וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלוורדה פרץ בבכי בפרידה משחקני ברצלונה, ברתומאו מודה: התנהלנו רע

בקטלוניה מדווחים: המאמן עזב בסערה, וחש בימים שלפני פיטוריו שהנשיא מנסה לגרום לו לעזוב מיוזמתו. הנשיא מסביר מה עמד מאחורי הפארסה בימים שלפני הזעזוע

עריכת וידאו: ניר חן

ברצלונה מנסה לפתוח דף חדש אחרי אירועי הימים האחרונים, אבל הסערה עדיין לא שוככת. אמש (שני) הגיע המאמן היוצא ארנסטו ואלוורדה למתחם האימונים של הקבוצה כדי להיפרד מהשחקנים, והיתה זו פרידה אמוציונלית במיוחד.

על פי "קאדנה סר", ואלוורדה פרץ בבכי במהלך שיחת הפרידה מהשחקנים ועזב את המתחם בסערה, כשהוא מתקשה להסתיר את התסכול הגדול שלו.

בספרד ממשיכים לבקר את ההתנהלות של ברצלונה בימים שקדמו לפיטורי ואלוורדה ומינויו של קיקה סטיין למאמן החדש. כזכור, בתקשורת הספרדית דווח שואלוורדה זועם ופגוע מהיחס שקיבל מההנהלה, שמידרה אותו לחלוטין לפני הפיטורים ולא עדכנה אותה לגבי האפשרות שיפוטר. על המועמדים הרבים שקיבלו הצעות להחליפו בתפקיד, למד ואלוורדה באמצעות כלי התקשורת בספרד כאחד האדם.

ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. רויטרס
החיוך לא מסגיר את התחושות האמיתיות. ואלוורדה/רויטרס

אולם מסתבר שזה לא הכל: על פי "קאדנה סר", התחושות הקשות של ואלוורדה נובעת גם מההתנהלות הישירה של נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו איתו. על פי הדיווח, ואלוורדה נפגש עם ברתומאו פעמיים לפני שקיבל את הודעת הפיטורים, ויצא מהפגישות בתחושה שהנשיא "עושה הכל" כדי לגרום לו לעזוב מיוזמתו, כדי להימנע מלשלם לו פיצויים מלאים על יתרת החוזה שלו לשישה חודשים.

בשלב מסוים הגיעו היחסים לנקודת רתיחה. ואלוורדה קרא את הדיווחים על המגעים עם צ'אבי ודרש מסוכנו להתקשר לבכירים בברצלונה ולהודיע להם חגיגית - או שתעדכנו אותי לגבי ההתפתחויות, או שלא אופיע לאימון למחרת.

נראה שגם ברתומאו מתחרט על ההתנהלות שלו ושל ברצלונה. בראיון קצר ל"ספורט" הקטלאני הודה הנשיא ש"ההתנהלות שלנו לא היתה הכי טובה, אבל המהלך עצמו היה הכרחי. היינו זקוקים לדחיפה חיצונית כדי לשפר את הדינמיקה בתוך הקבוצה".

הוא התעקש ש"הפיטורים של ואלוורדה לא באו לו בהפתעה, כי היינו בקשר רציף איתו כל הזמן", אולם יחד עם זאת אמר ש"הלוואי שהדברים היו מתנהלים בצורה קצת אחרת. תמיד סמכתי על ואלוורדה, אבל בשבועות האחרונים הדינמיקה בקבוצה כבר לא היתה טובה".

עוד בוואלה!

קרויפיסט טהור: היכרות עם קיקה סטיין, המאמן החדש של ברצלונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully