וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון, קובי וקרי מעריצים, אבל שיאה של סברינה יונסקו עוד לפניה

שיאנית הטריפל דאבלים של המכללות יכולה לקבוע הישג מדהים העונה, על הדרך היא כבר משכה תשומת לב מכוכבי ה-NBA הגדולים ביותר. צפו בביצועיה של הגארדית שמאיימת להפוך לכדורסלנית הטובה בעולם

AP

מה משותף ללברון ג'יימס, קובי בריאנט וסטפן קרי? שלושתם כמה מהכדורסלנים הגדולים אי פעם, כמובן, אבל מתברר שיש עוד משהו: כולם מעריצים של סברינה יונסקו, שחקנית המכללות הלוהטת בארצות הברית כרגע.

הגארדית (22, 1.80 מ'), בת להורים שנמלטו לארצות הברית מרומניה, עשתה היסטוריה בעונה שעברה כשהפכה לשיאנית הטריפל דאבלים ב-NCAA, אבל זה ממש לא גרם לה להפסיק. העונה כבר הספיקה לספק ארבעה טריפל דאבלים כשהאחרון שבהם, אמש (ראשון), זיכה אותה במחמאות גדולות מלברון ג'יימס.

עם תום המשחק מול אריזונה, אותו סיימה עם 17 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, התבשרה יונסקו על הנתונים שלה והופתעה. יותר מהכל, היתה מאוכזבת מאוד מכך שאיבדה שישה כדורים. "היא כזאת אדירה!" צייץ קינג ג'יימס. "המשיכי כך המלכה סברינה".

כאמור, לברון הוא לא הכדורסלן היחיד שעוקב מקרוב אחרי ביצועיה של כוכבת מכללת אורגון. עוד ב-2018 נפגש סטפן קרי עם הכוכבת הצעירה, ומאז הקפיד להזכיר אותה יותר מפעם אחת:

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

קובי בריאנט הופיע עם בתו למספר ממשחקיה של יונסקו, ואפילו הקדיש לה את אחד מסרטוני Detail שלו, בהם הוא מנסה לנתח מהלכים של שחקנים - בדרך כלל שחקני NBA מפורסמים.

View this post on Instagram

#mambacita and @sabrina_i aka Geppetto

A post shared by Kobe Bryant (@kobebryant) on

עד הגעתה של יונסקו לאורגון, הגיעו למשחקי אורגון כ-1,500 אוהדים למשחק. העונה זינק הממוצע הזה ל-9,800 איש, והמספרים רק הולכים וגוברים בזכות מה שמתרחש על הפרקט. עד כה רשמה יונסקו 22 טריפל דאבלים בקריירה, ובכולם אורגון ניצחה. ממוצעי מעונה לעונה השתפרו, כשאשתקד סיפקה 19.9 נקודות (44 אחוז מהשדה, 43 אחוז ל-3, 88 אחוז מהקו), 7.4 ריבאונדים ו-8.2 אסיסטים למשחק. העונה, ב-15 משחקים, היא עומדת על 16.3 נקודות (48 אחוז מהשדה, 31 אחוז ל-3, 92 אחוז מהקו), 9.1 ריבאונדים ו-8.6 אסיסטים לערב.

על פי כל התחזיות אמורה הגארדית המלהיבה להיבחר ראשונה בדראפט ה-WNBA ולהפוך לכוכבת של ממש גם בליגה של הגדולות. עד תום העונה, אחת המשימות האישיות שנותרו לה היא להפוך לראשונה בהיסטוריה (אישה או גבר) שקולעת לפחות 2,000 נקודות, מורידה לפחות 1,000 ריבאונדים ומוסרת לפחות 1,000 אסיסטים בקריירת המכללות. כרגע היא עומדת על 2,228, 893 ו-921 בהתאמה.

"כשאני טסה איתה, זה כאילו אני עם כוכבת רוק", התמוגגה מאמנה, קלי גרייבס. "אני גאה מאוד באיך שהיא מתמודדת עם הכל. היא השתפרה מבחינת כישורים, אבל השיפור הכי גדול שלה הוא במנהיגות. היא הפכה לחבילה המלאה, כל מה שאפשר לצפות מספורטאית. היא מעוררת בי השראה ובחברותיה לקבוצה. כשמדברים על מה מחפשים בבן אדם, היא מתאימה מכל מבחינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully