וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגלן האנגלי נעלם לקבוצתו - וטס להשתתף בתכנית ריאליטי למציאת אהבה

פין טאפ בן ה-20 לא הופיע לאימוני אוקספורד. כולם חשבו שהסיבה היא פציעת הראש ממנה סבל, אלא שהתברר כי טס לדרום אפריקה כדי להשתתף ב"אי האהבה"

רויטרס

בווידאו: ביצועיו של פין טאפ במדי MK דונס

בשבת שעברה, סבל שחקן אוקספורד סיטי פין טאפ מפציעת ראש מדאיגה, במהלך היתקלות ראשים עם שחקן דרטפורד שגרמה להפסקת המשחק למשך כשמונה דקות. טאפ בן העשרים ירד מכר הדשא על אלונקה, ונעדר מהאימונים במשך הימים שחלפו - בלי להודיע לצוות המקצועי. בעוד חבריו לקבוצה החלו בהכנות למשחק מול בריינטרי במסגרת הליגה השישית בטיבה באנגליה, הוא לא נצפה במתחם האימונים ובמועדון שיערו כי הסיבות רפואיות.

ואז, ביום שלישי, התבררה האמת: טאפ לא נמצא בעיר, ולמעשה אפילו לא נמצא במדינה - הוא בכלל נסע לדרום אפריקה, כדי להשתתף בצילומי העונה החדשה של "אי האהבה", סדרת ריאליטי בריטית בה קבוצת זרים מתגוררים בווילה מרוחקת. "לא ידענו על כך, אבל אנחנו מבינים את פין ומאחלים לו הצלחה בתכנית", הגיבו בקבוצה.

טאפ עצמו, שגדל במחלקת הנוער של MK דונס ונחשב שחקן חצי-מקצועני, כמו יתר חבריו לאוקספורד, מקווה למצוא אהבה בדרום אפריקה. "אני יודע שאתחבר עם הבנים, אבל מקווה לצאת עם בת זוג. מי יודע מה יקרה בווילה", אמר, והעניק לעצמו ציון של 9 מ-10 בכל הנוגע ליופי. "העיניים הם הדבר הכי טוב שיש לי", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully