וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערכת VAR לא עבדה, הפועל חדרה ניצלה מהרחקה בקרית שמונה

12.1.2020 / 12:10

תמימות דעים באיגוד השופטים: סולומון דניאל היה צריך לספוג כרטיס אדום בדקה ה-10, אבל המערכת נכנסה לשימוש רק בדקה ה-17

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

תמימות דעים הבוקר (ראשון) אצל הגורמים המקצועיים באיגוד השופטים לפיה הפועל חדרה ניצלה אתמול מכרטיס אדום במשחק נגד עירוני קרית שמונה בשל העובדה שבמשך 17 דקות מפתיחת המשחק, לא הייתה מערכת VAR בשימוש בשל כשל טכני של זכיין השידור.

בדקה ה-10 פגע קשר הפועל חדרה, סולומון דניאל, ברגלו של חלוץ עירוני קרית שמונה מוחמד שכר. שופט המשחק שניר לוי לא שרק לעבירה, אבל מהצילום נראה בבירור כי סולומון דורך בחוזקה על הקרסול של שכר ופוגע בו. מי שהיה באותה עת בניידת ה-VAR הלא פעילה הוא השופט לירן ליאני, אך כאמור הוא לא יכול היה להתערב מאחר שרק בדקה ה-17 נכנסה המערכת לשימוש.

בתחילת המשחק הוצע לשתי הקבוצות להמתין כחצי שעה עד להשמשת מערכת הוידאו, אבל שתיהן סירבו והחליטו לפתוח את המשחק ללא VAR. במשחק עצמו הפסידה עירוני קרית שמונה 1:0 ונותר רק לשער מה היה קורה לו המערכת הייתה עובדת מתחילת המשחק וחדרה היתה נותרת ב-10 שחקנים בדקה כה מוקדמת.

באיגוד השופטים משוכנעים הבוקר כי היה חייב לשלוף כרטיס אדום לסולומון דניאל. אגב, במקרה של אתמול, אם אחת הקבוצות הייתה רוצה להמתין ל-VAR והקבוצה השנייה הייתה מבקשת לפתוח את המשחק בזמן, מה שהיה גובר זה הרצון להתחיל את המשחק בשעה שנקבעה לו.

השופט שניר לוי. ברני ארדוב
לא היה יכול לקבל עזרה מהניידת. שניר לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully