וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי הצהיר שקינדה כשיר: "מתכוננים למשחק החוץ הכי קשה"

12.1.2020 / 13:03

בית"ר ירושלים בהכנות אחרונות למכבי תל אביב (ב', 20:15). זהבי עשוי לפתוח במקום בן חיים. לוי: "השתפרנו מאז ה-4:0 בסיבוב הקודם"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

(עדכון ראשון: 6:55)

רק לאחר האימון המסכם היום (ראשון) יידע מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי, אלו שחקנים יעמדו לרשותו במשחק הצמרת נגד מכבי תל אביב (שני, 20:15, ספורט 5). שלומי אזולאי שסובל ממתיחה, ייעדר בוודאות והוא בספק גם למחזור הבא. גם טל בן חיים לא סיים את האימון, אבל בלי קשר - בצוות המקצועי בחנו השבוע את האפשרות לפתוח עם אור זהבי במקומו. באשר לגדי קינדה, לוי שקיים היום מסיבת עיתונאים, הצהיר שהוא התאמן כמו שצריך ויהיה כשיר להתמודדות.

"מכבי תל אביב קבוצה נהדרת שנמצאת בכושר טוב מאוד", הוסיף לוי, "זה אולי משחק החוץ הכי קשה שיש בליגה. מדובר ביריבה מאומנת ואינטנסיבית. יש לנו חיסורים בסגל, אבל אנחנו בית"ר ירושלים ויש אופציות טובות. אני סומך על השחקנים".

על התבוסה 4:0 למכבי תל אביב בסיבוב הקודם, אמר לוי: "ספורטאים ושחקנים תמיד זוכרים תבוסות כאלה. אני חושב שהתוצאה באותו משחק לא הייתה משקפת כי במחצית הראשונה היינו טובים מאוד ורק אחרי הספיגה הראשונה נשברנו - משהו שאסור שיקרה. חלק מהתמודדות היא לדעת לצאת מסיטואציות קשות ומאותו משחק השתפרנו באופן משמעותי".

גדי קינדה שחקן בית"ר ירושלים מול עירוני קרית שמונה. דני מרון
ישחק נגד המוליכה. קינדה/דני מרון

דיוגו ורדאסקה שבכל מקרה אמור לפתוח, אמר היום: "כבר ניצחנו את מכבי תל אביב פעם אחת (גמר גביע הטוטו, א"ס) ואפשר לשחזר את זה. כדי שזה יקרה נצטרך להיות מפוקסים במשך 90 דקות. היו לנו משחקים שלא ספגנו בהם, ועבדנו במהלך השבוע האחרון על הרבה דברים הגנתיים. אני מקווה שנראה את זה מחר. יש לנו את האיכות כדי להילחם נגד מכבי תל אביב, ואני חושב שאנחנו קבוצה גדולה".

מקס גרצ'קין אמור לחזור לעמדת המגן השמאלי, כאשר בבית"ר יודעים שעיקר ההתמודדות תהיה מול משחק הלחץ המאסיבי של מכבי תל אביב במרכז השדה. רוני לוי הראה לשחקניו קטעים מהתיקו נגד עירוני קרית שמונה בשבוע שעבר ואמר להם: "לא ניצלנו את הדקות הטובות שלנו בשביל להגדיל את היתרון, ובדקות הפחות טובות עמדנו לא נכון. הגנתית סגרנו רע ושילמנו על זה, במיוחד בשער השני שזה משהו שאנחנו לא מפסיקים לעבוד עליו אל מול מובילי הכדור. אסור לספוג שער כזה".

ליוואי גרסיה ואנז' פרדי פלומן אמורים להיות כשירים יחד עם אנתוני וארן. בצוות המקצועי בחנו את האפשרות שאופיר קריאף ישחק בשלישיית הקישור וגדי קינדה יוסט לכנף, אך בשל מצבו של האחרון נראה שהסיכויים לכך נמוכים. כל 4,000 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי הקבוצה אזלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully