וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 13.1: מרקיניוס האריך את החוזה בפ.ס.ז' עד 2024

הבלם הברזילאי בן ה-25 חתם לארבע עונות נוספות אצל אלופת צרפת, סימון קיאר חתם במילאן והושאל מסביליה עד תום העונה

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לאחר הניצחון של ליברפול על טוטנהאם

העברות

* מרקיניוס האריך את החוזה שלו בפריס סן ז'רמן עד 2024. הברזילאי בן ה-25, שהיה מבוקש על ידי כמה קבוצות צמרת באירופה ומשמש כקפטן שני אצל אלופת צרפת, נשאר בעיר האורות.

* מילאן מצאה חיזוק להגנה, כששאלה מסביליה את סימון קיאר בהשאלה. בסיום העונה תהיה לרוסונרי אופציה לרכישתו של הדני בן ה-30.

* ליברפול השאילה את הבלם האנגלי בן ה-22 נת'ניאל פיליפס לשטוטגרט עד תום העונה.

שמועות

* כנראה שטוטנהאם היא זו שתזכה ביהלום הפורטוגלי גדסון פרננדס. על פי "סקיי", בנפיקה תשאיל לתרנגולים את הקשר בן ה-21 לעונה וחצי, לאחר מכן תהיה לקבוצה של ז'וזה מוריניו אופציה לרכוש אותו תמורת 65 מיליון יורו.

* ארסנל, טוטנהאם וצ'לסי הוזכרו כמועמדות לרכוש מאתלטיקו מדריד את תומא למאר, אולם על פי "סקיי", הפייבוריטית לפתע הפכה להיות וולבס.

* בפורטוגל מדווחים על סיכום בין מנצ'סטר יונייטד לברונו פרננדש. קשר ספורטינג ליסבון יחתום עד 2025 וירוויח 6 מיליון יורו לעונה, כשכעת כל שנותר הוא סיכום רשמי בין הקבוצות.

* בקטאלוניה טוענים: לברצלונה אין שום כוונה להביא חלוץ 9 במהלך חודש ינואר במקום לואיס סוארס שנפצע. לבארסה יש את אנסו פאטי וקרלס פרז הצעירים שיקבלו יותר דקות, ולשוק יש להציע שחקנים כמו אדינסון קבאני, אוליבייה ז'ירו או רדמאל פלקאו, אבל "ברצלונה לא רוצה פלסטר", בהבנה שינואר הוא חודש בעייתי לרכש.

* ב"קיקר" טוענים שלבאיירן מינכן אין באמת סיכוי להחתים את אשרף חכימי בקיץ. המגן אמור לסיים את שתי עונות ההשאלה שלו מריאל מדריד לבורוסיה דורטמונד בקיץ ולחזור לספרד. עדיין קיים סיכוי שהוא יישאר בכל זאת אצל הצהובים-שחורים, אבל רוב הסיכויים שיחזור לריאל.

* ניוקאסל נחושה להוסיף שחקני קישור לסגל הדליל שלה. על פי הדיווחים, המגפייז סימנו שלושה מועמדים אפשריים: איברהימה סיסוקו משטרסבורג, אלכס קראל וטיאגו מאיה מספרטק מוסקבה.

* ג'רום בואטנג מעוניין לעזוב את באיירן מינכן כשמילאן וארסנל עדיין מעוניינות בו. אלופת גרמניה דורשת 16 מיליון יורו תמורת הבלם, שרשם 185 הופעות עבורה מאז שהגיע ממנצ'סטר סיטי ב-2011.

* טוטנהאם קרובה להשלים את עסקת גדסון פרננדס מבנפיקה. התרנגולים ישאלו אותו בתחילה לשנה וחצי ותהיה להם אופציית רכישה בתוםפ התקופה שעומדת על כ-60 מיליון יורו.

* באיטליה טוענים שמילאן תאפשר לקשישטוף פיונטק לעזוב בינואר כשטוטנהאם רוצה אותו מאוד. החלוץ הפולני כבר הוחלף על ידי זלאטן איברהימוביץ' ונחוש לעזוב כדי לקבל דקות משחק. ז'וזה מוריניו נחוש לצרף חלוץ חדש בהתחשב בכך שהארי קיין פצוע וייעדר למשך מספר חודשים.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 12.1: באיירן מינכן מצטרפת למירוץ אחר סמדו, ז'דסון מתקרב לטוטנהאם

לכתבה המלאה
ג'רום בואטנג שחקן באיירן מינכן. GettyImages
בדרך לפרמיירליג? ג'רום בואטנג/GettyImages

* צ'לסי צפויה להודיע בקרוב על רכישתו של בריאן פיאבמה הנורבגי בן ה-16 אחרי שזה הרשים בהתרשמות שעבר בקבוצה. הוא צפוי להצטרף קודם כל לקבוצת הנוער.

* לסטר מעוניינת בלוק שואו ממנצ'סטר יונייטד. ייתכן שההתעניינות הזו נובעת מהעובדה שהשועלים ייאלצו להיפרד מבן צ'ילוול - אותו צ'לסי רוצה מאוד - בחלון ההעברות הנוכחי.

* ז'אן-קלר טודיבו נחת בדיסלדורף אחרי ששאלקה הגיעה לסיכום על העברתו עם ברצלונה. בסופו של דבר הבלם יושאל רק עד סוף העונה אל הרויאל בלוז וזאת לאחר שבארסה סירבה להכניס סעיף מכירה לעסקה. טודיבו העדיף את שאלקה על הרטה ברלין, באייר לברקוזן, סאות'המפטון ומונאקו.

* שוער מילאן פפה ריינה צולם אתמול בווילה פארק לקראת המעבר שלו לאסטון וילה. הוא צפוי לחתום בימים הקרובים ולהחליף את טום היטון, שגמר את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully