וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו רונאלדו חייב להירגע, לכריס סמולינג יש ילדים בבית!"

ברחבי הרשת התקשו להירגע מהתרגיל המבריק של כוכב יובנטוס על הבלם האנגלי של רומא. מריח דמירל קרע את הצולבת, סיים את העונה ובספק ליורו

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לניצחון של ליברפול על טוטנהאם

עם כל הכבוד ליובנטוס, שניצחה אמש (ראשון) 1:2 את רומא וחזרה לפסגת הליגה האיטלקית, המחמאות מגיעות בעיקר לאיש אחד. כריסטיאנו רונאלדו שמו. הכוכב הגדול של הגברת הזקנה מצא את הרשת פעם נוספת, ורשם הישג חלומי: בשנה וחצי בלבד באיטליה, CR7 כבש מול כל קבוצות הליגה. אם זה לא מספיק, מדובר בשערו התשיעי של הפורטוגלי מאז חודש דצמבר - יותר מכל שחקן אחר בחמש הליגות הבכירות באירופה. הוא גם הפך לשחקן הראשון של יובנטוס שכובש 14 שערים או יותר בחצי הראשון של העונה במשך שתי עונות ברציפות, מאז עשה זאת ג'ון הנסן בשנות ה-50 של המאה הקודמת.

מלבד השער שכבש וההשפעה הגדולה שלו במשחק, לרונאלדו היה תרגיל אחד מיוחד, שזכה להרבה שבחים ברשתות החברתיות. זה קרה כשהוא קיבל את הכדור עם גבו לבלם רומא, כריס סמולינג. תוך פחות משנייה, אחרי הטעייה ושני כדרורים, רונאלדו, באמצעות תרגיל מבריק, השאיר לבלם האנגלי אבק וחדר לרחבה, ועל הדרך הפך אותו לבדיחת רשת. "רונאלדו, בבקשה תירגע, לסמולינג יש ילדים בבית", צייץ אחד מאוהדי יובנטוס בטוויטר.

"שיחקנו טוב, אבל במשך 60 דקות", אמר מאמן יובנטוס מאוריציו סארי. "לא אהבתי שניסינו לשמור על היתרון כשהובלנו, זה מסוכן. היו לנו שלושה מצבים בטוחים לשער, עם שלושה שחקנים שלנו מול אחד בלבד של היריבה, אבל לא הצלחנו להגדיל את היתרון. למרות זאת, אני כמובן מרוצה מהתוצאה".

החדשות הרעות מבחינת האלופה מגיעות של מריח דמירל, הסובל מקרע במיניסקוס ולא ישוב לשחק העונה. גם הסיכויים שיחלים עד יורו 2020 נראים קלושים, לצערה של נבחרת טורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully