וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמדו אידריסו במשבר קשה: "אין לי גרוש, אני מרושש"

הקמרוני בן ה-39, ששיחק ב-2014 במכבי חיפה, שוחרר ממעצר וסיפר שהוא אוכל רק לחם, ישן על ספות של חברים ולא יכול לממן את בתו

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות אחרי הניצחון של ליברפול מול טוטנהאם

חלוץ מכבי חיפה לשעבר מוחמדו אידריסו במצב קשה מאוד. הקמרוני בן ה-39 התראיין היום (ראשון) ל"בילד" וחשף שהוא חווה קשיים כלכליים ונפשיים גדולים. "אין לי גרוש, אני מרושש", אמר אידריסו, ששיחק בעבר בקייזרסלאוטרן, בורוסיה מנשנגלדבאך ואיינטרכט פרנקפורט.

אידריסו היה עד לאחרונה תחת חוזה בקבוצה מהליגה הרביעית באוסטריה בשם DSV לובן, אבל נעצר במהלך דצמבר אחרי שנכנס לאזור באיטליה ללא ויזה. הוא שוחרר וחזר לגרמניה מעט לפני חג המולד. "היה לי מזל בכדורגל ומזל רע עם נשים", אמר אידריסו בראיון.

מוחמדו אידריסו שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
נמצא במצב קשה. אידריסו/קובי אליהו

אידריסו, שישחק בקבוצה מתחתית הליגה השישית בגרמניה, סיפר שלא ראה את בתו למעלה מעשר שנים. כמו כן, הוא אמר שיש לו בן מסטוץ של לילה אחד ואין לו שום קשר איתו. בנוסף, יש לו ילד שלישי שנמצא אצל אמא שלו בדיסלדורף והוא לא יכול לממן אותו. אידריסו רשם 139 הופעות בבונדסליגה וכבש 69 שערים.

אידריסו סיפר שהוא מחוסר דירה וישן על ספות בבתים של חברים והוסיף: "בזמן האחרון אני אוכל רק לחם, אכלתי בשבועות האחרונים יותר לחם מאשר אכלתי במהלך 20 שנה בגרמניה".

אידריסו הגיע למכבי חיפה כהבטחה גדולה ב-2014 וזכה בחוזה שמן של 375 אלף יורו לעונה תחת אלכסנדר סטנוייביץ'. הוא לא הצליח לכבוש בחמש הופעות שלו במדי הירוקים ושוחרר בנובמבר עקב בעיות משמעת כשבין היתר הוא הורחק במשחק מול בית"ר ירושלים בטדי אחרי שבעט בדושאן מאטוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully