וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל תל אביב: דמארי עשוי לפתוח, הבנות עם קמארה שנפרד

11.1.2020 / 16:47

דמארי או אולהה עשויים לקבל את המקום ב-11, קמארה יקבל 4 משכורות כפיצוי. אלישע לוי: "בסבלנות נגיע להכול" (א', 20:15, ספורט 4)

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: אלישע לוי מוצג כמאמן בני יהודה

הפועל תל אביב

אחרי הניצחון והיכולת המשכנעת מול הפועל באר שבע, ניר קלינגר היה צריך לעבוד כל השבוע עם שחקניו על האלמנט הפסיכולוגי והעובדה כי קבוצתו מוגדרת כפייבוריטית באופן חריג העונה. על אף הניצחון האחרון והתרגולים, עדיין ייתכן כי יהיה שינוי ב-11 ועומר דמארי או מייקל אולהה יפתחו בהרכב על חשבון אחד הקשרים, דני גרופר או מוטי ברשצקי.

בהפועל תל אביב מאמינים כי עד המשחק ייפתרו כל הפרוצדורות ומייקל אולהה ופיליפה רודריגס, הזרים החדשים, יוכלו להירשם למשחק. דמבה קמארה עזב את ישראל, כשבמועדון הגיעו עמו להבנות והוא יקבל שכר של 4-5 חודשים, שכן יש לו בעיה לחתום בקבוצה אחרת אחרי שהתחיל את העונה בטרואה. אצל האדומים בדקו עם המנהלת אם יוכלו להישאר עם שישה זרים באופן זמני, תוך התחייבות שרק חמישה ישחקו עד שקמארה ימצא קבוצה או יגיעו איתו להבנות, אך כאמור כעת העניין סוכם עם החלוץ. בקבוצה רוצים לקבל מענק כספי שניתן לקבוצות שנשארות רק עם חמישה זרים.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
עשוי לקבל את המקום ב-11. דמארי/דני מרון

בני יהודה

אלישע לוי לא מתכנן לשנות יותר מדי בבני יהודה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. הוא צפוי לפתוח עם אותם 11 שפתחו בהפסד לנס ציונה במשחק האחרון, כאשר באסיפת הקבוצה התייחס המאמן בעיקר ליריבה, כשאמר להם: "הפועל תל אביב בתקופה הכי טובה שלה העונה, כולם מחויבים ואגרסיביים כמו שאני ארצה שאנחנו ניראה עם הזמן. אני חושב שאנחנו יכולים לשחק כדורגל טוב ויעיל ובסבלנות נגיע להכול". המאמן נתן דגשים על הנעת כדור והשתחררות מהלחץ שמפעילה הפועל תל אביב וכמו כן על משחק המעברים של הקבוצה. מוחמד גדיר ואמיר רוסתום ייעדרו בשל פציעות.

טריוויה

* חמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות (ארבעה בליגה ואחד בגביע הטוטו) היו בשליטת הפועל תל אביב, שניצחה שלוש פעמים וסיימה עוד פעמיים בתיקו.

* בני יהודה לא ניצחה את הפועל תל אביב במשחק בית מאז דצמבר 2012, כשאדם הרפקה וסארי פלאח קבעו 1:2 מול שער מצמק של עדן שרם. על הקווים של המפסידה עמד אז יוסי אבוקסיס, שנפרד מבני יהודה ביום רביעי.

* בני יהודה הפסידה ארבעה מחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה, וספגה במהלכם 10 שערים.

* אלישע לוי הפסיד רק פעם אחת בשבעת מפגשיו האחרונים עם הפועל תל אביב, לעומת ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

* הפועל תל אביב השיגה 13 נקודות מאז מינויו של ניר קלינגר, למרות ארבעה שערי זכות בלבד בשמונה משחקי ליגה.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 4500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully