וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש זועם: "שמרנו בצורה שערורייתית, זה מביך"

12.1.2020 / 23:22

מאמן הפועל ירושלים כעס אחרי ההפסד 98:93 לגלבוע/גליל: "היינו יהירים ולמדנו שיעור בצניעות. אם נשחק כך באירופה, נפסיד"

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. ברני ארדוב
רתח מזעם על משחק ההגנה. קטש/ברני ארדוב

תחושות קשות מאוד בהפועל ירושלים אחרי ההפסד 98:93 לגלבוע/גליל במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל, שהיה ההפסד השני של הקבוצה בליגה העונה.

מי שנשמע כעוס מאוד אחרי המשחק היה המאמן עודד קטש, שאמר: "מהרבע השני הפסקנו לשמור, שמרנו בצורה שערורייתית במשך שלושה רבעים, הייתה תחושה כזאת וראו את זה על השחקנים. נפצע להם עוד שחקן ועוד שחקן וזה לא הוסיף לתחושת הדחיפות שלנו. היינו יהירים מדי ולמדנו שיעור בצניעות. אני מתרכז ביכולת ההגנתית, קיבלנו 98 נקודות, ואחרי רבע ראשון טוב הגנתית שלנו, אי אפשר לנצח ככה. שחקנים צריכים להביא את המקצוענות מהבית. אם לא נבין את זה שהשינוי צריך להיות בהגנה, נפסיד גם ברביעי לאנוויל".

כשנשאל למה ג'יימס פלדין לא שיחק בדקות הסיום אמר קטש: "חשבתי ששחקנים אחרים צריכים להיות על המגרש. כל מי שנמצא פה יודע מה צריך לעשות, כולל ג'ון הולנד שהגיע לפני שבועיים. אין לי בעיה להפסיד כי ג'יימס או ג'ייקובן מחטיא זריקה, אבל הדרך שבה שמרנו שלושה רבעים לא קשורה לשחקן כזה או אחר, פשוט רמת אגרסיביות שלא קיימת. מביך איך ששמרנו. אין ספק שאם היו לנו עוד שחקנים לעשות רוטציה יכולנו לחלק עומסים. זאת ההחלטה שקיבלנו, קרה מה שקרה עם טרנט וקאזינס והיינו צריכים להמשיך".

מאמן גלבוע/גליל ליאור ליובין אמר: "מעבר לזה שזה ניצחון גדול, זה ניצחון מרגש של הרבה רוח והקרבה. הכדורסל הלך בעקבות זה, מאמץ עילאי, גם לחזור למשחק ולנצח עם כל הנסיבות עם חסרונם של שחקנים לפני המשחק, ולאבד שני שחקנים תוך כדי. אני גאה מאוד בשחקנים, גאה ברוח שהם גילו, ובהתעלות. ניצחון גדול למועדון כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully