וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אום אל פאחם - מכבי חיפה: עופרי ארד ומקסים פלקושצ'נקו אמורים לפתוח

13.1.2020 / 13:47

בלבול צפוי לערוך כמה שינויים בהרכב בשמינית גמר הגביע (שלישי, 19:20), גם סלליך יקבל הזדמנות. המאמן מתלבט בין עוואד לרוקאביציה

שמינית הגמרהסתיים14/01/2020
הפועל אום אל פאחם
    0
    • (57) שועה
    מכבי חיפה
    צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

    אחרי הסנסציה מול מכבי תל אביב בהפועל אום אל פאחם ינסו להדהים גם את מכבי חיפה (שלישי, 19:20) בשלב שמינית גמר גביע המדינה. המאמן נועם שוהם יהנה מסגל כמעט מלא, כאשר רק ערן רוזנבאום פצוע ולא כשיר. באום אל פאחם מאמינים שעם הדחיפה של הקהל יהיה אפשר להעפיל לרבע הגמר, אך נותנים כבוד רב ליריבה.

    "אין ספק שמכבי חיפה פייבוריטית במשחק מחר", אמר דובב גבאי "כדי לנצח נצטרך להיות בשיאנו ושהרבה שחקני מפתח בחיפה יהיו ביום רע. המטרה שלנו היא קודם כל להציג משחק טוב. זה יום חג עבור השחקנים, הצוות המקצועי ובעיקר לאוהדים שלנו וזה מרגש את כולנו".

    הרכב משוער: תומר ליטבינוב, ניב סרדל, נדב מוניס, טדאס קיאנסקאס, שרון לוי, סהר דבח, מוחמד ג'בארין, יונס ג'בארין, ריף מסיקה, דובב גבאי, אליאור משעלי.

    עופרי ארד שחקן מכבי חיפה. דני מרון
    צפוי לחזור להרכב. ארד/דני מרון

    במכבי חיפה ממשיכים בהכנות למשחק ובמועדון ביקשו מהשחקנים לא להקל ראש ביריבה והזכירו להם את העובדה שהיא הקבוצה היחידה שניצחה העונה את מכבי תל אביב. "יש פה הכנה מנטלית קשה", קובע גורם בקבוצה. "בכל זאת זו קבוצה מהליגה הלאומית וחשוב להשאיר את השחקנים דרוכים".

    המאמן מרקו בלבול יערוך כמה שינויים בהרכב אך לא יעשה מהפכה של ממש. עופרי ארד יחזור להרכב, ככל הנראה על חשבונו של טרנט סיינסברי כאשר גם מקסים פלקושצ'נקו צפוי לפתוח על חשבונו של יובל אשכנזי. סינטאיהו סלליך יקבל גם הוא הזדמנות בהרכב ובלבול עדיין מתלבט בין מוחמד עוואד לבין ניקיטה רוקאביציה.

    בעניין אחר, בחיפה עוקבים אחרי לא פחות משבעה שחקנים בליגה הלאומית. במערך הסקאוטינג קיבלו הוראה לעקוב אחר צעירים מוכשרים מליגת המשנה. שניים מהם הם עודד צ'קול מהפועל נוף הגליל שמרשים מאוד.

    הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, עאיד חבשי, איקוום אוטין, נטע לביא, מקסים פלקושצ'נקו, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, סינטאיהו סלליך, מוחמד עוואד.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully