וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 14.1: ריאל מדריד מובילה במירוץ אחר טימו ורנר

בגרמניה מעריכים שחלוץ לייפציג יעלה 30 מיליון יורו בלבד. הבלאנקוס מקווים שבנפיקה תעזור להם להיפטר ממריאנו, סטונס לארסנל?

צילום: רויטרס

העברות

* ווטפורד ביצעה החתמה ראשונה בינואר, כשרכשה מקבוצת האחות אודינזה (שתיהן שייכות למשפחת פוצו) את שחקן הכנף הארגנטינאי איגנסיו פוסטו (24) תמורת 8 מיליון יורו עם חוזה לארבע שנים וחצי.

* סלטיק שילמה 4 מיליון יורו על פרטיק קלימאלה הפולני, חלוצה בן ה-21 של יגלוניה ביאליסטוק, שחתם על חוזה לארבע שנים וחצי.

* פאביו בוריני, החלוץ בן ה-28 של מילאן, הושאל עד לסיום העונה לוורונה.

* הושלמה מכירתו של הקשר אלן מליברפול לאתלטיקו מיניירו תמורת 3.5 מיליון יורו. הברזילאי הגיע לאלופת אירופה בקיץ 2015, אבל לא שיחק בה מעולם. בשנים האחרונות הושאל לשלל קבוצות, ביניהן הרטה ברלין, אפולון לימאסול ופלומיננזה.

* השוער ירון זוט, חבר סגל נבחרת הולנד, עבר בהשאלה עד לסיום העונה מפ.ס.וו איינדהובן לאוטרכט.

* הופנהיים צירפה את השוער בן ה-32 מיכאל אסר, שהגיע אליה מהאנובר. אסר ישמש כשוער מחליף וחתם עד תום העונה.

* ראול גרסיה עבר בהשאלה מחטאפה לריאל וידאוליד. המגן השמאלי בן ה-30 אמור לחזור לקבוצה ממדריד בתום העונה.

* ברשיה השלימה את רכישתו של סימון סקראב בן ה-24 מנושרפינג השבדית. חלוץ נבחרת פינלנד עלה לאיטלקים 2.8 מיליון יורו.

* אלאבס שלחה את השוער אנטוניו סיברה לחצי שנת השאלה באלמריה מהליגה השנייה, שם דפורטיבו לה קורוניה החתימה את סבין מרינו, חלוצה של לגאנס.

* ב"סקיי גרמניה" טוענים שריאל מדריד מביעה עניין אמיתי בטימו ורנר ושהיא המובילה לזכות בשירותיו. חלוץ ר.ב. לייפציג ונבחרת גרמניה, כבש העונה 18 שערי בונדסליגה והוזכר כמועמד גם לליברפול ובאיירן מינכן. החלוץ בן ה-23 הסכים להאריך את חוזהו בקיץ האחרון רק בתנאי שיוכנס אליו סעיף שחרור נמוך יחסית. הסכום לא פורסם, אבל ההערכות מדברות על 50 מיליון יורו לקבוצות גרמניות ו-30 מיליון יורו לקבוצות מחוץ לגרמניה. בשביל ריאל מדריד זה כסף כיס.

* בנפיקה פנתה לריאל מדריד כדי לברר את העלויות של מריאנו דיאס. החלוץ בן ה-26 לא נמצא בתכניות של זינדין זידאן והבאלנקוס ישמחו אם הפורטוגלים יצרפו אותו - בעסקת רכישה או השאלה.

* "הסאן" מדווח שארסנל עשויה לבצע מהלך משמעותי עם רכישת ג'ון סטונס ממנצ'סטר סיטי, או לכל הפחות שאילה שלו עם אופציית קנייה. לפי הדיווח, מיקל ארטטה הציב את הבלם בראש רשימת המועמדים שלו לחזק את הקבוצה. מאמן נבחרת אנגליה, גארת' סאות'גייט יעודד את סטונס לעבור לקבוצה בה מעמדו יהיה של שחקן הרכב קבוע.

* בספרד ממשיכים לדווח שגבריאל ברבוסה, הוא "גביגול", מועמד מוביל להצטרף לברצלונה בינואר ולעזור לחפות על חסרונו של לואיס סוארס הפצוע. הברזילאי בן ה-23 סיים תקופת השאלה בפלמנגו וחזר לאינטר.

* ואם לא גביגול? גם לאוטרו מרטינס על הכוונת כבר תקופה ארוכה, אבל רכישה שלו מאינטר כרוכה בסכום עצום. שם נוסף שממשיך להיות מקושר עם האלופה הספרדית הוא בן ארצו של סוארס, כריסטיאן סטואני. החלוץ בן ה-33 מוערך מאוד בספרד וכבש העונה 16 שערים בג'ירונה מליגת המשנה.

* אחרי שכבר נדחתה פעמיים, ולנסיה פנתה למונאקו פעם נוספת בנוגע לבלם בנואה בדיאשיל. הצרפתי-קונגולזי בן ה-18 צפוי לעלות כ-20 מיליון יורו. ולנסיה תשלם?

* סביליה שמחפשת חלוץ דומיננטי ומשפיע, בוחנת את אפשרות רכישתו של ז'אן-פיליפ מאטטה ממיינץ. הצרפתי עלה לגרמנים 8 מיליון יורו בקיץ 2018 ויש לו חוזה עד 2023. המשמעות: המחיר שלו יהיה למעלה מ-20 מיליון יורו.

* אחרי ארלינג הולאנד וטאקומי מינאמינו, רד בול זלצבורג עשויה להיפרד גם מהוואנג היי-צ'אן. הקוריאני שכבש העונה 9 שערים בכל המסגרות, 3 מהם בליגת האלופות, מבוקש בליון, וולבס ואברטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully