וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגיל כזה לא ראינו אף פעם - בטח לא מנערה בת 16

סוניסה לי, המתעמלת האמריקאית המוכשרת שזכתה במדליות זהב, כסף וארד באליפות העולם האחרונה, פרסמה ברשתות החברתיות תרגיל מדהים שלה על המקבילים המדורגים. נתראה בטוקיו 2020

אימג'בנק GettyImages

באליפות העולם האחרונה, היתה סוניסה לי חלק מהמשלחת האמריקאית שזכתה במדליית זהב קבוצתית, לצד מדליות כסף וארד אישיות. אף שהיא בסך הכל בת 16, המתעמלת הצעירה הוכיחה יותר מפעם אחת כמה פוטנציאל יש לה - ועדות נוספת לכך ניתן היה למצוא כשפרסמה ברשתות החברתיות את התרגיל הבא על המקבילים המדורגים. תחזיקו חזק:

כן, ראיתם נכון.

"סוניסה פאקינג לי, את לא אנושית!" כתב אחד המגיבים לפוסט שהפך ויראלי. מיותר לציין שגם יתר הגולשים לא נותרו אדישים בפני הדבר המטורף הזה.

עוד בוואלה!

הכדורגלן האנגלי נעלם לקבוצתו - וטס להשתתף בתכנית ריאליטי למציאת אהבה

לכתבה המלאה

לי, בת להורים ממוצא אסייתי, הרשימה עוד לפני אליפות העולם האחרונה. לאחר שהצטיינה בגילאי נערות, סיפקה פייט מרשים לסימון ביילס באליפות ארצות הברית הקודמת, בה זכתה במדליית זהב אחת ושתי מדליות כסף. באליפות העולם נאלצה להתמודד עם משא נותן על כתפיה הצעירות: הפציעה הקשה של אביה, שנפל מסולם והפך משותק בפלג גופו התחתון. "היה קשה מאוד", הודתה. "הייתי צריכה להקריב הרבה דברים כדי שאוכל לבקר את אבי, להמשיך להתאמן וללכת לבית הספר. כל כך הרבה דברים קרו".

בקיצור, שימו לב אליה בטוקיו 2020.

  • עוד באותו נושא:
  • התעמלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully