וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן גדול, נהג גרוע: פפ גווארדיולה מפרק את רכבי היוקרה שלו

הקטלאני "מתקשה בכבישים של מנצ'סטר" וגרם נזקים כבדים למכוניות שלו: "הוא מבריק בהרבה תחומים, נהיגה היא לא אחת מהם"

רויטרס

פפ גווארדיולה נחשב כבר שנים ארוכות לאחד המאמנים הטובים בעולם ושלל התארים שלו מדברים בעד עצמם. עם זאת, מסתבר שהוא נהג הרבה פחות טוב מאשר הוא מאמן.

מאז שהגיע למנצ'סטר סיטי, הקטלאני בן ה-48 גרם נזקים כבדים ללא פחות מארבע מכוניות שנמצאו ברשותו: ג'יפ מרצדס בשווי 80 אלף ליש"ט, ריינג' רובר בשווי 150 אלף ליש"ט, בנטלי בשווי 200 אלף ליש"ט ומיני קופר בשווי 30 אלף ליש"ט.

ב"הסאן" ציטטו מהספר שכתבו לו מרטין ופול באלוס על התקופה של המאמן במנצ'סטר סיטי: "לגווארדיולה יש מוניטין עוד מברצלונה של נהג אומלל. מאז שהגיע למנצ'סטר, היו לא ארבעה רכבים שונים. מראות הצד שלו בדרך כלל לא שורדות זמן רב, הוא 'הצליח' למלא בנזין במנוע הדיזל של הריינג' רובר והשחית לחלוטין את הבנטלי".

כשהוא אימן את באיירן מינכן, גווארדיולה התנגש עם רכב האאודי שלו ברכב אחר בצומת בעיר הבווארית. ב"בילד" דיווחו אז שהמאמן לא ציית לתמרור עצור, אבל למזלו הוא והנהג השני לא נפגעו ולמכוניות שלהם נגרם נזק מינורי. מי שהוגדר על ידי "הסאן" כ"גורם בסביבת המועדון", אמר: "פפ אדם מבריק בהמון תחומים, אבל נהיגה היא לא אחת מהם. הוא לא ממש התרגל לכבישים במנצ'סטר".

גווארדיולה הוא לא האדם היחיד המזוהה עם ברצלונה שהסתבך על הכבישים. גם לג'רארד פיקה יש היסטוריה של הסתבכויות עם משטרת התנועה.

פפ גווארדיולה לצד רכבו. GettyImages
"מוניטין של נהג אומלל". גווארדיולה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully