וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדאן איביץ': "בית"ר ירושלים השתנתה לחלוטין, זו לא אותה קבוצה"

12.1.2020 / 15:27

מאמן מכבי תל אביב שפע מחמאות ליריבה ביום ב' (20:15, ספורט 5). על מכבי חיפה: "יכולנו להוביל 0:4 או 0:5 כבר בדקה ה-60"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב תנדוד מחר (שני, 20:15, ספורט 5) לאצטדיון העירוני בחיפה ל"משחק בית" נגד בית"ר ירושלים שיעמוד במוקד המחזור ה-18. הצהובים נענשו במשחק רדיוס בעקבות אירועי הדרבי ולכן נאלצו להצפין לאותו מקום בו רשמו ניצחון דרמטי 3:4 על מכבי חיפה.

ולאדן איביץ' ואייל גולסה השתתפו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק והמאמן הסרבי התייחס ל-3:4 על מכבי חיפה: "נכון שאנחנו לא רגילים לספוג שלושה שערים, אבל הם הגיעו אחרי טעויות שלנו, אחרי בעיטות חופשיות בהן התגוננו לא כמו שצריך. אנחנו צריכים לעבוד כדי לשפר דברים. נכון, יכולנו להפסיד לפני הסיום, אבל אל תשכחו שאחרי 50-60 דקות גם יכולנו להוביל 0:4 או 0:5".

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
איביץ'/דני מרון

על היריבה מחר אמר איביץ': "בית"ר ירושלים קבוצה טובה מאוד, שונה לגמרי לעומת העונה שעברה. הפסדנו לה בגמר גביע הטוטו ואני מצפה למשחק הרבה יותר קשה מאשר ה-0:4 בסיבוב הראשון. יש לבית"ר מאמן טוב, שחקנים טובים מאוד, שילוב בין צעירים לוותיקים. תמיד קשה לנו נגדם. זה משחק פתוח, אין טעם לדבר על המשחק הקודם נגדם".

הסרבי הוסיף: "בתחילת השנה לא כבשנו כל כך הרבה, אבל באותה תקופה היו לנו פציעות. חזרו 2-3 שחקנים שהוסיפו לנו איכות. למרות זאת, גם מי ששיחק לפני כן עבד קשה וגם אז יצרנו מצבים והחמצנו. אמרתי כבר הרבה פעמים: יש בעיה כשאתה לא מייצר מצבים, לא כשאתה מחמיץ".

אייל גולסה אמר: "אנחנו יודעים מה צריך לתקן מהשבוע שעבר ועובדים על זה. המשחקים נגד בית"ר תמיד קשים, הם גם בתקופה מצוינת. אני בטוח שיהיה משחק שהקהל יאהב לראות, אני מקווה שהתוצאה תהיה לטובתנו. ההרכב? יותר קל כשאותם 11 רצים כי אתה מכיר 'על עיוור', אבל כל שחקן יכול להיכנס להרכב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully