וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פלומן התעמת עם אוהד מכבי תל אביב, רוני לוי גונן על קינדה

13.1.2020 / 22:26

תקרית חריגה אחרי המשחק: שחקן הכנף של בית"ר ירושלים טיפס ליציע. המאמן אמר: "לא רואה סיבה שגדי ינסה לברוח מהמשחק"

צילום גולשים

(עדכון ראשון: 19:30)

בבית"ר ירושלים מרגישים שגדי קינדה היה יכול לעשות יותר בשביל לשחק הערב (שני, 0:0) נגד מכבי תל אביב. במועדון מרגישים שהדיבורים על הצעות מחו"ל ומעבר אפשרי לקבוצה מליגה אחרת בינואר, גרמו לכך שהקשר העדיף לא לסכן את עצמו, ולכן לא נכלל בסגל למשחק.

קינדה נפצע ב-2:2 נגד עירוני קרית שמונה בשבוע שעבר, אבל הבדיקות הראו שלא מדובר בפגיעה רצינית. השחקן עצמו אמר לחבריו שהוא מאוד רוצה לשחק, אבל עדיין מרגיש כאבים בשריר. קינדה רצה לעשות מבחן כשירות לפני המשחק הערב, אבל בקבוצה החליטו שלא ייכלל בסגל.

רוני לוי אמר בסיום: "גדי אמר שהוא לא יכול לשחק, שקשה וכואב לו מאוד. אני לא חושב שזה בגלל שהוא רוצה לעזוב, בדיוק להיפך - אם מישהו רוצה לצאת בינואר, הוא צריך לרצות לשחק נגד הגדולות ולהראות את היכולת שלו במשחקים הגדולים. אני לא רואה סיבה שהוא ינסה לברוח ממשחק כזה".

מעבר לנושא קינדה, בבית"ר עסקו גם בתקרית בה היה מעורב אנז' פרדי פלומן. אחרי שריקת הסיום, שחקן הכנף הצרפתי ספג קללות מאוהד של מכבי תל אביב, עלה ליציע במטרה להתעמת איתו ונעצר על ידי המאבטחים. פלומן המשיך משם לחדר ההלבשה, כשהוא נסער מאוד, קילל ובעט בכמה חפצים. במועדון יבדקו את הנושא וייתכן שיעמידו את השחקן לדין משמעתי.

שחקן בית"ר ירושלים, גדי קינדה. דני מרון
השמועות על ינואר משפיעות? קינדה ביציע/דני מרון

רוני לוי אמר אחרי המשחק הערב: "ידענו שמכבי תל אביב איכותית ושנצטרך לעשות הגנה טובה מאוד - לפעמים לסגת ולפעמים ללחוץ. לצערי שני שחקני התקפה משמעותיים היו חסרים והם היו יכולים לעזור לנו. לא החזקנו מספיק בכדור, קיוויתי שנצא יותר קדימה".

המאמן הוסיף: "אני חושב שאנחנו מספיק טובים בשביל לנצח את מכבי חיפה, גם את מכבי תל אביב. זה קרה בגמר גביע הטוטו וגם את באר שבע ניצחנו בחוץ כשהיא הייתה בתקופה טובה. מכבי תל אביב לא מאבדת נקודות, אם נעשה רצף של ניצחונות והיא תאבד נקודות, נוכל לדבר על זה (מאבק אליפות). בשבוע שעבר מעדנו נגד קרית שמונה ואלו משחקים שצריך לדעת לנצח".

איתמר ניצן שהציג משחק שקט ובטוח בין הקורות אמר בסיום: "הגענו בסגל חסר והיה לנו קשה ליזום, מכבי תל אביב באו חזק למשחק, אבל מצד שני נקודה בחוץ נגדם זה לא דבר כל כך רע. אנחנו ממשיכים בקו שלנו, אנחנו ברצף חיובי כבר כמה משחקים ומפה נמשיך הלאה".

על העובדה שהקבוצה שמרה על רשת נקייה: "הגנתית זה מעודד מאוד. לשמור על שער נקי במשחק כזה זה כל מה שאני יכול לייחל לו. יכולנו גם לנצח בסיטואציה מסוימת, אבל הנקודה הזו מאוד משקפת את המשחק. אני שמח שהיו לי הצלות שהשאירו אותנו במשחק, ואני רוצה להמשיך לעשות את העבודה שלי. יש לי המון אמונה בעצמי, יש לצוות המון אמונה בי, וזה ניכר".

על המטרות של הקבוצה: "מתחילת העונה לא דיברנו על אליפות, המטרה שלנו היא להגיע כמה שיותר גבוה העונה הזאת ובראש ובראשונה להגיע לאירופה. המועדון בהתחלה של בנייה, אם נגיע למקום השני - זו המטרה שלנו. אבל אחרי כל משחק צריך לחשוב על המטרות. אחרי שנגיע לפלייאוף ונראה איפה אנחנו עומדים, נראה מה המטרות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully