וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיין נפגש עם הנהלת ברצלונה וסיכם: אף שחקן לא יעזוב, יוחתם מחליף לסוארס?

העידן החדש בברצלונה יצא לדרך: המאמן ערך פגישה ראשונה עם ההנהלה, התעקש שלא לאפשר לווידאל לעזוב, והבטיח לקחת חסות על ילד הפלא ריקי פוץ'. שמותיהם של קבאני, אווילה וסטואני עלו

עריכת וידאו: ניר חן

עידן קיקה סטיין בברצלונה יצא לדרך. היום (רביעי) נערכה פגישת עבודה ראשונה בין המאמן הנכנס לבין הנהלת ברצלונה, בה נידונה תוכנית הפעולה לחלון ההעברות.

על פי "ספורט" הקטלאני, מהפגישה יצאו שתי החלטות עיקריות. האחת היא שאף שחקן לא יעזוב את ברצלונה בחלון הנוכחי, כולל ארתורו וידאל שהמשך דרכו היה מוטל בספק. השנייה היא שיוקדשו מאמצים רבים למציאת מחליף הולם ללואיס סוארס הפצוע, שייעדר מהמגרשים בארבעת החודשים הקרובים.

ברצלונה בדילמה בכל הקשור לחיזוק החוד של הקבוצה. מצד אחד אין ספק שדרוש מחליף לסוארס, ומצד שני ברור שההיצע בינואר לא גדול ולכולם זכורה היטב האפיזודה הקצרה והלא מוצלחת של קווין פרינס בואטנג, שהגיע לברצלונה בעיתוי ונסיבות דומות. לכן התוכנית היא לחפש חלוץ בעל שיעור קומה, אולם "להתאזר בסבלנות" ולא לקבל החלטות פזיזות.

ב"אס", טוענים שבמהלך הפגישה בין הנשיא לבין המאמן החדש, עלו שמותיהם של שלושת החלוצים הבאים: צ'ימי אווילה, אדינסון קבאני וכריסטיאן סטואני, אך יחד עם זאת טענו שהסיכויים שאחד מהם יגיע לא גבוהים.

נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו עם אריק אבידל, קיקה סטיין. רויטרס
כבר לוקח חלק בהחלטות. קיקה סטיין עם ברתומאו ואבידל/רויטרס

מהפגישה עולה כי לפחות בשלב ראשוני, בכוונתו של סטיין להעניק אשראי מוגבר לכמה מהשחקנים הצעירים של הקבוצה, תוצרי "לה מאסיה". אנסו פאטי וקרלס פרס אמורים לקבל יותר הזדמנויות, אולם הדבר נכון גם לגבי ילד הפלא ריקי פוץ', בו תולים תקוות גדולות במועדון. הקשר בן ה-19 צפוי להיכלל בסגל ברצלונה למשחק נגד גרנאדה ביום ראשון בעקבות מצבת הקשרים הדלילה והפציעה של פרנקי דה יונג. פוץ' אף צפוי לעבור להתאמן עם ברצלונה במתכונת מלאה, ולא לחלק את הזמן בין אימונים עם ברצלונה לברצלונה ב' כפי שהיה עד עכשיו.

בספרד חושפים כעת גם את הפרטים מאחורי הקלעים במשא ומתן עם סטיין. מתברר שכבר לפני חודשיים יצרו בכירים בברצלונה קשר ראשוני עם המאמן והתעניינו באפשרות שיחליף את ואלוורדה לכשיסיים את דרכו.

ביום שישי האחרון, כשצ'אבי התמהמה והתפתל, אריק אבידל התקשר לסטיין וקיבל ממנו תשובה חיובית מיידית, מה שעזר לברצלונה להכריע את הכף לטובתו. ביום שני, שעות ספורות לפני ההכרזה על מינויו, סטיין שוחח עם אבידל פעם נוספת ובמעין ראיון עבודה טלפוני, שכנע אותו שיש לו את הפילוסופיה ושיטת המשחק הנכונה כדי להצעיד את ברצלונה לעתיד טוב יותר.

בראיון נרחב שהעניק לאתר הספורט הקטאלני, "ספורט", דיבר הנשיא ז'וזפ מריה ברתומיאו על המאמן החדש, והתייחס גם לצ'אבי: "אנחנו מאוד מרוצים מהינוי של קיקה. הזמן של צ'אבי יגיע, יום אחד הוא יאמן את ברצלונה, אין לי ספק".

עוד בברצלונה: על פי ESPN, ארתור שנעדר בשבועות האחרונים בשל פציעה חזר לאימונים מלאים וצפוי להיכלל בסגל נגד גרנאדה.

עוד בוואלה!

ואלוורדה פרץ בבכי בפרידה משחקני ברצלונה, ברתומאו מודה: התנהלנו רע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully