיינו צריכים", סיכם אלי לוי, ששימש גם הפעם כמאמן מ.ס. אשדוד בהיעדרו של רוני אוואט. "ברור שהייתי רוצה לנצח יותר, אבל זה ניצחון גדול כי אנשים הבינו את המצב והיו מחויבים. זה כמו 0:3 גדול. אני שמח עבור השחקנים, הם שמרו על התוצאה ואנחנו מאושרים. הקבוצה הזו של רוני אוואט, אני מקווה בשבילו שהוא יהיה על הקווים במשחק הבא ואני אעזור במה שאפשר. ברדע עשה משחק טוב, כמו כל ההגנה, ולכן זה נגמר כך".

על נוכחותו של מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג ביציע: "אם באו לעקוב אחרי מוחמד כנעאן ושלומי אזולאי, כנראה שחושבים ששווה לעקוב אחריהם והם פוטנציאל לנבחרת".

ניר ברדע, כובש שער הניצחון: "כיף גדול לכבוש, אבל זה כל החברים שעבדו ונתנו מעצמם. השחקנים פה מקצוענים, רוצים להתקדם כל הזמן".

עוד בוואלה!

מ.ס. אשדוד ניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
אלי לוי מאמן זמני מ.ס. אשדוד עם מוחמד כנעאן. לירון מולדובן
פוטנציאל לנבחרת. מוחמד כנעאן בסיום עם אלי לוי/לירון מולדובן

קובי רפואה, מאמן עירוני קרית שמונה, אמר בסיום: "מחצית ראשונה גרועה שלנו, במחצית השנייה התחלנו לשחק והגענו למצבים אבל לא הצלחנו להבקיע. זה לא נראה טוב, המצב גרוע, אני מקווה שנשתפר בהמשך. יש כאן חוסר יציבות, אנחנו לא מספיק אגרסיביים. קבוצה בתחתית צריכה להיות קודם כל אגרסיבית. אנחנו צריכים להבין שכרגע אנחנו נלחמים על החיים שלנו. קיליאן שרידן הוא חלק מהקבוצה, הוא פצוע וכרגע אני לא מתעסק בזה".

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. לירון מולדובן
אין אגרסיביות. קובי רפואה/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully