וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיירון לו עדיין לא מבין למה פוטר מקליבלנד וטוען: קיבלתי מבלאט קבוצה מבולגנת

מאמן הקאבס לשעבר שמשמש כיום עוזר מאמן בקליפרס, מבקר את ההחלטה לשחררו וחוזר לרגע שבו בלאט פוטר: "הקבוצה היתה מפורקת לגמרי"

מערכת וואלה!

בראיון ראשון מאז שפוטר מקליבלנד, מספר טיירון לו על תחושת האכזבה שעדיין מלווה אותו, ועד כמה הקבוצה היתה "מבולגנת" כשירש אותה מדיוויד בלאט.

"אני לא חושב שהייתי צריך להיות מפוטר", אמר לו בראיון ל"אתלטיק". "כשזה קרה, זה שם הכל בפרופורציות. הבנתי שאתה תמיד חייב להמשיך לעבוד קשה, כי הביזנס הזה אכזרי לפעמים. זה היה קשה. הובלתי את קליבלנד לאליפות הראשונה בתולדותיה, הובלתי אותה לשני גמרים אחר כך, ואז פוטרתי אחרי שישה משחקים...קשה להכיל את זה, קשה להתמודד עם זה. זה לא משהו שקורה בדרך כלל, למעשה אני די בטוח שדבר כזה לא קרה מעולם".

לו, שמשמש כיום כעוזרו של דוק ריברס בקליפרס, מודה שהיה מעדיף לאמן כיום את קליבלנד, על אף מצבה הנוכחי. "ניסיתי לבנות שם משהו, רציתי להטביע חותם במשך שנים, והאמנתי שאנחנו יכולים לעשות את זה יחד. זכיתי שם באליפות, אז הייתי משוכנע שיהיה לי את הצ'אנס להישאר עם הקבוצה ולנסות להצעיד אותה לעידן קצת אחר, עם קבוצה צעירה. חשבתי שזכייה באליפות והעפלה לשני גמרים אמורה לקנות לך קצת זמן. מסתבר שטעיתי".

עוזר מאמן לוס אנג'לס קליפרס טיירון לו עם דרייק. GettyImages
"חשבתי שזכייה באליפות והעפלה לשני גמרים אמורה לקנות לך קצת זמן". טיירון לו, העונה/GettyImages

בנוסף סיפר לו על היום בו הוצע לו תפקיד המאמן הראשי, אחרי פיטורי דיוויד בלאט ב-2016. "דייויד גריפין אמר לי 'לפני רגע פיטרנו את דייויד'. ברגע הראשון שאלתי את עצמי, 'מי זה דייויד? אף אחד מאיתנו לא קרא לו כך, קראנו לו פשוט 'בלאט'. כשהבנתי מה אני שומע, הייתי המום. לא יכולתי להאמין למשמע אוזניי. גריפין אמר שיהפוך אותי למאמן הראשי, ולא רציתי. קצת פחדתי - הקבוצה היתה מבולגנת לחלוטין, בחדר ההלבשה לא היה שום חיבור, ידעתי שזו תהיה משימה קשה. ידעתי שיהיה עליי לחץ גדול.

"לא הייתי בטוח שאני בשל לתפקיד הזה - לא ברמה הזאת, לא בלחץ הזה, וכשהחלטתי להיענות להצעה ידעתי שהדבר הראשון שאני צריך לעשות זה לנקות את ההלבשה, לגרום לכולם להתאחד עבור מטרה משותפת".

על יחסיו עם לברון ג'יימס אמר לו ש"לפני יחסי מאמן-שחקן, קודם כל היינו חברים. אני יודע איך לדבר אליו, אני יודע איך לנהל אותו, הוא סומך עליי, מאמין בי. אפשר היה לראות את זה לאורך כך התקופה המשותפת שלנו בקליבלנד. הדבר הראשון שעשיתי בתפקיד היה לקחת אותו לשיחה אישית, להסביר לו במה אני מאמין, ובסופה של השיחה הוא אמר 'אני איתך, קואץ'. כל מה שתצטרך ממני, אני אתן לך".

עוד בוואלה!

43 נקודות לקוואי, 37 ליאניס, ג'ה מוראנט הלהיב וניצח את הארדן

לכתבה המלאה
- מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט לצד עוזרו טיירון לו. AP
"הייתי המום". לו ובלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully